Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 21-Ιουλ-2020 09:00

    Θρυλικό Λογότυπο: Το Νέο Opel Mokka Λανσάρει ένα Νέο ‘Κεραυνό’

    Θρυλικό Λογότυπο: Το Νέο Opel Mokka Λανσάρει ένα Νέο ‘Κεραυνό’
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Opel επαναπροσδιορίζει την οπτική της ταυτότητα με το νέο Mokka. Το νέο μοντέλο είναι το πρώτο που λανσάρει το Opel Vizor, το μελλοντικό πρόσωπο της μάρκας καθώς και το πλήρως ψηφιακό cockpit του μέλλοντος, το Pure Panel. Το έμβλημα "Mokka” έχει επανασχεδιαστεί με μία  ειδική γραμματοσειρά και τώρα είναι κεντρικά τοποθετημένο στην πίσω πόρτα, κάτω από τον ‘κεραυνό’ της Opel. Το θρυλικό λογότυπο έχει επίσης αναθεωρηθεί και στη νέα του μορφή, θα κοσμεί όλα τα προσεχή μοντέλα του Γερμανού κατασκευαστή.

    "Ο δακτύλιος είναι τώρα πιο λεπτός, πιο κομψός, πιο ακριβής και πιο χαρακτηριστικός, αναδεικνύοντας ακόμα περισσότερο τον ‘κεραυνό’, δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Σχεδίασης, Mark Adams. "Όλες οι λεπτομέρειες είναι εξαιρετικά ακριβείς και κομψές. Η λέξη 'Opel' ενσωματώνεται στο κάτω τμήμα του δακτυλίου – θυμίζοντας περίτεχνο σκάλισμα πάνω σε κόσμημα. Το στοιχείο αυτό αποπνέει γνήσια Γερμανική ακρίβεια. Ενσωματώσαμε το "Blitz" (σήμα της Opel) σε μία εξέχουσα θέση στο Vizor, ενώ αντίστοιχα, στο πίσω τμήμα, βρίσκεται στο κέντρο, πάνω από το όνομα του μοντέλου."

    opelΤο στοιχείο ενός κεραυνού μέσα σε κύκλο κοσμεί όλα τα μοντέλα Opel από το 1963. Ανάλογα με το μοντέλο και το έτος παραγωγής, τα εμβλήματα διαφέρουν ελαφρώς. Από το 1970, σαφείς σχεδιαστικές οδηγίες θεσπίστηκαν για όλους τους τομείς της εταιρείας. Αυτή η εταιρική σχεδίαση αναθεωρήθηκε για πρώτη φορά το 1987. Με την είσοδο στη νέα χιλιετία εκσυγχρονίστηκε περαιτέρω, με το σήμα του κεραυνού να αποκτά τρισδιάστατο σχήμα, και το λογότυπο της εταιρείας και το έμβλημα των προϊόντων να έρχονται πιο κοντά μεταξύ τους. Από το 2016, τα μοντέλα Opel απέκτησαν ένα ανάγλυφο, χρωμιωμένο λογότυπο υψηλής ακρίβειας. Το επίσημο λογότυπο της εταιρείας αναμορφώθηκε αποκτώντας ένα σύγχρονο, επίπεδο σχήμα το καλοκαίρι του 2017. Ο ανασχεδιασμένος ‘κεραυνός’ που προορίζεται για τα μελλοντικά μοντέλα εναρμονίζεται άριστα με το δισδιάστατο λογότυπο το οποίο χρησιμοποιείται στις διαφημίσεις και την ψηφιακή επικοινωνία.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    16:06 07/08

    Mercedes-AMG A 45 S 4MATIC+

    Δοκιμάζουμε την μαγική νέα Mercedes-AMG A 45 S 4MATIC+ η οποία διαθέτει τον ισχυρότερο δίλιτρο κινητήρα παραγωγής αλλά και εθιστική οδική συμπεριφορά.

    08:40 05/08

    Κάτω από τη βάση στη ψηφιακή εποχή οι ελληνικές εταιρείες

    Άγνωστες έννοιες η ψηφιακή διαχείριση αποθεμάτων και οι ηλεκτρονικές πωλήσεις.

    09:20 04/08

    Renault Captur 1.3 TCe 130 Ps DYNAMIC

    Δοκιμάζουμε το νέο Renault Captur στην έκδοση βενζίνης με 130 άλογα και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

    16:15 03/08

    BP Super Unleaded 98 με τεχνολογία ACTIVE

    H νέα βενζίνη BP Super Unleaded 98 οκτανίων, με 98 οκτάνια και τεχνολογία ACTIVE, αποτελεί την "super" επιλογή.

    09:02 03/08

    EQ Power: Η Mercedes-Benz συνεχίζει να επεκτείνει τη γκάμα των plug-in hybrid μοντέλων της

    Η Mercedes-Benz συνεχίζει να εξελίσσει τη γκάμα των μοντέλων plug-in hybrid με περισσότερα από 20 μοντέλα.

    17:03 31/07

    Mercedes-Benz GLE 300d 4MATIC

    Δοκιμάζουμε την GLE της Mercedes-Benz με τις πληθωρικές διαστάσεις αλλά και δίλιτρο κινητήρα πετρελαίου!

    12:08 31/07

    Kia & Nadal μαζί και για την επόμενη πενταετία

    Η διαδραστική προπόνηση συνοδεύτηκε με την ανακοίνωση της πενταετούς επέκτασης συνεργασίας του Nadal ως παγκόσμιου πρεσβευτή της Kia

    09:00 30/07

    Πρώτη επαφή με το νέο Audi A3

    Το νέο Audi A3 ήρθε στην Ελλάδα και παίρνουμε μια πρώτη οδηγική αίσθηση από την έκδοση των 1,5 λίτρων με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης.

    13:00 29/07

    Επιτυχημένος μήνας ο Ιούνιος για την BMW Motorrad

    Με το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων μηνός Ιουνίου στην ιστορία της, η BMW Motorrad κλείνει το πρώτο εξάμηνο του 2020 και κάνει την είσοδό της στο δεύτερο μισό της χρονιάς με αυτοπεποίθηση.