Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 23-Οκτ-2019 09:06

    Με Green Mode στην "Πράσινη Κόλαση"

    Με Green Mode στην "Πράσινη Κόλαση"
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το North Loop του Nürburgring, 20,8 χιλιόμετρα που έχουν περάσει στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ονομάστηκε  κάποτε "Πράσινη Κόλαση" ("Green Hell”) από τον τρεις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1 Jackie Stewart. Σήμερα, 43 χρόνια αφότου πραγματοποιήθηκε εκεί ο τελευταίος αγώνας Grand Prix για αυτοκίνητα, παραμένει ο τόπος διεξαγωγής των πιο απαιτητικών δοκιμών αντοχής. Κάθε νέο μοντέλο MINI πρέπει να δοκιμάζεται για τις επιδόσεις του σε αυτή την εξαιρετικά απαιτητική πίστα που βρίσκεται στην οροσειρά Eifel. Το θρυλικό σιρκουί είναι ο πλέον κατάλληλος τόπος δοκιμών για το νέο MINI Cooper SE ΄. Εκεί δοκιμάζονται οι εξαιρετικές ικανότητες του αυτοκινήτου, καθώς βρίσκεται αντιμέτωπο με εντελώς νέες προκλήσεις. Ωστόσο, αντί να κυνηγά ένα ρεκόρ γύρου, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό όχημα του Βρετανού κατασκευαστή πολυτελών αυτοκινήτων πρέπει να καταρρίψει ρεκόρ τελείως διαφορετικού τύπου. Η μέγιστη απόδοση και ένα υψηλό επίπεδο ευαισθησίας στο δεξί πόδι είναι απαραίτητα για να μπορέσει το νέο MINI Cooper SE να ανταπεξέλθει στην πρόκληση της ‘Πράσινης Κόλασης" σε Green Mode, χωρίς ο οδηγός να αγγίξει το πεντάλ φρένου.

    Το νέο MINI Cooper SE είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο του BMW Group στο οποίο ο οδηγός μπορεί να ρυθμίζει ο ίδιος το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας και την αντίστοιχη επιβράδυνση. Ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα (mode) ο ηλεκτροκινητήρας επιστρέφει περισσότερη ή λιγότερη ενέργεια στη μπαταρία υψηλής τάσης, μόλις ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το πεντάλ. Η πέδηση που σχετίζεται με τη λειτουργία της γεννήτριας μέσω του ηλεκτροκινητήρα είναι αντίστοιχα υψηλή ή χαμηλή. Η τεχνολογική καινοτομία προσφέρει το κίνητρο για ένα πολύ ιδιαίτερο είδος πρόκλησης. Πόσο γρήγορα μπορεί το νέο MINI Cooper SE να πάρει στροφές όπως η  δεξιά στο Bergwerk (mine), η Caracciola-Karussell (carousel) ή το εσάκι του Stefan-Bellof-S που οδηγεί στο Schwalbenschwanz (Swallow’s Tail) χωρίς ο οδηγός να πρέπει να αγγίξει ούτε μία φορά το πεντάλ του φρένου;

    Ιδανικά, το νέο MINI Cooper SE μπορεί να ολοκληρώσει τη δοκιμή απόδοσης στην πίστα του Nürburgring σε Green Mode. Παράλληλα με μια χαρτογράφηση συστήματος διεύθυνσης προσανατολισμένη στην άνεση, αυτό το πρόγραμμα περιλαμβάνει και μια όχι τόσο άμεση απόκριση του συστήματος κίνησης.

    MiniΜπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί η επιλογή Green + Mode από το δεξί διθέσιο διακόπτη κάτω από το κεντρικό όργανο. Αυτή επιπρόσθετα απενεργοποιεί τον αυτόματο έλεγχο κλιματισμού και τη θέρμανση του καθίσματος για εξοικονόμηση περισσότερης ενέργειας. Το πρόγραμμα ανάκτησης ενέργειας επιλέγεται με έναν άλλο διθέσιο διακόπτη αριστερά του μπουτόν start/stop. Μέσω αυτού, ο οδηγός μπορεί να προσαρμόζει την αίσθηση χρήσης ενός μόνο πεντάλ - χαρακτηριστική ενός MINI Cooper SE - ανάλογα με τις προσωπικές του προτιμήσεις για αύξηση των επιδόσεων και της απόδοσης σε όλες τις γρήγορες στροφές με ηλεκτροκίνηση.

    Το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας και - κατ’ επέκταση- η επιβράδυνση μπορούν να εναρμονιστούν με το οδηγικό στυλ και το προφίλ της πίστας. Η έγκαιρη αλλαγή διασφαλίζει ήπια ανάκτηση ενέργειας πριν από μία παρατεταμένη στροφή και πλήρη ανάκτηση ενέργειας με αντίστοιχη επιβράδυνση πριν από κλειστές στροφές χωρίς το πόδι του οδηγού να αγγίζει το φρένο. Ας πάρουμε για παράδειγμα το τμήμα Brünnchen (Small Well) στο 16ο χλμ.: οι επαγγελματίες συνιστούν ο οδηγός, πλησιάζοντας την απότομη δεξιά στροφή τέρμα αριστερά της πίστας, να ξεκινήσει να στρίβει από νωρίς. Η πλήρης ανάκτηση ενέργειας είναι απαραίτητη εδώ για να μην πατήσει τα αριστερά κερμπ. Αντίθετα, η ήπια επιβράδυνση είναι αρκετή πριν από τη δεύτερη δεξιά στροφή αυτού του τμήματος, κυρίως επειδή δεν υπάρχει χρόνος για τέρμα γκάζι. Αυτή η στρατηγική φέρνει τους οδηγούς δυναμικά στο Eiskurve (Ice Bend) με καλή έξοδο προς το Pflanzgarten (Plant Garden). Ό,τι συμβαίνει στο Nürburgring ουσιαστικά αντανακλάται στη διασκεδαστική οδήγηση και σε καθημερινές συνθήκες, δηλαδή σε κλασικό στυλ MINI και χωρίς ρύπους.

    MiniΕιδικές ενδείξεις στο cockpit του νέου MINI Cooper SE βοηθούν κατά τη διάρκεια των γρήγορων αλλαγών μεταξύ κλειστών και ανοιχτών στροφών, όταν επιλέγεται το πιο κατάλληλο πρόγραμμα ανάκτησης. Μία στάνταρ ρύθμιση είναι η έντονη ανάκτηση ενέργειας που έχει ως αποτέλεσμα επιβράδυνση 0,19 g. Η αλλαγή σε ήπια ανάκτηση με 0,11 g επιβεβαιώνεται από την ανάλογη ένδειξη στον ψηφιακό πίνακα οργάνων του νέου MINI Cooper SE. Επιπλέον, μόνο ένα από τα δύο πεδία λυχνιών LED παραμένει ενεργό στην οθόνη του προγράμματος ανάκτησης. Παράλληλα, μία κίτρινη λυχνία LED ανάβει μπροστά από το διθέσιο διακόπτη.

    MiniΟ πρώτος γύρος στην "Πράσινη Κόλαση" ήδη αποκαλύπτει σε τι βαθμό η ανάκτηση ενέργειας δύο σταδίων αυξάνει τη διασκεδαστική οδήγηση παράλληλα με την απόδοση, κάτι που γίνεται άμεσα εμφανές πριν από τη στροφή Galgenkopf (Gallow Hill). Εδώ, το νέο MINI Cooper SE μπορεί να αξιοποιήσει την ενέργεια που έχει αποθηκευτεί στη μπαταρία υψηλής τάσης κατά τη διάρκεια της αναγεννητικής πέδησης, αντί να την ξοδέψει στο φρενάρισμα. Και τώρα δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο για έναν εξαιρετικό τερματισμό στο Döttinger Höhe (Döttingen Height).

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    23:46 05/03

    Πρώτη ασύρματη αναβάθμιση λογισμικού για το Volvo XC40 Recharge

    Η Volvo εγκαινιάζει την πρώτη της ασύρματη αναβάθμιση λογισμικού, στο XC40 Recharge, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητό της.

    23:40 05/03

    Nissan: Θερμική απόδοση 50% για τον θερμικό κινητήρα του συστήματος e-Power

    Η τελευταία προσέγγιση της Nissan στην ανάπτυξη κινητήρων έχει ανεβάσει τον πήχη σε υψηλά επίπεδα παγκοσμίως.

    23:32 05/03

    Πρεμιέρα για το νέο Ford S-Max Hybrid

    Με επτά καθίσματα και τον αθόρυβο χαρακτήρα, την άνεση και την απόδοση ενός πλήρως υβριδικού συστήματος κίνησης, το νέο Ford S-Max Hybrid διατίθεται τώρα για παραγγελία.

    20:13 04/03

    Αποκλειστικά online θα διατίθενται τα ηλεκτρικά μοντέλα της Volvo

    Ως τμήμα της νέας εμπορικής της στρατηγικής, η Volvo θα πραγματοποιήσει μεγάλες επενδύσεις στα online κανάλια πωλήσεών της, μειώνοντας δραστικά την πολυπλοκότητα στην προσφορά των προϊόντων της και...

    19:57 04/03

    Το Jeep Gladiator έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα

    Η Jeep επιστρέφει στην κατηγορία των pick-up με ένα μοντέλο που φέρνει μια σειρά νέων χαρακτηριστικών στην κατηγορία.

    19:47 04/03

    Πόσο συμφέρει η χρήση ενός ηλεκτρικού επαγγελματικού οχήματος;

    Για τον σχεδιασμό του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού E-Ducato, η ομάδα της Fiat Professional πραγματοποίησε έρευνες σε μεγάλο βάθος ώστε να προσδιορίσει τις ανάγκες των πελατών και να προσφέρει τις ιδανικές ...

    19:24 03/03

    H Hyundai αποκαλύπτει το ηλεκτρικό Ioniq 5

    Η Hyundai παρουσίασε το Ioniq 5, ένα τετρακίνητο ηλεκτρικό crossover, το οποίο είναι το πρώτο όχημα που φέρει την υπογραφή Ioniq, της μάρκας που είναι αποκλειστικά αφιερωμένη σε ηλεκτρικά οχήματα και ...

    19:15 03/03

    Ανανέωση για το Fiat 500

    Σχεδιασμένο για να προσφέρει μια διαφορετική επιλογή για τις αστικές μετακινήσεις, το Fiat 500 εξελίχθηκε σε ένα σύμβολο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

    18:20 03/03

    Το "δίχτυ προστασίας" του νέου Ford Kuga

    Το νέο Ford Kuga αναβαθμίζει την εμπειρία οδήγησης διαθέτοντας μία προηγμένη γκάμα τεχνολογιών οι οποίες είναι σχεδιασμένες να προσφέρουν αυτοπεποίθηση, σιγουριά και κορυφαία ασφάλεια στους οδηγούς...

    16:34 02/03

    To πιο αεροδυναμικό crossover της Nissan είναι το Ariya

    Με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,297.

    16:09 02/03

    To Toyota Yaris κατακτά τον τίτλο European Car Of The Year 2021

    Επιλεγμένο από μια κριτική επιτροπή 59 δημοσιογράφων από το χώρο του αυτοκινήτου από όλη την Ευρώπη, η τέταρτη γενιά του Toyota Yaris κατάφερε να αποσπάσει το πολυπόθητο βραβείο, ακριβώς 21 χρόνια...

    15:17 02/03

    Η Audi αναβαθμίζει τα plug-in υβριδικά Q5, A6 και A7 Sportback

    Χάρη στη νέα, πιο ισχυρή μπαταρία, μικτής χωρητικότητας 17,9 kWh (καθαρή 14,4 kWh), είναι εφικτή ηλεκτρική αυτονομία έως 91 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον κύκλο NEDC.

    18:40 01/03

    Διαθέσιμο το νέο Honda CR-V e:HEV

    Η ανανεωμένη γκάμα του CR-V, που περιλαμβάνει την προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda στον στάνταρ εξοπλισμό για πρώτη φορά, φέρει πλέον το διακριτικό e:HEV (όπως και το νέο Jazz e:HEV) ως μέλος...