Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 22-Απρ-2020 13:00

    Υπηρεσίες After Sales Citroen

    Υπηρεσίες After Sales Citroen
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών, αποτελεί για τη Citroën αδιαπραγμάτευτη αρχή και σε αυτή τη δύσκολη περίοδο για όλους μας, οι υπηρεσίες After Sales παραμένουν σε πλήρη λειτουργία, ενώ ταυτόχρονα δίνουν λύσεις για την περαιτέρω διευκόλυνση των πελατών. Η υπηρεσία Online Booking η οποία είναι διαθέσιμη είτε στην εφαρμογή smartphone "MyCitroen App” ή στην ειδική ενότητα στο website της Citroën, δίνει την δυνατότητα να κλείσετε ραντεβού στον Επίσημο Επισκευαστή Citroen της επιλογής σας εύκολα και γρήγορα μέσα από το Smartphone, το Tablet ή τον Υπολογιστή, από την άνεση του σπιτιού σας.

    Σε ένα αντικειμενικά δύσκολο περιβάλλον, με την τρέχουσα κατάσταση που έχει επιβάλλει η απειλή της εξάπλωσης του ιού και έχοντας σε προτεραιότητα την υγεία των πελατών, αλλά και των εργαζόμενων μας, η Citroën προσφέρει λύσεις για τη συντήρηση, την επισκευή και την παροχή βοήθειας επαγγελματικών και επιβατικών αυτοκινήτων. Με τον τρόπο αυτό, η Citroën, στο πλαίσιο ασφαλούς λειτουργίας που επιβάλλουν οι κρατικές επιταγές, επιθυμεί να συμβάλλει στη διασφάλιση της κινητικότητας των δημοσίων λειτουργών, αλλά και των πελατών για τους οποίους το αυτοκίνητο είναι απαραίτητο ακόμα και αυτές τις ημέρες του περιορισμού των μετακινήσεων.

    Σύμφωνα με το Διάταγμα που εκδόθηκε στις 15 Μαρτίου 2020, τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία είναι πιστοποιημένες εγκαταστάσεις και αυτό με τη σειρά του σημαίνει πως τα μέτρα ασφαλείας και οι ενδεδειγμένοι κανόνες υγιεινής με την υποχρεωτική χρήση γαντιών, τις αποστάσεις μεταξύ των ανθρώπων που κινούνται στους χώρους της Citroën ακόμα και στην αναμονή για την παραλαβή ή την παράδοση του αυτοκινήτου, είναι απόλυτη προτεραιότητα για όλους.

    Η χρήση του website (Citroen Online Booking), καθώς και της εφαρμογής MyCitroen (διαθέσιμη στο Android Market και στο Apple Store), δίνει πρόσβαση στις κρατήσεις και τον προγραμματισμό των ραντεβού, προκειμένου να πραγματοποιηθεί συντήρηση ή κάποια επισκευή, κατά τη διάρκεια ισχύος των περιοριστικών μέτρων που αφορούν στην κυκλοφορία των πολιτών. Επιπλέον, ενημερωτικά αξίζει να σημειωθεί πως και η οδική βοήθεια που προσφέρεται στους δικαιούχους, εξακολουθεί και λειτουργεί κανονικά, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, με παράλληλη αδιάλειπτη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου στο 210 9461209.

    Η Citroën προσφέρει τους παραπάνω τρόπους επικοινωνίας και προγραμματισμού των ραντεβού για τακτική συντήρηση, επιθεώρηση, έλεγχο ή επισκευή του αυτοκινήτου σας, δίνοντας λύσεις σε κάθε ανάγκη μέσα στο πρωτόγνωρο αυτό πλαίσιο με τα μέτρα του περιορισμού των μετακινήσεων. Η άριστη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών της Citroën είναι ένα από τα σημαντικότερα μελήματα για την εταιρεία, σε κάθε περίπτωση.

    Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της Citroën.

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    19:21 10/05

    H Volkswagen αποκαλύπτει το νέο ID.4 GTX

    Ένα all-rounder SUV, το οποίο είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο επιδόσεων της μάρκας που τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας ID.

    19:17 10/05

    Νέες πρωτοβουλίες και στόχοι για την Honda

    Θα αγωνιστεί να οδηγήσει τις εξελίξεις που θα συντελεστούν στους τομείς της κινητικότητας, των μονάδων ισχύος, της ενέργειας και της ρομποτικής.

    19:14 10/05

    Ford: Άλμα πωλήσεων στο πρώτο τρίμηνο

    Η Ford κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της στην Ελλάδα κατά 70,7% σε σχέση με τα επίπεδα της αντίστοιχης περιόδου του 2020.

    20:38 07/05

    Το νέο Hyundai Kona N

    Η Hyundai παρουσίασε το ολοκαίνουριο Kona N στα πλαίσια της Hyundai N Day.

    20:32 07/05

    Κορυφαία ασφάλεια 5 αστέρων για το Volkswagen ID.4

    Το νέο ID.4 απέδωσε εντυπωσιακά στις δοκιμές πρόσκρουσης και ασφάλειας του Euro NCAP.

    20:26 07/05

    Προληπτική λειτουργία προβολέων από την Ford

    Το προληπτικό και έξυπνο σύστημα των προβολέων κατευθύνει τις δέσμες σε επερχόμενες στροφές πριν καν οι οδηγοί τις δουν.

    15:28 06/05

    Πρεμιέρα για το ηλεκτρικό Volkswagen ID.6

    Η Volkswagen παρουσίασε ένα ξεχωριστό μοντέλο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, στην Κίνα.

    15:21 06/05

    Opel Astra: Τρεις δεκαετίες από την παγκόσμια πρεμιέρα του

    Τρεις δεκαετίες έχουν περάσει από την πρεμιέρα του Opel Astra πρώτης γενιάς, το οποίο ξεπέρασε σε πωλήσεις τις 4,13 εκατ. μονάδες.

    15:15 06/05

    Τα νέα Dacia Sandero Streetway και Stepway στην Ελλάδα

    Τα νέα Dacia Sandero Streetway και Stepway ξεκινούν την εμπορική τους πορεία και στην ελληνική αγορά.

    14:07 05/05

    Πρεμιέρα για το νέο Volkswagen Polo

    Η Volkswagen ανανεώνει το Polo, ένα παγκόσμιο best-seller της που από το 1975 έχει πουλήσει περισσότερες από 18 εκατομμύρια μονάδες.

    14:02 05/05

    Νέες τεχνολογίες για το Volvo XC60

    Η Volvo παρουσίασε μια σειρά από αναβαθμίσεις για το εμβληματικό μεσαίο της SUV, το XC60.

    13:59 05/05

    Ματιές στο παρελθόν: Fiat 131 Abarth Diesel

    To ατίθασο πνεύμα της Abarth δεν δίστασε να κάνει ακόμα μια φορά την έκπληξη, εξελίσσοντας ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο με κινητήρα ντίζελ.

    20:09 04/05

    Η Alfa Romeo εγκαινιάζει το νέο της αρχηγείο

    Η Alfa Romeo με αφοσίωση και πάθος για το μέλλον της, εκμεταλλεύεται στο μέγιστο βαθμό τις δυνατότητες που φέρνει η νέα εποχή της Stellantis

    16:09 03/05

    10 πράγματα που ίσως να μην γνωρίζατε για το νέο Ford Explorer

    Έρχεται να συνδυάσει με τον καλύτερο τρόπο όλα τα γνωστά πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης με τις επιδόσεις και την ελευθερία κίνησης που προσφέρει σήμερα ένα όχημα με συμβατικό κινητήρα βενζίνης.