Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 28-Μαϊ-2020 13:00

    Μεταφορά αυτοκινήτων δια θαλασσης

    Μεταφορά αυτοκινήτων δια θαλασσης
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Τα αυτοκίνητα που οδηγούν οι πελάτες του Volkswagen Group, σε πολλές περιπτώσεις έχουν κατασκευαστεί σε άλλη ήπειρο! Την περασμένη χρονιά, σχεδόν 2,7 εκατομμύρια οχήματα του Volkswagen Group ή κάπου ένα στα τέσσερα από τα περίπου 11 εκατομμύρια οχήματα που παραδόθηκαν σε πελάτες, έκαναν το πρώτο τους ταξείδι δια της θαλάσσιας οδού, μεταφερόμενα από το εργοστάσιο παραγωγής στη χώρα του πελάτη. Εάν αυτά τα οχήματα, απ’ όλες τις μάρκες του Group, παρατάσσονταν το ένα δίπλα στο άλλο, θα κάλυπταν απόσταση ίση με αυτήν από έναν από τους Πόλους μέχρι τον Ισημερινό.

    Το Volkswagen Group είναι ο μόνος κατασκευαστής αυτοκινήτων που χρησιμοποιεί τα δικά του, ιδιόκτητα πλοία για τη μεταφορά των νέων αυτοκινήτων - και το κάνει από τη δεκαετία του 1960. Σήμερα, το Group έχει σε λειτουργία έντεκα πλοία παγκοσμίως, καθένα από αυτά έχει δυνατότητα μεταφοράς έως 4.700 οχημάτων από τις διάφορες μάρκες του Group.

    Τα περισσότερα από τα πλοία που εξυπηρετούν το Group λειτουργούν στη διαδρομή της Βόρειας Αμερικής, σε συνεχή βάση, 24/7. Από τον Έμντεν, στα γερμανο-ολλανδικά σύνορα, αναχωρούν πλήρως φορτωμένα για την Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ, όπου ακολουθεί εκφόρτωση των οχημάτων που προορίζονται για την εκεί αγορά. Ακολούθως, τα πλοία συνεχίζουν για το Μεξικό, όπου εκφορτώνονται πλήρως και στη συνέχεια φορτώνονται εκ νέου. Ακολουθεί άλλη στάση στις ΗΠΑ και το πλοίο επιστρέφει στη συνέχεια στη Γερμανία, μετά από περίπου 12.000 ναυτικά μίλια, σε χρονικό διάστημα 45-50 ημερών.

    VOLKSWAGEN GROUPΗ Nina Cordes-Klasing είναι υπεύθυνη στο Overseas Vehicle Logistics του Volkswagen Group. Μαζί με τους συναδέλφους της από τη Διαχείριση Προγραμματισμού και Μεταφορών, συντονίζει τις παγκόσμιες αποστολές οχημάτων των μαρκών του Group. Είτε από τη Νότια Αφρική έως την Αυστραλία, είτε από τη Γερμανία στις ΗΠΑ ή από το Μεξικό στην Ιαπωνία.

    Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, εργαζόμενη από το σπίτι της, όταν ενεργοποιεί το φορητό υπολογιστή της το πρωί, το πρώτο πράγμα που εξετάζει είναι τα εισερχόμενα μηνύματά της. "Υπήρξαν πολλές δυσάρεστες εκπλήξεις πρόσφατα", λέει η 44χρονη, μητέρα δύο παιδιών. Και συνεχίζει, "ενώ η στάση παραγωγής που σχετίζεται με τον κορωνοϊό στα γερμανικά εργοστάσια ήταν προβλέψιμη, ήταν έκπληξη για μας οι εξελίξεις στη διεθνή ναυσιπλοΐα. Για παράδειγμα, σε ένα πλοίο μας δεν επετράπη να εισέλθει στον Καναδά επειδή ασθένησαν δύο μέλη του πληρώματος. Οι καναδικές αρχές, χωρίς καν να πραγματοποιήσουν δοκιμή κορωνοϊού, διέταξαν να παραμείνει το πλοίο στα ανοικτά και σε καραντίνα για δύο εβδομάδες. Αυτό, φυσικά, έχει καταστρέψει το όποιο χρονοδιάγραμμα".

    VOLKSWAGEN GROUPΗ κατάσταση έγινε πολύ δύσκολη στα τέλη Μαρτίου, όταν το λιμάνι του Έμντεν ανέστειλε τη λειτουργία του. Ως αποτέλεσμα, τα πλοία που προέρχονται από το Μεξικό με μεγάλο αριθμό Tiguan με μακρύ μεταξόνιο και Audi Q5, δεν μπορούν να εκφορτωθούν και να φορτωθούν εκ νέου. Για την Cordes-Klasing και την ομάδα της αυτή ήταν μία πρόκληση διαχείρισης κρίσης. Σε συνεχή επαφή με τους συναδέλφους της στο τμήμα ελέγχου, τις ναυτιλιακές εταιρείες και το νομικό τμήμα, προετοιμάζει εισηγήσεις για τη διοίκηση. "Πρέπει να επανεκτιμούμε την κατάσταση από μέρα σε μέρα και να αναζητούμε λύσεις. Εάν το σχέδιο Α αποτύχει, τότε υπάρχει σχέδιο Β ενώ την ίδια στιγμή δουλεύουμε πυρετωδώς σε σχέδιο Γ. Πρέπει να διασφαλιστεί ότι τα παραγόμενα οχήματα φτάνουν στον πελάτη το συντομότερο δυνατό και σε πολλές περιπτώσεις αυτός ο πελάτης ζει στην άλλη άκρη του κόσμου", σχολιάζει.

    VOLKSWAGEN GROUPΗ Cordes-Klasing, με εκπαίδευση ως ναυτιλιακός πράκτορας και πτυχίο επιχειρηματικών σπουδών, προσχώρησε στο τμήμα Logistics του Volkswagen Group, ασχολούμενη πάντα με το σχεδιασμό και τον έλεγχο της διεθνούς ναυτιλίας. "Το πλεονέκτημα να έχουμε τα δικά μας πλοία είναι ότι μπορούμε να καθορίσουμε τα χρονοδιαγράμματα μόνοι μας", εξηγεί. "Δεν μπορούμε να προβλέψουμε πότε θα ξαναρχίσει η παραγωγή, σε ποιο εργοστάσιο, με ποιες ποσότητες και για ποιες αγορές, ούτε πότε θα επιτραπεί η επανάληψη της λειτουργίας των λιμένων ανά τον κόσμο. Δεν γνωρίζουμε με βεβαιότητα πότε, πού και πόσα πλοία θα χρειαστούν. Η λύση που έχουμε υιοθετήσει είναι να έχουμε πλοία ελλιμενισμένα και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού, τα μισά από αυτά στην Ευρώπη και τα μισά στις ακτές του Μεξικού. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι είμαστε ετοιμοπόλεμοι να βρεθούμε σε πλήρη λειτουργία μόλις επανεκκινήσει η παραγωγή".

    Το Volkswagen Group πολύ σύντομα θα διαθέτει δύο νέα ιδιόκτητα πλοία για μεταφορές αυτοκινήτων, τα οποία για πρώτη φορά θα χρησιμοποιούν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG). Σε σύγκριση με τα συμβατικά πλοία με υγρά καύσιμα, όπως το βαρύ μαζούτ, έχουν καλύτερη περιβαλλοντική λειτουργία.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    21:39 14/05

    H Cupra μεταφέρει το DNA στη θάλασσα

    Η αντισυμβατική μάρκα και η De Antonio Yachts παρουσίασαν το πρώτο αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας.

    21:36 14/05

    To BMW Group και η Ford επενδύουν στις solid state μπαταρίες

    Η Solid Power, κορυφαία κατασκευάστρια εταιρεία solid state μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα, ανακοίνωσε μία επένδυση ύψους 130 εκατομμυρίων δολαρίων, με τις εταιρείες BMW Group, Ford Motor Company...

    21:31 14/05

    Η ηχητική φιλοσοφία της Audi για ακουστική αρμονία

    Για την Audi, ο ήχος του ηχοσυστήματος είναι από τα κεντρικά χαρακτηριστικά της ποιότητας. Πρέπει να είναι φυσικός, υψηλής πιστότητας και απόλυτα προσαρμοσμένος σε κάθε μοντέλο.

    22:36 13/05

    O Pep Guardiola στους "ρυθμούς" του Nissan Leaf

    Όπως εκδηλώνει το πάθος του για τη δουλειά του στο γήπεδο ποδοσφαίρου, ο Pep Guardiola αποκαλύπτει τον ενθουσιασμό και τις προσδοκίες του από την επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων.

    22:07 13/05

    Νέος κινητήρας για το Seat Leon

    Η οικογένεια Seat Leon μεγαλώνει, ενισχύοντας τη γκάμα κινητήρων της με περισσότερο χαρακτήρα και προσωπικότητα.

    21:46 13/05

    Συνεργασία Volvo και NVIDIA

    Η Volvo επεκτείνει τη συνεργασία της με την NVIDIA προκειμένου να κάνει χρήση της NVIDIA DRIVE Orin στα μοντέλα επόμενης γενιάς.

    10:59 13/05

    Πρεμιέρα για τη νέα Skoda Fabia

    Η Skoda αποκάλυψε την ολοκαίνουργια Fabia, στην τέταρτη πλέον γενιά της, σχεδόν 22 χρόνια μετά το ντεμπούτο του μοντέλου.

    21:11 12/05

    Η μόδα στα χρώματα των αυτοκινήτων και η Mazda

    Το πρώτο πράγμα που προσέχει κανείς σε ένα αυτοκίνητο είναι το χρώμα του – στη συνέχεια ακολουθεί το σχήμα, η σχεδίαση και οι λεπτομέρειες.

    21:10 12/05

    Προ των πυλών το νέο Jeep Wrangler 4xe

    Το Plug-in Hybrid Wrangler 4xe, η εξηλεκτρισμένη έκδοση του θρυλικού μοντέλου της της Jeep, βρίσκεται προ των πυλών και της Ευρωπαϊκής αγοράς.

    15:53 11/05

    Το κυκλικό επιχειρηματικό μοντέλο της Volvo

    Στοχεύει να εξοικονομεί 1 δισεκατομμύριο κορώνες Σουηδίας (SEK) σε ετήσια βάση και να ελαττώσει τις εκπομπές άνθρακα κατά 2,5 εκατομμύρια τόνους ετησίως από το 2025.

    15:50 11/05

    Ανανέωση για το Skoda Kodiaq

    Στην Ελλάδα, το νέο Skoda Kodiaq αναμένεται το φθινόπωρο, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να ανακοινώνονται πιο κοντά στο λανσάρισμα του μοντέλου.

    15:45 11/05

    H Honda αποκαλύπτει το νέο HRV e:HEV

    Το νέο HR-V e:HEV υιοθετεί την προηγμένη υβριδική τεχνολογία με δύο ηλεκτροκινητήρες της Honda, που πετυχαίνει ένα συνδυασμό αποδοτικής λειτουργίας και άμεσης απόκρισης.

    19:21 10/05

    H Volkswagen αποκαλύπτει το νέο ID.4 GTX

    Ένα all-rounder SUV, το οποίο είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο επιδόσεων της μάρκας που τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας ID.

    19:17 10/05

    Νέες πρωτοβουλίες και στόχοι για την Honda

    Θα αγωνιστεί να οδηγήσει τις εξελίξεις που θα συντελεστούν στους τομείς της κινητικότητας, των μονάδων ισχύος, της ενέργειας και της ρομποτικής.

    19:14 10/05

    Ford: Άλμα πωλήσεων στο πρώτο τρίμηνο

    Η Ford κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της στην Ελλάδα κατά 70,7% σε σχέση με τα επίπεδα της αντίστοιχης περιόδου του 2020.