Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 20-Δεκ-2019 17:00

    Hyundai Tucson 1.6 CRDi Hybrid 48V 7-DCT 4WD

    Hyundai Tucson 1.6 CRDi Hybrid 48V 7-DCT 4WD
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Στην Ελλάδα μας αρέσουν τα SUV. Από την άλλη το φορολογικό καθεστώς μας αποτρέπει από τα πολλά κυβικά συνεπώς οι επιλογές λιγοστεύουν ειδικά αν θέλουμε η κίνηση να μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς. Το Tucson της δοκιμής φαίνεται να συνδυάζει όλα τα καλά για την αγορά μας, σε αυτή την έκδοση. Έχει κινητήρα πετρελαίου με μόλις 1,6 lt., σύστημα τετρακίνησης και αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων! Επιπρόσθετα έχει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt με σκοπό την τόνωση των επιδόσεων αλλά και την μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων. Μάλλον στην Κορέα άκουσαν την ευχή του Έλληνα καταναλωτή!

    Μοντέρνα σχεδίαση

    Αρχικά σε κερδίζει με το πληθωρικό του παρουσιαστικό. Δεν είναι τόσο το μήκος των 4,48m όσο το ύψος των 1,66m αλλά και το πλάτος των 1,85m που κάνουν την διαφορά. Καταφέρνει να ξεγελάει θυμίζοντας περισσότερο μοντέλα της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας. Εκτός από πληθωρικό είναι μοντέρνο και πλούσιο σε εξωτερικό διάκοσμο. Δείχνει με τον τρόπο του πως πρόκειται για την κορυφαία έκδοση. Οι εντυπωσιακοί τροχοί των 19in, τα φιλέτα νίκελ περιμετρικά, η πληθωρική μάσκα και τα φώτα τεχνολογίας LED διαμορφώνουν το εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Εκτός όμως από εντυπωσιακό, το αμάξωμα έχει σχεδιαστεί και με γνώμονα την βέλτιστη αεροδυναμική. Στοιχεία όπως το αεροδυναμικό κάλυμμα κάτω από το αμάξωμα, η μειωμένη καμπυλότητα της κολόνας και η πίσω αεροτομή συντελούν ώστε ο αεροδυναμικός συντελεστής να βρίσκεται στο 0,33 Cd.

    hyundaiΠοιότητα και φρέσκια τεχνολογία

    Μεγάλη προσοχή στην λεπτομέρεια έχει δοθεί και στο εσωτερικό. Ο εργονομικός σχεδιασμός του εσωτερικού, έχει αναβαθμιστεί με νέα ποιοτικά μαλακά υλικά και εκλεπτυσμένους χρωματικούς συνδυασμούς εσωτερικού και οροφής. Το επίπεδο εξοπλισμού ξεπερνά κάθε προσδοκία σε αυτό το επίπεδο τιμής. Αρκεί να αναφέρουμε πως τα εμπρός καθίσματα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, θερμαινόμενα αλλά και αεριζόμενα! Οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι από μαλακό δέρμα ενώ από το ίδιο υλικό είναι και η κεντρική επένδυση του ταμπλό με εξώρραφες λεπτομέρειες. Στο πάνω μέρος του ταμπλό τα πλαστικά είναι μαλακά ενώ στις κατώτερες επιφάνειες είναι σκληρά. Ο διάκοσμος είναι σύμφωνος με το πνεύμα της εποχής. Η νέα έγχρωμη οθόνη πολυμέσων των 7in βρίσκεται ωραία τοποθετημένη στο πάνω μέρος του ταμπλό ενώ προβάλει εικόνα από την κάμερα οπισθοπορείας, την πλοήγηση, την μουσική, τις επαφές από τα πιο αγαπημένα apps του κινητού χάρη στα Apple CarPlay και Android Auto. Ο πίνακας οργάνων στο κέντρο έχει οθόνη 4,2in TFT στην οποία προβάλλονται πληροφορίες όπως η κατάσταση των χαρακτηριστικών ενεργητικής ασφάλειας, η κατανάλωση καυσίμου, η εξωτερική θερμοκρασία και πολλά άλλα. Επίσης ξεχωρίζουμε το μπουτον πίσω από τον λεβιέ ταχυτήτων από τον οποίο γίνεται επιλογή του προφίλ οδήγησης (comfort-Sport) αλλά και αριστερά από το τιμόνι όπου κλειδώνει το σύστημα τετρακίνησης.

    Προηγμένο μηχανικό σύνολο

    hyundaiΗ Hyundai κάνει ένα έξυπνο βήμα προς το μέλλον. Συμπληρώνει την γκάμα των συμβατικών εκδόσεων βενζίνης και πετρελαίου με μια ήπια υβριδική έκδοση πετρελαίου. Θεωρούμε την κίνηση πολύ σοφή μιας και στην πραγματικότητα βοηθά τις επιδόσεις, την κατανάλωση και τους ρύπους όντας ταυτόχρονα πιο compact, πιο λιτή και προσιτή από μια έκδοση plug-in υβριδική. Ο κινητήρας πετρελαίου των 136 ίππων συμπληρώνεται από μια μίζα/γεννήτρια, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V-0,44 kWh και έναν μετασχηματιστή DC/DC. Η μονάδα MHSG είναι προσαρμοσμένη στον κινητήρα και συνδέεται με τον στρόφαλο μέσω ενός ιμάντα. Η τροφοδοσία του γίνεται από την μπαταρία, η οποία βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών. Η μπαταρία με την σειρά της φορτίζεται μέσω του συστήματος ανάκτησης της ενέργειας που λειτουργεί κατά την επιβράδυνση. Η ηλεκτρική μονάδα παρέχει ισχύ κατά την επιτάχυνση που φτάνει τα 16,3 Ps και 55 Nm. Ταυτόχρονα μειώνει έως και 11% την κατανάλωση και τους ρύπους.

    hyundaiΣβέλτο και οικονομικό

    Εξωτερικά λίγα στοιχεία προδίδουν την ιδιαίτερη αυτή έκδοση. Τα δυο λογότυπα "48V” στα εμπρός φτερά και το ένα στο πίσω μέρος υποδηλώνουν την υβριδική φύση ενώ το λογότυπο HTRAC φανερώνει την κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και με τόσες ρυθμίσεις ώστε να βολευτεί κάθε σωματότυπος. Η πλευρική στήριξη από τα καθίσματα είναι καλή όπως και η εργονομία. Αρκετές είναι οι λειτουργίες που μπορούν να γίνουν από το τιμόνι κάτι που διευκολύνει στην πράξη. Ο χαρακτηριστικός ήχος της μίζας απουσιάζει μιας και τον ρόλο αυτό αναλαμβάνει η μονάδα MHSG. Έτσι ακόμα και στην λειτουργία stop/start η εκκίνηση είναι πολύ ομαλή. Μαζί με την ελαφρά αυξημένη επιβράδυνση όταν αφήνουμε το γκάζι, είναι τα δυο στοιχεία που φανερώνουν το ήπιο υβριδικό σύστημα. Αυτό σημαίνει πως στην πράξη δεν αντιλαμβάνεσαι την εμπλοκή του ηλεκτροκινητήρα ή την φόρτιση. Αυτό όμως που αντιλαμβάνεσαι είναι πως παρά τον το βάρος και τον χαμηλό κυβισμό, το Tucson επιταχύνει πολύ ζωντανά, θυμίζοντας περισσότερο δίλιτρη έκδοση! Η μέση κατανάλωση από την άλλη μπορεί με προσοχή στο γκάζι να πέσει και κάτω από τα 7 lt/100km ενώ δύσκολα θα περάσει τα 8 lt/100km.

    hyundaiΣτον δρόμο σου κάνει εντύπωση το χαμηλό επίπεδο θορύβου από τον κινητήρα αλλά και η πολύ καλή απόσβεση παρά τους τεράστιους τροχούς των 19In. Η ανάρτηση σε γενικές γραμμές καταφέρνει να κρατά μια καλή ισορροπία μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Θα θέλαμε ωστόσο λίγο πιο συγκροτημένη αντίδραση της πίσω ανάρτησης στις κυματοειδής ανωμαλίες όπου παρατηρείται ένα αδιόρατο κούνημα. Αυτό κατά ένα μεγάλο βαθμό πιστεύουμε ότι οφείλεται στα extra ζαντολάστιχα των 19in με τα ελαστικά χαμηλού προφίλ και πως η έκδοση παραγωγής με τα 18in θα είναι σαφώς καλύτερη. Στον ανοικτό δρόμο προσδίδει αίσθημα ασφάλειας και με άνεση κρατά μεγάλες ταχύτητες. Σε κάθε στιγμή τα φρένα είναι αρκετά αποτελεσματικά ώστε να ακινητοποιήσουν το μεγάλο αμάξωμα.

    Ένα ολοκληρωμένο-προσιτό πακέτο

    hyundaiΤο Tucson στην συγκεκριμένη έκδοση καταφέρνει να συνδυάζει πολλά καλά στοιχεία. Πρόκειται για ένα SUV με χαμηλό κυβισμό, με ήπιο υβριδικό σύστημα, με κινητήρα πετρελαίου, τετρακίνηση, αυτόματο κιβώτιο, σύγχρονη σχεδίαση και πολύ πλούσιο εξοπλισμό. Με όλα τα παραπάνω αλλά και την πολύ καλή απόδοση στον δρόμο η τιμή κτίσης μάλλον δείχνει ευκαιρία.

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    hyundai

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/πλάτος/ύψος) : 4.480/1.850/1.660 mm

    Βάρος : 1690 kg

    Κινητήρας : 1598 cc

    Ιπποδύναμη : 136 PS/ 4000 rpm +16,3 Ps ηλεκτροκινητήρας

    Ροπή : 32,6 kg.m/ 2.000-2.250 rpm

    Τελική ταχύτητα : 180 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 7,6 lt/100km

    0-100 km/h: 12 sec

    Ρύποι CO2 (WLTP) : 154 g/km

    Τιμή : από € 29.090 (χειροκίνητο)

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    09:37 22/06

    Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Nissan Qashqai

    To εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland σηματοδοτεί την έναρξη παραγωγής του νέου Qashqai με τη δέσμευση να εμπνεύσει τις μελλοντικές γενιές.

    09:26 22/06

    Η Honda ιδρύει την startup εταιρεία Ashirase

    Η Ashirase αυτή τη στιγμή εξελίσσει ένα σύστημα πλοήγησης που τοποθετείται στα παπούτσια για την υποστήριξη ατόμων με προβλήματα όρασης στο περπάτημα.

    09:15 22/06

    Η ομάδα-όνειρο της Audi για το Ράλι Ντακάρ

    Η ομάδα της Audi ανακοινώθηκε επίσημα και περιλαμβάνει έναν πολυνίκη του Ντακάρ, έναν Παγκόσμιο Πρωταθλητή Ράλι και έναν Πρωταθλητή του DTM.

    10:33 21/06

    O Jean-Pierre Ploue στο τιμόνι του σχεδιαστικού τμήματος της Lancia

    Ο αναγέννηση της Lancia αρχίζει με αργά αλλά σταθερά όπως φαίνεται βήματα να παίρνει σάρκα και οστά.

    11:44 20/06

    Οι καλλονές της Alfa Romeo στην πασαρέλα της Ρώμης

    Στο Roma Eternal Beauties Concours, σε ένα ξεχωριστό θεσμό καλλιστείων για κλασσικά αυτοκίνητα, η Alfa Romeo συμμετέχει με δύο από τα ομορφότερα μοντέλα της.

    09:59 19/06

    Ξεκίνησαν στην Ιαπωνία οι προπαραγγελίες του νέου Nissan Ariya

    Η αναβαθμισμένη ψηφιακή εμπειρία αγοράς του νέου Nissan Ariya, η οποία είναι διαθέσιμη στην Ιαπωνία, θα λανσαριστεί σε περισσότερες αγορές ανά την υφήλιο.

    09:13 18/06

    H ΒΜW παρουσιάζει τις νέες Χ3 και X4

    H BMW παρουσιάζει τις ανανεωμένες Χ3 και Χ4 καθώς και τις κορυφαίες σπορ εκδόσεις τους που φέρουν τη διακριτική ονομασία M Competition.

    08:58 18/06

    Νέες εκδόσεις για τα Volkswagen ID.3 και ID.4

    H γκάμα των δύο ηλεκτρικών μοντέλων της οικογένειας ID. της Volkswagen εμπλουτίζεται τώρα με νέες εκδόσεις.

    08:46 18/06

    H Alfa Romeo προσκαλεί τους Alfisti για τα 111α γενέθλιά της

    Την Πέμπτη 24 Ιουνίου η Anonima Lombarda Fabbrica Automobili (A.L.F.A.), η οποία το 1918 θα ονομαζόταν Alfa Romeo, γιορτάζει 111 χρόνια ζωής.

    10:07 17/06

    Ντεμπούτο για τη νέα BMW Σειρά 4 Gran Coupe

    H BMW παρουσιάζει τη δεύτερη, πιο προηγμένη και πιο ολοκληρώμενη γενιά της Σειράς 4 Gran Coupe.

    09:53 17/06

    Η Opel παρουσιάζει το νέο Grandland

    Με φρέσκια σχεδίαση και περισσότερες τεχνολογίες, το νέο Opel Grandland θέτει υποψηφιότητα για την κατάκτηση της κορυφής στην κατηγορία του.

    09:40 17/06

    Το SecuriAlert της Ford σας ειδοποιεί σε περίπτωση διάρρηξης

    Το SecuriAlert είναι ένα νέο σύστημα ασφαλείας της Ford που ειδοποιεί τους ιδιοκτήτες οχημάτων σε περίπτωση διάρρηξής τους.

    10:42 16/06

    Volkswagen ID.3 και ID.4: Μεγάλη αυτονομία, γρήγορη φόρτιση

    H Volkswagen μας "ξεναγεί" στα μυστικά των μπαταριών των ηλεκτρικών ID.3 και ID.4.

    10:23 16/06

    Νέα έκδοση για το DS 7 Crossback E-Tense

    Η γκάμα του plug-in υβριδικού DS 7 Crossback E-Tense εμπλουτίζεται με μια νέα και ακόμα πιο προσιτή έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς και 225 ίππους.

    10:07 16/06

    Abarth: 60 χρόνια "Turismo Competizione"

    Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί μια ξεχωριστή επέτειο για την Abarth.

    08:49 15/06

    Alfa Romeo: Έτοιμη για τα 1000 Miglia

    Στην 39η χρονιά του ιστορικού 1000 Miglia θα συμμετέχουν τέσσερα εμβληαμτικά heritage αυτοκίνητα από τη συλλογή της Alfa Romeo.