Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 24-Ιαν-2020 16:37

    Οδηγούμε το νέο Land Rover Discovery Sport

    Οδηγούμε το νέο Land Rover Discovery Sport
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Είναι δύσκολο να δημιουργήσεις την κορωνίδα μιας μάρκας και ειδικά στην Premium κατηγορία. Το μοντέλο που θα τοποθετηθεί ψηλά στον τιμοκατάλογο και που θα προσπαθήσει να βάλει τον πήχη ψηλά σε όλους τους τομείς. Άλλο τόσο δύσκολο, ίσως και περισσότερο είναι να περάσεις αυτή την κουλτούρα και την τεχνολογία στην βάση της γκάμας και ακόμα περισσότερο στο εισαγωγικό μοντέλο της μάρκας.

    Στην περίπτωση της Land Rover το εισαγωγικό μοντέλο είναι το Discovery Sport και καλείται να συστήσει στο κοινό την μάρκα. Μέχρι τώρα η πορεία του είναι λαμπρή. Παρουσιάστηκε το 2014 και από τότε είναι το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της μάρκας. Ο ανταγωνισμός όμως μεγαλώνει και οι τεχνολογίες στην μάρκα εξελίσσονται, οπότε ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για μια εκ βαθέων αλλαγή. Το νέο μοντέλο βρίσκεται στην χώρα μας και το δοκιμάζουμε σε μια από τις πιο εμπορικές εκδόσεις. Πρόκειται για την μεσαία έκδοση πετρελαίου D180 με δίλιτρο κινητήρα. Υπάρχει επίσης και η D150 αλλά και η D240.

    land roverΈντονη προσωπικότητα

    Αρέσει πολύ το Discovery Sport και είναι λογικό. Ξεχωρίζει από το πλήθος όντας ταυτόχρονα συνεπές στην σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας. Οι καμπύλες έχουν την τιμητική τους όπως και οι καθαρές γραμμές. Χωρίς φλυαρίες και περιττούς εντυπωσιασμούς είναι ένα από τα πιο κλασάτα SUV που κυκλοφορούν στον δρόμο. Ξεχωρίζουμε τα μακρόστενα εμπρός φωτιστικά που θυμίζουν έργο τέχνης και την κυψελωτή μάσκα. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας είχε και το επιπρόσθετο πακέτο "R-Dynamic” που δίνει μια σπορ εικόνα με πιο δυναμικούς προφυλακτήρες και μαύρες λεπτομέρειες. Έτσι δείχνει ακόμα πιο γοητευτικό και ειδικό λες και πρόκειται για κάποια ειδική έκδοση. Είναι πολύ σημαντικό το αυτοκίνητο να σου φτιάχνει την διάθεση πριν ακόμα μπεις και το Discovery Sport το καταφέρνει. Το ίδιο στοίχημα όμως πρέπει να κερδίσει και το εσωτερικό…

    land roverΕσωτερικό με άποψη και ουσία

    Η προσεγμένη εικόνα εξωτερικά συνεχίζεται και στο εσωτερικό. Το Discovery Sport καταφέρνει να κερδίσει τις εντυπώσεις με την σχεδίαση, τα υλικά και την αίσθηση. Ειδικά το τελευταίο δύσκολα περιγράφεται αλλά είναι πολύ σημαντικό ειδικά στην premium κατηγορία. Η Land Rover ακολουθεί ένα δικό της δρόμο σε επίπεδο σχεδίασης και αυτό είναι αναζωογονητικό. Δεν πέφτει στην παγίδα να μιμηθεί τον ανταγωνισμό και αντιτάσσει την δική της άποψη στον τομέα της σχεδίασης, η οποία ακολουθεί την φιλοσοφία των μεγαλύτερων μοντέλων της μάρκας. Οι ευθείες γραμμές αλλά και οι καμπύλες κυριαρχούν όπως και η ουσιαστική απλότητα. Σε πολλά σημεία οι διακόπτες καλύπτονται από μαύρη γυαλιστερή επιφάνεια που δίνει μια υψηλή αίσθηση τεχνολογίας. Αυτό συναντάται στους διακόπτες στο τιμόνι αλλά και στην κεντρική κονσόλα. Η οθόνη αφής πολυμέσων των 10,25in είναι όμορφα ενσωματωμένη στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας με πολύ καλά γραφικά και ευκρίνεια. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3in δίνει και αυτός με την σειρά την απαραίτητη φρεσκάδα, ομορφαίνοντας το οπτικό πεδίο του οδηγού. Η ποιότητα των υλικών είναι πολύ υψηλή. Τα καθίσματα με επενδύσεις δέρμα-αλκαντάρα έχουν ωραία αίσθηση και υφή δίνοντας πόντους στην γενική εικόνα. Ωραία και η αίσθηση φωτεινότητας που δίνει η γυάλινη πανοραμική οροφή. Τέλος, οι χώροι για επιβάτες είναι παραπάνω από επαρκείς. Μάλιστα εκτός από την 5θέσια διάταξη υπάρχει και η δυνατότητα για 7θέσια. Εξαιρετικός είναι και ο χώρος αποσκευών. Με την 5θέσια διάταξη και φόρτωση μέχρι την οροφή φτάνει τα 1179 lt. Σε αυτή την περίπτωση επειδή ο μεσαίος καθρέφτης δεν μπορεί να λειτουργήσει, μέσω κάμερας προβάλλεται η αντίστοιχη εικόνα στον καθρέφτη. Εξαιρετικό!

    Εξέλιξη στα μηχανικά μέρη

    Land RoverΚάτω από τις γυαλιστερές λαμαρίνες κρύβεται η νέα πλατφόρμα της μάρκας που ονομάζεται Premium Transverse Architecture και χρησιμοποιείται αντίστοιχα από την δεύτερη γενιά του Range Rover Evoque. Σε αυτό το δάπεδο πλέον είναι εφικτή και η χρήση τεχνολογίας mild-hybrid των 48 Volt. Η βασική έκδοση αποδίδει 150 άλογα και έχει κίνηση στον εμπρός άξονα ενώ οι υπόλοιπες εκδόσεις είναι εφοδιασμένες με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης (Terrain Response 2) και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF. Η δική μας έκδοση απέδιδε 180 άλογα και 43,8 κιλά ροπής. Τα νούμερα είναι παραπάνω από ικανοποιητικά και αποτελούν ένα πολύ καλό συμψηφισμό οικονομίας και επιδόσεων, με τα μέτρα της κατηγορίας.

    Land RoverΕυχάριστο και ξεχωριστό

    Μετά την εξωτερική και εσωτερική θετική εικόνα οι προσδοκίες για την απόδοση στον δρόμο έχουν γίνει μεγαλύτερες! Το πρώτο που σε κερδίζει μετά και από αρκετή ώρα μέσα στο αυτοκίνητο είναι το ευχάριστο περιβάλλον. Δεν είναι μόνο στην πρώτη ματιά ενδιαφέρον. Αποδεικνύεται ευχάριστο και εύχρηστο και στην πράξη. Διανύσαμε αρκετά χιλιόμετρα μαζί του και κάθε φορά μπαίναμε και βγαίναμε με το ίδιο θετικό συναίσθημα. Τον ρόλο της βέβαια παίζει και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Σε αυτό πολύ σημαντικό ρόλο παίζει η ρύθμιση της ανάρτησης αλλά και οι τροχοί των 18in με ελαστικά σεβαστού προφίλ. Η μόνωση από τους εξωτερικούς θορύβους είναι και αυτή πολύ καλή. Αμέσως καταλαβαίνεις την διαφορά σε σύγκριση με ένα μοντέλο χαμηλότερης τιμής και αυτό είναι πολύ σημαντικό στην premium κατηγορία. Τέλος, να σημειώσουμε πως η μέση κατανάλωση των 9,3 lt/100km που πετύχαμε είναι άκρως ικανοποιητική για το μέγεθος του μοντέλου. Το Discovery Sport αποδείχθηκε καλύτερο των προσδοκιών και άξιο παιδί της μάρκας.

    Land RoverΟ κινητήρας είναι με την σειρά του αθόρυβος ενώ απουσιάζουν οι κραδασμοί. Στις πολύ χαμηλές στροφές η απόδοσή του θα μπορούσε να είναι καλύτερη ωστόσο το αυτόματο κιβώτιο είναι εκεί για να εκμηδενίζει το φαινόμενο. Από εκεί και πέρα και ανεβαίνοντας στην κλίμακα των στροφών αποδεικνύεται γραμμικός και με πολύ καλή απόδοση. Κινεί άνετα το αμάξωμα και δεν θα πει όχι σε μια σβέλτη προσπέραση ενώ δεν θα επηρεαστεί ιδιαίτερα με αυξημένο φορτίο. Η οδική συμπεριφορά είναι ασφαλής και ο έλεγχος του αμαξώματος από την ανάρτηση πάντα αποτελεσματικός. Πιέζοντας σε στροφές αναδεικνύονται τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης αλλά και ο προσανατολισμός στην άνεση. Τέλος, δεν δοκιμάσαμε την τετρακίνηση σε οριακές καταστάσεις αλλά στις εκτός δρόμου διαδρομές που κινηθήκαμε έγινε φανερό πως έχει σαφώς παραπάνω δυνατότητες από τον μέσο όρο.

    Ευχάριστη έκπληξη

    Land RoverΗ συμβίωση με το Discovery Sport ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη. Μπορεί να είναι το μικρότερο μοντέλο στην γκάμα της μάρκας ωστόσο αυτό δεν αποτελεί κάποιου είδους συμβιβασμό μιας και το DNA της μάρκας βρίσκεται και εδώ ατόφιο. Ενδιαφέρον και εκλεπτυσμένο εξωτερικά, πολύ καλή ποιότητα στο εσωτερικό και ευφάνταστη σχεδίαση και πολύ καλή εικόνα στον δρόμο με δυνατό χαρτί την πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Το Discovery Sport άλλαξε και μας αρέσει πολύ.

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    Land Rover

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά Discovery Sport 180

    Διαστάσεις (Μήκος/πλάτος/ύψος): 4.597/2.069/1.727 mm

    Βάρος: 1916 kg

    Κινητήρας: 1999 cc

    Ιπποδύναμη: 180 PS/4.000rpm

    Ροπή : 43,8 Nm/1.750 rpm

    Τελική Ταχύτητα: 202 km/h

    0-100 km/h: 9,7 sec

    Ρύποι CO2: 152 g/km

    Μέση Κατανάλωση Δοκιμής: 9,3 l/100km

    Τιμή : € 51.000

     

     

     

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    13:00 18/02

    Μεγάλο "ηλεκτρικό" ταξίδι (vid.)

    Το Nissan LEAF ολοκληρώνει το μακρύτερο και πιο περίπλοκο "αυτόνομο ταξίδι" αυτοκινήτου, στο Ηνωμένο Βασίλειο.

    09:00 18/02

    Η Hyundai αποκαλύπτει τις πρώτες εικόνες του ολοκαίνουριου i20

    Το νέο i20 αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο που θα διατεθεί στην Ευρωπαϊκή αγορά με τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Hyundai: "Sensuous Sportiness".

    14:00 17/02

    Κορυφαία Διάκριση για τον Πρόεδρο του Ομίλου Hyundai Motor

    Κορυφαία διάκριση της Hyundai που έλαβε ο Πρόεδρος Mong-Koo Chung με την ένταξη του στο Automotive Hall of Fame για το 2020.

    11:35 17/02

    Οργανωτικές αλλαγές στη Mercedes-Benz Ελλάς

    Γενικότερη αναδιάρθωση του τμηματος Πωλήσεων & Marketing Επιβατηγών Αυτοκινήτων της Mercedes-Benz Ελλάς.

    09:04 17/02

    Βραβεία για τα Kia XCeed και "Imagine by Kia"

    Τα Kia XCeed και "Imagine by Kia" βραβεύτηκαν στα φετινά iF Design Awards.

    18:04 14/02

    ΜΙΝΙ in love

    Για ακόμα μια φορά τα βέλη του έρωτα ενός ΜΙΝΙ μας διαπερνούν και αυτή την φορά λόγο της επετειακής έκδοσης των 60 ετών.

    11:45 14/02

    Νέο Hyundai Kona Hybrid

    Το νέο Kona Hybrid ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών για πιο πολλά SUV με φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά.

    09:19 14/02

    Nέο Honda Civic Facelift

    Αισθητική ανανέωση εξωτερικού με έμφαση στο σπορ στυλ, νέα υλικά στο εσωτερικό και ανανεωμένη φιλοσοφία infotainment για το νέο Civic.

    13:00 13/02

    Τo πρώτο πλήρως ηλεκτρικό SUV της SKODA

    Η SKODA δίνει στη δημοσιότητα το όνομα του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού SUV της.

    09:00 13/02

    CITROËN: Νέος CEO

    Ο Vincent Cobée, θα διαδεχτεί την Linda Jackson στη θέση του CEO της Citroën.

    13:00 12/02

    Συνεργασία της Kia Motors και της UEFA

    Η Kia Motors συνεργάζεται με την UEFA στην καμπάνια UEFA Europa League Trophy Tour 2020.

    08:55 12/02

    Ποιο αυτοκίνητο μπορεί να κινηματογραφήσει το Nissan GT-R NISMO;

    Δύσκολο να κινηματογραφήσεις ένα Nissan GT-R NISMO, εκτός αν έχεις ακόμα ένα Nissan GT-R!

    13:56 11/02

    Αυξηση πωλήσεων σε επιβατικά και δίκυκλα

    Αύξηση σημειώθηκε στις πωλήσεις καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων καθώς και δικύκλων τον Ιανουάριο.

    11:19 11/02

    Οργανωτικές αλλαγές στην Kosmocar

    Ο κ. Νικόλαος Πρέζας, αναλαμβάνει καθήκοντα Διευθυντή Πωλήσεων και Marketing Volkswagen.

    09:06 11/02

    Το BMW Group επενδύει στα εξαρτήματα ηλεκτροκίνησης

    Το BMW Group επιταχύνει την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας του Εργοστασίου του Dingolfing για εξαρτήματα ηλεκτροκίνησης.