Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 01-Νοε-2019 17:15

    Το T-Roc δεν είναι τυχαία πετυχημένο

    Το T-Roc δεν είναι τυχαία πετυχημένο
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Μόλις πριν λίγες μέρες η Volkswagen αποκάλυψε το T-Roc R και τότε μάθαμε πως σε μόλις δυο χρόνια το T-Roc έχει ήδη αποκτήσει 400.000 πελάτες, καθιερώνοντάς το έτσι ως ένα από τα δημοφιλέστερα στην κατηγορία. Τίποτα δεν είναι τυχαίο και φαίνεται πως ο πιο τολμηρός σχεδιασμός σε συνδυασμό με την δεδομένη ποιότητα σε όλους τους τομείς έχουν παίξει τον ρόλο τους. Από εκεί και πέρα μπορεί το T-Roc R να είναι το μοντέλο που θα θέλαμε να έχουμε στο γκαράζ μας, ωστόσο η έκδοση που έχουμε στα χέρια μας δείχνει να είναι μια εξαιρετική περίπτωση για την ελληνική αγορά.

    Πρόκειται για την έκδοση με τον 1,5 TSI που αποδίδει 150 άλογα, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Επιπρόσθετα διαθέτει το Sport pack το οποίο με το πολύ λογικό κόστος των €348 προσθέτει σκούρα θερμομονωτικά κρύσταλλα στα πίσω πλευρικά παράθυρα και το πίσω παρμπρίζ, Driving Profile Selection, δερμάτινο λεβιέ, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, κόκκινες δαγκάνες στα εμπρός φρένα, μαύρη επένδυση οροφής, εσωτερικός φωτισμός ambient σε κόκκινο χρώμα και πεντάλ σε βουρτσισμένο αλουμίνιο. Στην πράξη αποδείχθηκε το πιο ωραίο και premium σε αίσθηση T-Roc, που έχει πέσει στα χέρια μας, παραμένοντας ταυτόχρονα διακριτικό. Τον ρόλο της παίζει και η λευκή βαφή, μιας και το προηγούμενο T-Roc που είχαμε οδηγήσει ήταν χρυσαφί.

    Διακριτική γοητεία

    Το T-Roc ανήκει σε εκείνη την ομάδα μοντέλων της Volkswagen που έχουν περισσότερο τολμηρή σχεδίαση, για τα δεδομένα της εταιρίας. Όπως και την πρώτη φορά που το είδαμε έτσι και σήμερα στα μάτια δείχνει γοητευτικό και εκλεπτυσμένο με ένα σχήμα που φαίνεται ότι δεν θα γεράσει εύκολα. Διακριτικά επιθετικό με τα εμπρός φωτιστικά τεχνολογίας LED να κερδίζουν τις εντυπώσεις αλλά και το καλοσχεδιασμένο πίσω μέρος που με την έντονη κλίση θυμίζει κάτι από coupe. Την ίδια στιγμή και παρά την νεανική εμφάνιση δεν θυσιάζονται οι χώροι και η εργονομία ενώ οι γυάλινες επιφάνειες δεν είναι μικρές ώστε να δημιουργείται κλειστοφοβικό αίσθημα. Από εκεί και πέρα πρέπει να παρατηρήσεις καλά για να δεις τις κόκκινες δαγκάνες, πίσω από τις εμπρός ζάντες, που περιλαμβάνονται στο επίπεδο εξοπλισμού Sport pack.

    volkswagenΠροσεγμένο εσωτερικό

    Η θετική εικόνα συνεχίζεται και στο εσωτερικό. Στο μοντέλο της δοκιμής μας λείπουν οι χρωματιστές ενθέσεις στο ταμπλό και αυτό τελικά δεν μας ενόχλησε. Μας άρεσαν όμως οι λευκές ενθέσεις στις ταπετσαρίες των καθισμάτων που έσπαγαν τις γενικά σκουρόχρωμες επενδύσεις. Η ποιότητα συναρμολόγησης είναι πολύ καλή όπως προσεγμένος είναι και ο διάκοσμος. Την παράσταση κλέβει η οθόνη πολυμέσων με τα πολύ καλά γραφικά, ο όμορφος πίνακας οργάνων αλλά και το πολυλειτουργικό δερμάτινο τιμόνι με τις κόκκινες ραφές, που προσδίδει μια περισσότερο σπορ διάσταση. Καλή και η στήριξη από τα καθίσματα που ταυτόχρονα παραμένουν και άνετα ακόμα και μετά από πολύωρη χρήση. Το μόνο που μας έλειψε είναι κάλυψη ορισμένων επιφανειών με μαλακά πλαστικά, που κατά τεκμήριο απουσιάζουν. Τέλος, ο προσεγμένος διάκοσμος αλλά και στοιχεία όπως ο εσωτερικός φωτισμός έβγαζαν μια ευχάριστη premium αίσθηση που πολύ μας άρεσε.

    Χρυσή τομή

    volkswagenΚάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός από πολλά μοντέλα του VW group, TSI με κυβισμό 1,5 Lt. και απόδοση 150 ίππων και 25,5 kg/m ροπής. Για την βελτίωση της οικονομίας καυσίμου έχει σύστημα απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων, το οποίο σε αρκετές περιπτώσεις είδαμε να ενεργοποιείται με ένδειξη στον πίνακα οργάνων, μιας και στην πράξη δεν το αντιλαμβάνεται ο οδηγός. Στην περίπτωσή μας ο κινητήρας συνδυαζόταν με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων DSG αντί για το εξάρι χειροκίνητο που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό. Από εκεί και πέρα η δύναμη περνά στους εμπρός τροχούς ενώ τα μηχανικά μέρη είναι αγκαλιασμένα από ένα εξαιρετικά άκαμπτο πλαίσιο που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A1.

    volkswagenΣπορ και άνετο

    Κάθεσαι ψηλά σε σχέση με ένα hatchback αλλά η αίσθηση που έχεις στον δρόμο δεν είναι επηρεασμένη. Η πολύ καλή ανάρτηση σε συνδυασμό με το πλαίσιο συνθέτουν μια πολύ ευχάριστη εικόνα στον δρόμο. Οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι μεγάλες ενώ η συμπεριφορά παραμένει πάντα ασφαλείς. Ταυτόχρονα η απόσβεση από την ανάρτηση θα κρατήσει τις ανωμαλίες έξω από την καμπίνα σε κάθε περίπτωση. Πολύ καλή και η εικόνα στον ανοικτό δρόμο, όπου το T-Roc έχει την δυνατότητα να κινηθεί σβέλτα χωρίς ιδιαίτερο κόπο από τον οδηγό. Επίσης τα επίπεδα θορύβου είναι χαμηλά, κάτι που με την σειρά του κολακεύει την εικόνα του μοντέλου. Ο κινητήρας έχει ομαλή λειτουργία και αρκετή δύναμη να κινήσει σβέλτα το T-Roc αν και είναι κάπως τραχύς στις υψηλές στροφές. Το κιβώτιο χαρακτηρίζεται από τις πολύ γρήγορες και ομαλές αλλαγές. Στο ξαφνικό πάτημα του γκαζιού διστάζει λίγο παραπάνω να πάρει πρωτοβουλία ωστόσο αρκεί να επιλέξεις την λειτουργία sport για να σου κάνει το χατίρι. Στην έκδοση της δοκιμής μας εκτιμήσαμε την ύπαρξη του συστήματος αλλαγής προφίλ οδήγησης (Driving Profile Selection) μιας και έτσι είχαμε την δυνατότητα να φέρουμε κάθε στιγμή το μοντέλο στα μέτρα μας.

    Όμορφο και ικανό

    vwΔεν είναι τυχαία η επιτυχία του T-Roc. Μάλιστα το συγκεκριμένο μοντέλο της δοκιμής μας ήταν ότι πιο εκλεπτυσμένο και ευχάριστο έχουμε οδηγήσει, χωρίς από την άλλη να ξεφεύγει σε κόστος χρήσης και κτήσης. Χαίρεσαι να το οδηγείς. Άξιος συμπαραστάτης στην πόλη, στον ανοικτό δρόμο αλλά ακόμα και όταν θα χρειαστεί να κινηθείς λίγο πιο γρήγορα. Κερασάκι στην τούρτα η εξωτερική σχεδίαση που μας αρέσει όπως την πρώτη φορά που το αντικρύσαμε.

    volkswagen

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά 1.5 TSI DSG 7 σχέσεων

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.234/1.819/1.573 mm

    Βάρος : 1300 kg

    Κινητήρας : 1498 cc

    Ιπποδύναμη : 150 PS/ 1.500-3.500 rpm

    Ροπή : 25,5 kg.m/ 1.500-3.500 rpm

    Τελική ταχύτητα : 205 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 8,3 lt/100km

    0-100 km/h : 8,4 sec

    Ρύποι CO2 (WLTP) : 154 g/km

    Τιμή : Από €25.800 (1,5 TSI+DSG)

     

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    16:10 19/11

    Γιατί δεν φτιάχνονται εργοστάσια αυτοκινήτων στην Ελλάδα

    Η ελληνική κυβέρνηση έχει δείξει ζωηρό ενδιαφέρον για τη μεταφορά της μονάδας αυτοκινητοβιομηχανίας της Volkswagen από την Τουρκία στην Ελλάδα.

    13:00 19/11

    Η Daimler Truck AG στοχεύει σε ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα

    Η Daimler Truck AG στοχεύει σε έναν στόλο καινούργιων οχημάτων με πλήρως ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα έως το 2039 σε κομβικές περιοχές.

    09:14 19/11

    Νέο BMW i4

    Με το πρώτο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο στην πολυτελή μεσαία κατηγορία, η BMW μεταφέρει τα βασικά χαρακτηριστικά της στην εποχή της μετακίνησης μηδενικών ρύπων.

    09:03 18/11

    Αποκάλυψη για την Ford Mustang Mach-E (vid.)

    Η νέα, πλήρως ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E προσφέρει υψηλή ισχύ, μοναδικό στυλ και ελευθερία δημιουργώντας μια νέα γενιά οχημάτων

    21:40 17/11

    F1: Νικητής ο Max! (vid.)

    Ήταν ένα από τα πιο συναρπαστικά GP της χρονιάς με πολλές ανατροπές και έναν ξεκάθαρο νικητή.

    23:38 16/11

    O Max στην pole (vid.)

    O Max Verstappen με Red Bull κατάφερε να πάρει την pole position στις κατατακτήριες δοκιμές της Βραζιλίας.

    16:35 15/11

    Fiat 500x: Δεν είναι μόνο όμορφο

    Το Fiat 500x μας αποδεικνύει για ακόμα μια φορά ότι τα χαρίσματά του δεν σταματούν στην εμφάνιση.

    12:22 15/11

    To νέο Nissan ΤΙΤΑΝ στον θρόνο του! (vid.)

    Το επιβλητικό Nissan TITAN, τοποθετήθηκε προσεκτικά στην κορυφή του Nissan Stadium, στο Tennessee των Η.Π.Α.

    08:46 15/11

    Το πιο εντυπωσιακό περίπτερο στην έκθεση "Αυτοκίνηση Anytime 2019"

    Η Mercedes-Benz Ελλάς διαθέτει το πιο εντυπωσιακό περίπτερο στην έκθεση "Αυτοκίνηση Anytime 2019", που τελειώνει την Κυριακή 17 Νοεμβρίου.

    13:00 14/11

    H Hyundai Παγκόσμια Πρωταθλήτρια WRC 2019

    Η Hyundai Motorsport αναδείχθηκε Παγκόσμια πρωταθλήτρια Κατασκευαστών WRC για το 2019 με προβάδισμα 18 βαθμών.

    08:59 14/11

    Η γκάμα της Ducati για το 2020

    Λίγες μέρες πριν την EICMA 2019, η Ducati παρουσίασε στο Ρίμινι τη γκάμα της για το 2020

    12:56 13/11

    Ο Alexey Lukyanuk δεύτερος με την υποστήριξη της SEAJETS

    Πρωταθλητής Ευρώπης ο Chris Ingram και στην δεύτερη θέση o Alexey Lukyanuk με την υποστήριξη της SEAJETS.

    09:00 13/11

    Ο καλύτερος Οκτώβριος στην ιστορία του BMW Group

    Το BMW Group συνέχισε την ανοδική πορεία του, βλέποντας τις παγκόσμιες πωλήσεις του να αυξάνονται και τον Οκτώβριο στα 204.295 οχήματα (+1,7%).

    08:40 13/11

    Στρατηγική συνεργασία BMW Group Hellas και nrg

    To BMW Group Hellas, ανακοίνωσε τη στρατηγική συνεργασία με την nrg, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον τομέα της ενέργειας και της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα.

    13:00 12/11

    Oλοκαίνουργια SKODA OCTAVIA

    Η νέα SKODA OCTAVIA συναρπάζει με προχωρημένο design και καινοτόμες, πρωτοποριακές τεχνολογίες.

    09:38 12/11

    Αύξηση πωλήσεων των αυτοκινήτων τον Οκτώβριο

    Αύξηση των πωλήσεων σημειώθηκε τον Οκτώβριο κατά 2,3% σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2018.