Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 13-Μαρ-2020 17:34

    Tο Kia XCeed 1.4 Τ-GDi μας εντυπωσιάζει

    Tο Kia XCeed 1.4 Τ-GDi μας εντυπωσιάζει
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    H "φρενίτιδα" με τα SUV, έχει σαν αποτέλεσμα την βροχή μοντέλων από τις εταιρίες, σε μια προσπάθεια να κερδίσουν το κοινό. Για αυτό το κομμάτι της αγοράς η Kia έχει δυο πολύ καλές προτάσεις, το Stonic αλλά και το Sportage. Κάνει όμως ένα βήμα παραπάνω με το XCeed. Συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός SUV με εκείνα ενός hatchback. Πρόκειται δηλαδή για ένα crossover με βάση το Ceed. Ωστόσο η Kia δεν ακολούθησε τον εύκολο δρόμο, ανυψώνοντας από το έδαφος το XCeed και προσθέτοντας δυο "χωμάτινες" πινελιές. Δημιούργησε ένα αυτόφωτο μοντέλο, το οποίο εξωτερικά μοιράζεται με το Ceed μόνο τις δυο εμπρός πόρτες!

    Στο κάτω μέρος του αμαξώματος και στα φτερά των τροχών κυριαρχούν οι άβαφες πλαστικές επιφάνειες, στοιχείο που υπογραμμίζει την μεγαλύτερη δυνατότητα για εκτός δρόμου κίνηση. Στο πίσω μέρος, τα νέα φώτα δημιουργούν μια λεπτή, ιδιαίτερα "τεχνολογική" φωτεινή υπογραφή LED, η οποία από συγκεκριμένες γωνίες, φαίνεται σαν να ακουμπά προς τα εμπρός, στους ώμους του αυτοκινήτου. Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από μια άγρια ομορφιά. Τα μεγάλα ανοίγματα σε προφυλακτήρα και μάσκα σε συνδυασμό με τα κοφτερά φωτιστικά σώματα δημιουργούν ένα επιθετικό σύνολο. Οι σχεδιαστικές γραμμές τονίζονται με την βοήθεια του φανταχτερού χρώματος Quantum Yellow που είναι η αποκλειστικότητα του νέου CUV της γκάμας του Ceed.

    Σε σύγκριση με το Ceed, το XCeed έχει μήκος αυξημένο κατά 85 mm, το συνολικό πλάτος είναι αυξημένο κατά 26 mm και το ύψος κατά 48mm. Μάλιστα ο μεγαλύτερος πίσω πρόβολος εξασφαλίζει και ένα μεγάλο χώρο αποσκευών που φτάνει τα 426 lt. Το XCeed είναι πιο ψηλό (184 mm απόσταση από το έδαφος με τροχούς 18in και 172 mm με τροχούς 16in) από το Ceed ενώ ο οδηγός κάθεται πιο ψηλά κατά 37mm.

    Ιδανικός κινητήρας

    KiaΗ βασική έκδοση βενζίνης κινείται από ένα κινητήρα με 120 άλογα και κυβισμό 1,0lt. Το μοντέλο της δοκιμής μας ήταν η μεσαία έκδοση με κυβισμό 1,4lt. και απόδοση 140 άλογα. Για πιο ανήσυχους υπάρχει και έκδοση με 204 άλογα και κυβισμό 1,6lt. ενώ για εκείνους που δίνουν έμφαση στην οικονομία υπάρχουν και εκδόσεις πετρελαίου. Η κίνηση σε κάθε περίπτωση μεταδίδεται στον εμπρός άξονα, ενώ εκτός από το χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο υπάρχει και επιλογή για αυτόματο. Η έκδοση της δοκιμής μας είχε το σαφές εξάρι χειροκίνητο. Ο κινητήρας πάντως μας κέρδισε με την αθόρυβη και χωρίς κραδασμούς λειτουργία του, την υψηλή απόδοση ειδικά στις μεσαίες και υψηλές στροφές καθώς και για την οικονομία του. Με συνολική κατανάλωση 7,4 lt/100km συνδυάζει άριστα τις καλές επιδόσεις με την χαμηλή κατανάλωση.

    KiaΠροσεγμένο εσωτερικό

    Ακόμα και το κλείσιμο της πόρτας έχει έναν ωραίο βαρύ ήχο. Τίποτα δεν τρίζει και τίποτα δεν κοπανάει. Η προσοχή στην λεπτομέρεια και ο διάκοσμος περισσότερο θυμίζουν μοντέλο της premium κατηγορίας. Η φρέσκια τεχνολογία είναι "ώριμα" τοποθετημένη. Οθόνη πολυμέσων υψηλής ευκρίνειας σε σωστή θέση και προσεγμένη διάσταση (10,25in) που δεν την κάνει ξένη με το εσωτερικό ενός αυτοκινήτου. Όμορφος πίνακας οργάνων και πολύ καλή θέση οδήγησης με καθίσματα που παρέχουν σωστή πλευρική στήριξη. Τέλος, τα πλαστικά στην καμπίνα είναι μαλακά καλής ποιότητας, στοιχείο που δεν είναι δεδομένο στην κατηγορία. Η πολύ θετική όμως στατική εικόνα συνεχίζεται και στον δρόμο.

    KiaΧαίρεσαι να το οδηγείς

    Η φυσική λέει πως όταν ένα αυτοκίνητο ψηλώνει, η οδική του συμπεριφορά αλλοιώνεται μιας και αυξάνεται το κέντρο βάρους. Η Kia όμως κατάφερε να ξεγελάσει τους νόμους της φυσικής. Το XCeed έχει νέα ανάρτηση, μεγαλύτερα φρένα, αναπρογραμματισμένο ESC, νέους τροχούς και σύστημα διεύθυνσης. Σε συνδυασμό με το πολύ άκαμπτο πλαίσιο βασισμένο στην πλατφόρμα Κ2 της εταιρίας δημιουργείται ένα εντυπωσιακό σύνολο. Οι κλίσεις στις στροφές είναι μικρές, τα χειριστήρια έχουν πολύ καλή αίσθηση και η αμεσότητα εκτέλεσης των εντολών είναι εξαιρετική. Αν δεν καθόμασταν ψηλά θα πιστεύαμε ότι βρισκόμαστε σε ένα πολύ καλό hatchback με στοιχεία GTI! Δύσκολα βρίσκεις μοντέλο με απόσταση από το έδαφος στα +180 mm με τόσο συγκροτημένη συμπεριφορά. Χαίρεσαι να το οδηγείς και αυτό είναι το κλειδί της επιτυχίας. Ακόμα και το γεγονός πως οι τροχοί των 18in δεν έχουν ελαστικά με πολύ παχύ προφίλ δεν προβληματίζει στις λακούβες των δρόμων. Πραγματικά ένα εξαιρετικό σύνολο που αξίζει να δοκιμάσετε.

    KiaΠροηγμένα συστήματα ασφαλείας

    Σήμερα δεν νοείται μοντέλο που θέλει να πρωταγωνιστήσει στην αγορά, να μην διαθέτει συστήματα ασφαλείας. Το Kia XCeed προσφέρει μια ευρεία γκάμα από προηγμένες και έξυπνες τεχνολογίες ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού στις οποίες συμπεριλαμβάνονται το Smart Cruise Control με Stop & Go, η Προειδοποίηση Τυφλού Σημείου (Blind-spot Collision Warning), η Προειδοποίηση Πρόσθιας Σύγκρουσης (Forward Collision Warning) με Ανίχνευση Οχημάτων και πεζών, η Έξυπνη Προειδοποίηση Ορίου Ταχύτητας (Intelligent Speed Limit Warning), η Έξυπνη Υποβοήθηση Στάθμευσης (Smart Parking Assist), η Υποβοήθηση Διατήρησης Λωρίδας (Lane Keeping Assist), η Αυτόματη Ρύθμιση Προβολέων (High Beam Assist) κ.α. Το σύστημα προειδοποίησης κόπωσης (Driver Attention Warning) συμβουλεύει τον οδηγό του XCeed να κάνει ένα διάλειμμα.

    Αυτό που θες

    KiaΤο ΧCeed είναι μια από τις καλύτερες κατασκευές με το σήμα της Kia στην μάσκα. Το βλέπεις και σε κερδίζει, μπαίνεις μέσα και ανεβαίνει η διάθεσή σου και τέλος το οδηγείς και εντυπωσιάζεσαι. Αυτός όμως ο εντυπωσιασμός δεν είναι πυροτέχνημα που προκύπτει από υψηλές ιπποδυνάμεις και εκρηκτικές επιδόσεις. Προκύπτει από την άρτια σχεδίαση όλων των επιμέρους τμημάτων και βέβαια τον στόχο της εταιρίας να κατασκευάσει έναν Crossover ευχάριστο στον δρόμο. Η έκδοση με τον κινητήρα των 1,4lt. είναι πολύ ισορροπημένη με πολύ καλό συνδυασμό απόδοσης αλλά και οικονομίας.

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    Kia

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά Kia XCeed 1.4 T-GDi

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.395/1.826/1.495mm

    Κινητήρας : 1353cc

    Ιπποδύναμη : 140 Ps/6000 rpm

    Ροπή : 25 kg.m/1500-3200rpm

    Τελική ταχύτητα : 200 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 7,2 lt/100km

    0-100 km/h: 9,4 sec

    Ρύποι CO2: 137 g/km

    Τιμή : Από €25.190 (από €20.590 1.0 T-GDi)

     

     

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    16:55 03/04

    Δοκιμάζουμε την Mercedes-Benz B 180 d

    Η τρίτη γενιά της B Class είναι η πιο γοητευτική αλλά και η πιο ταλαντούχα στην ιστορία του μοντέλου.

    11:42 03/04

    Η Ford προσφέρει στιγμές ανεμελιάς στα παιδιά του #ΜένουμεΣπίτι

    Η Ford έρχεται τώρα να ρίξει στη μάχη ένα διαφορετικό "όπλο" με στόχο να προσφέρει μία ευχάριστη αλλά και δημιουργική συνάμα νότα στα μικρά παιδιά του #ΜένουμεΣπίτι.

    13:00 02/04

    Βραβείο Red Dot για τη νέα SKODA OCTAVIA

    Η ολοκαίνουργια SKODA OCTAVIA εντυπωσιάζει με το design της και κατακτά το βαρύτιμο βραβείο Red Dot

    13:00 01/04

    BMW: Ο Frank Weber αναλαμβάνει επικεφαλής του τμήματος Εξέλιξης

    Το Εποπτικό Συμβούλιο Διορίζει τον Frank Weber Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG.

    09:05 31/03

    Ολες οι πληροφορίες για το νέο Audi A3 Sportback

    Σας παρουσιάζουμε όλες τις λεπτομεριες για το νέο premium compact πεντάθυρο χάτσμπακ με σπορ DNA και δυναμικό σχεδιασμό.

    13:00 30/03

    Η BMW Motorrad παρουσιάζει τα αξεσουάρ M Performance

    Η BMW Motorrad, προσφέρει μια σειρά από εξειδικευμένα εξαρτήματα για τη νέα BMW S 1000 RR, με την ονομασία M Performance.

    17:00 27/03

    Δοκιμάζουμε : Renault Clio 1.0 TCe 100

    Το νέο Clio βρίσκεται στα χέρια μας, στην ίσως πιο ενδιαφέρουσα εμπορική έκδοση με 100 άλογα και χιλιάρη κινητήρα.

    11:27 27/03

    Volkswagen: Μείωση της εκπομπής ρύπων NOx

    Η Volkswagen χρησιμοποιεί διπλό ψεκασμό AdBlue, επιτυγχάνοντας μείωση των οξειδίων του αζώτου σε ποσοστό περίπου 80%.