Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 22-Απρ-2020 13:00

    Υπηρεσίες After Sales Citroen

    Υπηρεσίες After Sales Citroen
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών, αποτελεί για τη Citroën αδιαπραγμάτευτη αρχή και σε αυτή τη δύσκολη περίοδο για όλους μας, οι υπηρεσίες After Sales παραμένουν σε πλήρη λειτουργία, ενώ ταυτόχρονα δίνουν λύσεις για την περαιτέρω διευκόλυνση των πελατών. Η υπηρεσία Online Booking η οποία είναι διαθέσιμη είτε στην εφαρμογή smartphone "MyCitroen App” ή στην ειδική ενότητα στο website της Citroën, δίνει την δυνατότητα να κλείσετε ραντεβού στον Επίσημο Επισκευαστή Citroen της επιλογής σας εύκολα και γρήγορα μέσα από το Smartphone, το Tablet ή τον Υπολογιστή, από την άνεση του σπιτιού σας.

    Σε ένα αντικειμενικά δύσκολο περιβάλλον, με την τρέχουσα κατάσταση που έχει επιβάλλει η απειλή της εξάπλωσης του ιού και έχοντας σε προτεραιότητα την υγεία των πελατών, αλλά και των εργαζόμενων μας, η Citroën προσφέρει λύσεις για τη συντήρηση, την επισκευή και την παροχή βοήθειας επαγγελματικών και επιβατικών αυτοκινήτων. Με τον τρόπο αυτό, η Citroën, στο πλαίσιο ασφαλούς λειτουργίας που επιβάλλουν οι κρατικές επιταγές, επιθυμεί να συμβάλλει στη διασφάλιση της κινητικότητας των δημοσίων λειτουργών, αλλά και των πελατών για τους οποίους το αυτοκίνητο είναι απαραίτητο ακόμα και αυτές τις ημέρες του περιορισμού των μετακινήσεων.

    Σύμφωνα με το Διάταγμα που εκδόθηκε στις 15 Μαρτίου 2020, τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία είναι πιστοποιημένες εγκαταστάσεις και αυτό με τη σειρά του σημαίνει πως τα μέτρα ασφαλείας και οι ενδεδειγμένοι κανόνες υγιεινής με την υποχρεωτική χρήση γαντιών, τις αποστάσεις μεταξύ των ανθρώπων που κινούνται στους χώρους της Citroën ακόμα και στην αναμονή για την παραλαβή ή την παράδοση του αυτοκινήτου, είναι απόλυτη προτεραιότητα για όλους.

    Η χρήση του website (Citroen Online Booking), καθώς και της εφαρμογής MyCitroen (διαθέσιμη στο Android Market και στο Apple Store), δίνει πρόσβαση στις κρατήσεις και τον προγραμματισμό των ραντεβού, προκειμένου να πραγματοποιηθεί συντήρηση ή κάποια επισκευή, κατά τη διάρκεια ισχύος των περιοριστικών μέτρων που αφορούν στην κυκλοφορία των πολιτών. Επιπλέον, ενημερωτικά αξίζει να σημειωθεί πως και η οδική βοήθεια που προσφέρεται στους δικαιούχους, εξακολουθεί και λειτουργεί κανονικά, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, με παράλληλη αδιάλειπτη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου στο 210 9461209.

    Η Citroën προσφέρει τους παραπάνω τρόπους επικοινωνίας και προγραμματισμού των ραντεβού για τακτική συντήρηση, επιθεώρηση, έλεγχο ή επισκευή του αυτοκινήτου σας, δίνοντας λύσεις σε κάθε ανάγκη μέσα στο πρωτόγνωρο αυτό πλαίσιο με τα μέτρα του περιορισμού των μετακινήσεων. Η άριστη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών της Citroën είναι ένα από τα σημαντικότερα μελήματα για την εταιρεία, σε κάθε περίπτωση.

    Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της Citroën.

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    13:01 07/07

    Οι νέες BMW M3 Sedan και BMW M4 Coupé στην τελική ευθεία εξέλιξης

    Τελικές δοκιμές για τις νέες Μ3 και Μ4. Στόχος ο βέλτιστος συνδυασμός δυναμικής συμπεριφοράς, ευελιξίας και ακρίβειας των μοντέλων.

    09:00 07/07

    Fiat: Χρόνια Πολλά 500

    Την ημέρα των γενεθλίων του Fiat 500 εγκαινιάζεται το Virtual Casa 500, ο "ναός" του Ιταλικού θρύλου της αυτοκίνησης.

    17:52 05/07

    Νίκη Bottas στο πρώτο GP

    Με 9 εγκαταλείψεις και θέαμα στους τελευταίους γύρους ολοκληρώθηκε ο 1ος αγώνας της χρονιάς στην F1.

    17:48 03/07

    Ford Kuga 1.5LEcoBoost 150 Ps

    Δοκιμάζουμε μια τις τελευταίες αφίξεις στην κατηγορία των SUV με βαρύ όνομα και πολλές πιθανότητες να πρωταγωνιστήσει στην αγορά μας.

    11:37 03/07

    ΤAG HEUER - Νέο CONNECTED WATCH SUMMER EDITION

    Η TAG HEUER ΑΝΑΤΑΡΑΣΣΕΙ ΤΑ ΝΕΡΑ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΛΟΥΣ CONNECTED WATCH, ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

    19:00 02/07

    BMW Hellas: Νέος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος

    Ο κ. Andreas Sieben αναλαμβάνει Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος από 1η Σεπτεμβρίου του 2020. Ο κ. Christian Haririan μετακινείται στο BMW Group Πολωνίας.

    08:43 02/07

    Nέα BMW X2 xDrive25e

    Το πρώτο Sports Activity Coupe με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης

    20:19 01/07

    Η Goodyear λανσάρει την εφαρμογή Fleet Tracker για ακόμα μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα

    H Goodyear εμπλουτίζει το πρόγραμμα Total Mobility με μια φιλική προς το χρήστη λύση εντοπισμού για τρέιλερ φορτηγά.

    13:00 01/07

    Mercedes-Benz Sprinter: 25 χρόνια πρωτοπορίας

    Το Mercedes-Benz Sprinter γιορτάζει την 25η επέτειο του. Πρόκειται για το Van που έγινε συνώνυμο ολόκληρης της κατηγορίας των ελαφρών επαγγελματικών με μικτό βάρος 3-5,5 τόνους.

    10:48 01/07

    H F1 επιστρέφει

    Στην Αυστρία, αυτή την Κυριακή θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα της F1 για το 2020.

    09:00 01/07

    Νέοι εξακύλινδροι, εν σειρά κινητήρες για την BMW Σειρά 7

    Εκτενώς εξελιγμένες κινητήριες μονάδες με ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt και σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων για συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του Ευρωπαϊκού προτύπου Euro 6d.

    21:40 30/06

    Michelin: Μένουμε Ασφαλείς στο Δρόμο

    Δημιουργικός Διαγωνισμός για Καλό Σκοπό από τη Michelin Ελλάδας και τον Εκπαιδευτικό Όμιλο AKTO Art & Design για την Οδική Ασφάλεια.