Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 28-Μαϊ-2020 13:00

    Μεταφορά αυτοκινήτων δια θαλασσης

    Μεταφορά αυτοκινήτων δια θαλασσης
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Τα αυτοκίνητα που οδηγούν οι πελάτες του Volkswagen Group, σε πολλές περιπτώσεις έχουν κατασκευαστεί σε άλλη ήπειρο! Την περασμένη χρονιά, σχεδόν 2,7 εκατομμύρια οχήματα του Volkswagen Group ή κάπου ένα στα τέσσερα από τα περίπου 11 εκατομμύρια οχήματα που παραδόθηκαν σε πελάτες, έκαναν το πρώτο τους ταξείδι δια της θαλάσσιας οδού, μεταφερόμενα από το εργοστάσιο παραγωγής στη χώρα του πελάτη. Εάν αυτά τα οχήματα, απ’ όλες τις μάρκες του Group, παρατάσσονταν το ένα δίπλα στο άλλο, θα κάλυπταν απόσταση ίση με αυτήν από έναν από τους Πόλους μέχρι τον Ισημερινό.

    Το Volkswagen Group είναι ο μόνος κατασκευαστής αυτοκινήτων που χρησιμοποιεί τα δικά του, ιδιόκτητα πλοία για τη μεταφορά των νέων αυτοκινήτων - και το κάνει από τη δεκαετία του 1960. Σήμερα, το Group έχει σε λειτουργία έντεκα πλοία παγκοσμίως, καθένα από αυτά έχει δυνατότητα μεταφοράς έως 4.700 οχημάτων από τις διάφορες μάρκες του Group.

    Τα περισσότερα από τα πλοία που εξυπηρετούν το Group λειτουργούν στη διαδρομή της Βόρειας Αμερικής, σε συνεχή βάση, 24/7. Από τον Έμντεν, στα γερμανο-ολλανδικά σύνορα, αναχωρούν πλήρως φορτωμένα για την Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ, όπου ακολουθεί εκφόρτωση των οχημάτων που προορίζονται για την εκεί αγορά. Ακολούθως, τα πλοία συνεχίζουν για το Μεξικό, όπου εκφορτώνονται πλήρως και στη συνέχεια φορτώνονται εκ νέου. Ακολουθεί άλλη στάση στις ΗΠΑ και το πλοίο επιστρέφει στη συνέχεια στη Γερμανία, μετά από περίπου 12.000 ναυτικά μίλια, σε χρονικό διάστημα 45-50 ημερών.

    VOLKSWAGEN GROUPΗ Nina Cordes-Klasing είναι υπεύθυνη στο Overseas Vehicle Logistics του Volkswagen Group. Μαζί με τους συναδέλφους της από τη Διαχείριση Προγραμματισμού και Μεταφορών, συντονίζει τις παγκόσμιες αποστολές οχημάτων των μαρκών του Group. Είτε από τη Νότια Αφρική έως την Αυστραλία, είτε από τη Γερμανία στις ΗΠΑ ή από το Μεξικό στην Ιαπωνία.

    Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, εργαζόμενη από το σπίτι της, όταν ενεργοποιεί το φορητό υπολογιστή της το πρωί, το πρώτο πράγμα που εξετάζει είναι τα εισερχόμενα μηνύματά της. "Υπήρξαν πολλές δυσάρεστες εκπλήξεις πρόσφατα", λέει η 44χρονη, μητέρα δύο παιδιών. Και συνεχίζει, "ενώ η στάση παραγωγής που σχετίζεται με τον κορωνοϊό στα γερμανικά εργοστάσια ήταν προβλέψιμη, ήταν έκπληξη για μας οι εξελίξεις στη διεθνή ναυσιπλοΐα. Για παράδειγμα, σε ένα πλοίο μας δεν επετράπη να εισέλθει στον Καναδά επειδή ασθένησαν δύο μέλη του πληρώματος. Οι καναδικές αρχές, χωρίς καν να πραγματοποιήσουν δοκιμή κορωνοϊού, διέταξαν να παραμείνει το πλοίο στα ανοικτά και σε καραντίνα για δύο εβδομάδες. Αυτό, φυσικά, έχει καταστρέψει το όποιο χρονοδιάγραμμα".

    VOLKSWAGEN GROUPΗ κατάσταση έγινε πολύ δύσκολη στα τέλη Μαρτίου, όταν το λιμάνι του Έμντεν ανέστειλε τη λειτουργία του. Ως αποτέλεσμα, τα πλοία που προέρχονται από το Μεξικό με μεγάλο αριθμό Tiguan με μακρύ μεταξόνιο και Audi Q5, δεν μπορούν να εκφορτωθούν και να φορτωθούν εκ νέου. Για την Cordes-Klasing και την ομάδα της αυτή ήταν μία πρόκληση διαχείρισης κρίσης. Σε συνεχή επαφή με τους συναδέλφους της στο τμήμα ελέγχου, τις ναυτιλιακές εταιρείες και το νομικό τμήμα, προετοιμάζει εισηγήσεις για τη διοίκηση. "Πρέπει να επανεκτιμούμε την κατάσταση από μέρα σε μέρα και να αναζητούμε λύσεις. Εάν το σχέδιο Α αποτύχει, τότε υπάρχει σχέδιο Β ενώ την ίδια στιγμή δουλεύουμε πυρετωδώς σε σχέδιο Γ. Πρέπει να διασφαλιστεί ότι τα παραγόμενα οχήματα φτάνουν στον πελάτη το συντομότερο δυνατό και σε πολλές περιπτώσεις αυτός ο πελάτης ζει στην άλλη άκρη του κόσμου", σχολιάζει.

    VOLKSWAGEN GROUPΗ Cordes-Klasing, με εκπαίδευση ως ναυτιλιακός πράκτορας και πτυχίο επιχειρηματικών σπουδών, προσχώρησε στο τμήμα Logistics του Volkswagen Group, ασχολούμενη πάντα με το σχεδιασμό και τον έλεγχο της διεθνούς ναυτιλίας. "Το πλεονέκτημα να έχουμε τα δικά μας πλοία είναι ότι μπορούμε να καθορίσουμε τα χρονοδιαγράμματα μόνοι μας", εξηγεί. "Δεν μπορούμε να προβλέψουμε πότε θα ξαναρχίσει η παραγωγή, σε ποιο εργοστάσιο, με ποιες ποσότητες και για ποιες αγορές, ούτε πότε θα επιτραπεί η επανάληψη της λειτουργίας των λιμένων ανά τον κόσμο. Δεν γνωρίζουμε με βεβαιότητα πότε, πού και πόσα πλοία θα χρειαστούν. Η λύση που έχουμε υιοθετήσει είναι να έχουμε πλοία ελλιμενισμένα και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού, τα μισά από αυτά στην Ευρώπη και τα μισά στις ακτές του Μεξικού. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι είμαστε ετοιμοπόλεμοι να βρεθούμε σε πλήρη λειτουργία μόλις επανεκκινήσει η παραγωγή".

    Το Volkswagen Group πολύ σύντομα θα διαθέτει δύο νέα ιδιόκτητα πλοία για μεταφορές αυτοκινήτων, τα οποία για πρώτη φορά θα χρησιμοποιούν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG). Σε σύγκριση με τα συμβατικά πλοία με υγρά καύσιμα, όπως το βαρύ μαζούτ, έχουν καλύτερη περιβαλλοντική λειτουργία.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    13:00 09/07

    Νέα Γενιά Hyundai i10 - Το πιο άνετο αυτοκίνητο πόλης

    Το νέο Hyundai i10 διαθέτει πλούσιες και μοναδικές τεχνολογίες άνεσης για την κατηγορία του.

    19:06 08/07

    Η Renault DP World F1 Team καλωσορίζει τον Fernando Alonso

    Η Renault DP World F1 Team με ενθουσιασμό επιβεβαιώνει ότι ο Fernando Alonso μαζί με τον Esteban Ocon θα αποτελέσουν το αγωνιστικό δίδυμο της ομάδας για το 2021.

    13:00 08/07

    Ο Michael Cole νέος Πρόεδρος και CEO της Hyundai Motor Europe

    Καθήκοντα Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου (CEO) της Ευρωπαϊκής δραστηριότητας της Hyundai ανέλαβε ο κ. Michael Cole από την 1η Ιουλίου 2020, με έδρα τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στη...

    09:00 08/07

    Το Νέο Renault CLIO με τον κινητήρα diesel 1.5 Blue dCi 85hp, άμεσα διαθέσιμο!

    Το Νέο Renault CLIO, με τον εμβληματικό κινητήρα diesel 1.5 Blue dCi των 85 ίππων, στη νέα, πλούσια εξοπλισμένη, έκδοση EXPRESSION PLUS, είναι τώρα άμεσα διαθέσιμο.

    13:01 07/07

    Οι νέες BMW M3 Sedan και BMW M4 Coupé στην τελική ευθεία εξέλιξης

    Τελικές δοκιμές για τις νέες Μ3 και Μ4. Στόχος ο βέλτιστος συνδυασμός δυναμικής συμπεριφοράς, ευελιξίας και ακρίβειας των μοντέλων.

    09:00 07/07

    Fiat: Χρόνια Πολλά 500

    Την ημέρα των γενεθλίων του Fiat 500 εγκαινιάζεται το Virtual Casa 500, ο "ναός" του Ιταλικού θρύλου της αυτοκίνησης.

    17:52 05/07

    Νίκη Bottas στο πρώτο GP

    Με 9 εγκαταλείψεις και θέαμα στους τελευταίους γύρους ολοκληρώθηκε ο 1ος αγώνας της χρονιάς στην F1.

    17:48 03/07

    Ford Kuga 1.5LEcoBoost 150 Ps

    Δοκιμάζουμε μια τις τελευταίες αφίξεις στην κατηγορία των SUV με βαρύ όνομα και πολλές πιθανότητες να πρωταγωνιστήσει στην αγορά μας.

    11:37 03/07

    ΤAG HEUER - Νέο CONNECTED WATCH SUMMER EDITION

    Η TAG HEUER ΑΝΑΤΑΡΑΣΣΕΙ ΤΑ ΝΕΡΑ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΛΟΥΣ CONNECTED WATCH, ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

    19:00 02/07

    BMW Hellas: Νέος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος

    Ο κ. Andreas Sieben αναλαμβάνει Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος από 1η Σεπτεμβρίου του 2020. Ο κ. Christian Haririan μετακινείται στο BMW Group Πολωνίας.