Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 22-Μαϊ-2020 17:52

    Δοκιμάζουμε την BMW X6 xDrive30d

    Δοκιμάζουμε την BMW X6 xDrive30d
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Λες και ήταν χθες, πίσω στο 2008 θυμόμαστε την στιγμή που βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι της 1ης τότε γενιάς της BMW X6. Έδειχνε παράξενη και διαφορετική μιας και ήταν το πρώτο SUV με coupe χαρακτηριστικά. Ο ανταγωνισμός άργησε να αντιδράσει. Η Χ6 σημείωσε μεγάλη επιτυχία και πλέον αρκετές εταιρίες έχουν στην γκάμα τους SUV με coupe χαρακτηριστικά. Η BMW όμως έχει την μεγαλύτερη εμπειρία από όλους στην κατηγορία με την Χ6 να βρίσκεται πλέον στην 3η γενιά. Βελτιωμένη στο πέρας των ετών, είναι καλύτερη από κάθε άλλη φορά, όπως θα διαβάσετε παρακάτω.

    Στα χέρια μας η πιο ρεαλιστική έκδοση, η οποία ταυτόχρονα είναι και η πιο αδύναμη στην γκάμα του μοντέλου! Οι καιροί αλλάζουν ο πήχης έχει ανέβει πολύ και η Χ6 xDrive30d με τα 265 άλογα, τα 620 Nm ροπής και τα 0-100 σε μόλις 6,5 sec τοποθετείται στην βάση της γκάμας! Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η X6 M Competition με 625 άλογα και 0-100 Km/h σε μόλις 3,8 sec. Πρόκειται για απίστευτες προδιαγραφές που θυμίζουν περισσότερο supercar παρά ένα SUV με μήκος σχεδόν 5 μέτρα!

    Συναισθηματικό και εξωστρεφές

    bmwΠαραλάβαμε την X6 βράδυ. Πλησιάζουμε, πατάμε στο χειριστήριο το μπουτόν για το άνοιγμα των θυρών και εκτός από τα φώτα φωτίστηκε και ολόκληρη η μάσκα. Η BMW την ονομάζει "ICONIC GLOW” και σίγουρα είναι εντυπωσιακή. Είναι προφανές πως η Χ6 δεν έχει δημιουργηθεί για να περνά απαρατήρητη, ειδικά στην έκδοση της δοκιμής μας που διέθετε και το πακέτο εξοπλισμού Μ Σπορ. Αυτό περιλαμβάνει μάσκα "νεφρών" BMW με κάθετες γρίλιες αποκλειστικής σχεδίασης με μετωπική επιφάνεια και πλαίσιο μάσκας σε όψη σατινέ αλουμινίου, ζάντες ελαφρού κράματος 21" με ελαστικά πλάτους 275mm εμπρός και 315 mm πίσω, ιδιαίτερες εισαγωγές αέρα, πλαϊνά μαρσπιέ με διακοσμητική λωρίδα, μάσκα "νεφρών" με ενεργή ροή αέρα πίσω προφυλακτήρας με διακοσμητικά στοιχεία και ράγες οροφής. Το σύνολο όμως γίνεται εκρηκτικό και χάρη στις αναλογίες του αμαξώματος. Σχεδόν 5 μέτρα μήκους και 2 πλάτους με ύψος 1,69m δεν συναντάς συχνά. Δέος είναι η λέξη που μπορεί να το χαρακτηρίσει. Αναγνωρίσιμη σαν BMW χαρακτηρίζεται από την τολμηρή κλίση της οροφής από την μεσαία κολόνα και πίσω αλλά και τις σπορ πινελιές σε κάθε κομμάτι του αμαξώματος.

    bmwΚορυφαίο εσωτερικό

    Δεν υπάρχει λόγος να γράψουμε με πλάγιο τρόπο. Το εσωτερικό της Χ6 πολύ απλά είναι κορυφαίο, σε κάθε τομέα. Τον εξοπλισμό θα τον ζήλευε ακόμα και πρωθυπουργική λιμουζίνα, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων, μασάζ, αεριζόμενα καθίσματα μέχρι και ψυχόμενες και θερμαινόμενες ποτηροθήκες! Το δέρμα ντύνει σχεδόν όλη την καμπίνα ενώ από την μέση και πάνω στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας τον πρώτο λόγο έχει η αλκαντάρα. Σαστίζεις με την προσοχή στην λεπτομέρεια και μπορείς να περάσεις πολύ χρόνο θαυμάζοντας το κάθε εκατοστό της καμπίνας. Πέρα από τα κορυφαία υλικά αντίστοιχα εντυπωσιακή είναι και η αίσθηση τεχνολογίας. Κύριο ρόλο σε αυτό παίζουν οι δυο χορταστικές οθόνες των 12,3 in οι οποίες έχουν τον ρόλο του πίνακα οργάνων και της οθόνης πολυμέσων. Όμορφα παντρεμένες με το πάνω μέρος του ταμπλό βρίσκονται στο σωστό ύψος ώστε να είναι εύκολη η ανάγνωσή τους. Από εκεί και πέρα έχουν εξαιρετικά γραφικά και πολλές δυνατότητες συνδεσιμότητας. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι πολύ καλοί και μόνο το μικρότερο ύψος της οροφής μαρτυρά την coupe φύση του αμαξώματος. Όπως είναι φυσικό και επόμενο κάθεσαι ψηλά, ψηλότερα σχεδόν από κάθε άλλο ΙΧ. Τα καθίσματα έχουν πολύ καλή στήριξη ενώ τα πλαϊνά είναι ρυθμιζόμενα, οπότε μπορούν να προσαρμοστούν στο σωματότυπο του κάθε οδηγού.

    bmwΣε κακομαθαίνει

    Δεν υπήρξε διαδρομή με την Χ6 που να μην ήταν μια ευχάριστη εμπειρία τις μέρες που την είχαμε στα χέρια μας. Καταρχάς με ένα μοναδικό τρόπο εξαφανίζεται ο αναμφίβολα μεγάλος όγκος του αμαξώματος πίσω από το τιμόνι. Τρομερή ευελιξία και αμεσότητα, λες και οδηγείς ένα μαζεμένο coupe! Είναι και η ατμόσφαιρα της καμπίνας που σε ντοπάρει αλλά αυτό δεν θα έφτανε. Από τα αστέρια της κατασκευής είναι ο κινητήρας. Αρχικά σε κερδίζει με τον ήχο που θυμίζει περισσότερο θυμωμένο εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης παρά πετρελαιοκινητήρα. Είναι τόσο ωραία η χροιά του που εύκολα θα μπορούσε να είναι η επιλογή σε ένα σπορ μοντέλο! Εκτός από τον υπέροχο ήχο διακρίνεται και για την εντυπωσιακή του ροπή. Τα 620 Nm είναι ικανά να επιταχύνουν πολύ δυναμικά το αμάξωμα κάθε φορά που θα πατήσεις το γκάζι βαθιά. Εθίζεσαι και πιάνεις τον εαυτό σου να επιταχύνει άσκοπα, απλά και μόνο για να κολλήσεις στο κάθισμα από την επιτάχυνση! Η μόνιμη τετρακίνηση και τα πολύ φαρδιά λάστιχα εγγυώνται ταυτόχρονα ότι όλη αυτή η ροπή θα περάσει αποτελεσματικά στον δρόμο, οπότε ακόμα και αν πατήσεις το γκάζι σε γλιστερό οδόστρωμα δεν θα σε προδώσει.

    bmwΗ συμπαγής αίσθηση είναι ακόμα ένα χαρακτηριστικό της Χ6. Εξαιρετικά άκαμπτη με ενοχλητικούς τριγμούς να απουσιάζουν εντελώς. Σε κερδίζει και με την ποιότητα κύλισης. Παρά τα ελαστικά χαμηλού προφίλ, η άνεση είναι εξαιρετική και ο κραδασμός από τις ανωμαλίες απουσιάζει. Πραγματικά σε κακομαθαίνει. Αν από την άλλη αποφασίσεις να κινηθείς γρήγορα, αρκεί να πατήσεις το μπουτόν με την ένδειξη Sport. Η ανάρτηση σφίγγει, η απόκριση βελτιώνεται και η Χ6 μετατρέπεται σε ένα τεράστιο GTI. Διαγράφει τις στροφές με μοναδική χάρη και ταχύτητα, με τον οδηγό να απολαμβάνει την αμεσότητα της κατασκευής αλλά και το μεγάλο αίσθημα ασφάλειας. Ουδέτερη με το πίσω μέρος να ανοίγει την τροχιά του ελαφρά μόνο αν το ζητήσει ο οδηγός είτε παθητικά είτε με πολύ γκάζι σε γλιστερά κομμάτια. Αναμφίβολα μια BMW που ξέρει να ικανοποιεί ακόμα και τον πιο απαιτητικό.

    bmwΣτον ανοικτό δρόμο σε κακομαθαίνει πάλι μιας και καλύπτει τις αποστάσεις με μοναδική ευκολία. Το επίπεδο θορύβου είναι πολύ χαμηλό ενώ η ανάρτηση προσαρμόζεται κάθε στιγμή στις συνθήκες ελέγχοντας το αμάξωμα πάντα αποτελεσματικά. Μας άρεσε ιδιαίτερα και η απεικόνιση των οχημάτων που προπορεύονται στον πίνακα οργάνων. Είναι κάτι που δεν είχαμε ξαναδεί και μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο το βράδυ ή σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας. Τέλος, με βάση τον όγκο και τις επιδόσεις αποδείχθηκε και οικονομική μιας και είχαμε μέση κατανάλωση κατά την διάρκεια της δοκιμής 10,8 lt/100km.

    Μοναδική

    bmwΘα την θυμόμαστε για πάντα. Όχι τόσο για την εντυπωσιακή της εμφάνιση ή για την μοναδική σε πολυτέλεια και ποιότητα καμπίνα. Είναι η εμπειρία οδήγησης που μας κέρδισε. Στην BMW εκμεταλλεύτηκαν την εμπειρία τους και η 3η γενιά της Χ6 έχει μοναδικά χαρίσματα. Διαθέτει μηχανικά μέρη εξελιγμένα με πάθος. Εξαφανίζει τον όγκο της στον δρόμο και συνδυάζει με μοναδικό τρόπο την άνεση με την γρήγορη οδήγηση όταν και εφόσον το θελήσεις σε ένα SUV με εντυπωσιακές διαστάσεις.

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    bmwΤεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.935/2.004/1.696 mm

    Χώρος αποσκευών : 580 lt.

    Βάρος : 2185 kg

    Κινητήρας : 2993 cc

    Ιπποδύναμη : 265 Ps/ 4000 rpm

    Ροπή : 620 Nm/ 2000-2500 rpm

    Τελική ταχύτητα : 230 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 10,8 lt/100km

    0-100 km/h : 6,5 sec

    Ρύποι CO2 : 172 g/km

    Τιμή : από € 104.750

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    13:00 28/05

    Μεταφορά αυτοκινήτων δια θαλασσης

    To Volkswagen Group μεταφέρει αυτοκίνητα δια θαλάσσης, στη διάρκεια της πανδημίας με ιδιόκτητο στόλο πλοίων μεταφοράς αυτοκινήτων.

    09:00 28/05

    Οι νέες προτάσεις χρηματοδότησης από τη Mercedes-Benz

    Σας παρουσιάζουμε τις νέες προτάσεις χρηματοδότησης από τη Mercedes-Benz "Welcome Tomorrow".

    13:00 27/05

    Εντυπωσιάζει το Νέο Santa Fe

    Η πρώτη teaser εικόνα του Νέου Santa Fe αποκαλύπτει την επιβλητική και επιθετική σχεδίαση του νέου SUV της Hyundai.

    09:07 27/05

    Η Ευρωπαϊκή Ένωση προστατεύει τη μοναδικότητα της Vespa

    Ο Όμιλος Piaggio συνεχίζει τον αγώνα ενάντια στις αντιγραφές, έχοντας κερδίσει περισσότερες από 50 διαδικασίες εναντίωσης για την προστασία της Vespa, τα δύο τελευταία χρόνια.

    14:00 25/05

    Συμμετοχή της Ducati Athens στην τελική φάση του διαγωνισμού Custom Rumble της Ducati

    Στον τελικό του διαγωνισμού Custom Rumble της Ducati, για την ανάδειξη της νικήτριας custom-made Scrambler Ducati της χρονιάς, τη Δευτέρα 25 Μαΐου, θα υπάρχει και ελληνική συμμετοχή.

    09:04 25/05

    To πρώτο εμπορικά διαθέσιμο Nissan GT-R50 από την Italdesign (vid.)

    Το πρώτο, εμπορικά διαθέσιμο μοντέλο, παρουσιάστηκε πρόσφατα στην πίστα "Tazio Nuvolari", στην Cervesina.