Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 19-Ιουλ-2019 08:53

    Δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος ηλεκτρικής κινητικότητας

    Δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος ηλεκτρικής κινητικότητας
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ο Makoto Uchida,  ανώτερος αντιπρόεδρος και  πρόεδρος της διαχειριστικής επιτροπής της  Nissan για την Κίνα, μίλησε στην Ετήσια Συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ των Νέων Πρωταθλητών στο Dalian, της Κίνας, στις 3 Ιουλίου. Ο Uchida συζήτησε την ανάγκη για τις κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο να υιοθετήσουν μια πολυδύναμη στρατηγική για την επιτάχυνση της μετάβασης προς ένα μέλλον ηλεκτρικής κινητικότητας.

     

    Η ομιλία του Uchida, ανώτερου αντιπροέδρου και προέδρου της διαχειριστικής επιτροπής της Nissan στην Κίνα

     

    "Στη Nissan, γνωρίζουμε εδώ και πολύ καιρό ότι το μέλλον της κινητικότητας θα είναι πιο ηλεκτρικό, πιο συνδεδεμένο και πιο αυτόνομο. Αλλά για να μετατραπεί η υπόσχεση ενός μέλλοντος ηλεκτρικής κινητικότητας σε πραγματικότητα, θα απαιτηθούν  περισσότερες του ενός είδους τεχνολογίες ηλεκτρικών οχημάτων. Θα χρειαστεί μια πολυδύναμη στρατηγική.

     

    Αυτή την εβδομάδα συμμετείχα στην Ετήσια Συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ  του Νέου Πρωταθλητή,  στο Dalian της Κίνας. Ήταν τιμή μου να συμμετάσχω, εκπροσωπώντας τη Nissan ως πρόεδρος  της διαχειριστικής επιτροπής για την Κίνα. Κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν πολλές, σημαντικές και καινοτόμες ιδέες , καθιστώντας σαφές ότι υπάρχει μια πολύ ισχυρή δυναμική για την οικοδόμηση ενός βιώσιμου μέλλοντος ηλεκτρικής κινητικότητας για την Κίνα. Στη Nissan, σκεφτόμαστε μεγαλεπήβολα, όταν πρόκειται για την τεχνολογία EV. Μαζί με την αυτόνομη οδήγηση και την  συνδεσιμότητα, η ηλεκτροκίνηση αποτελεί την καρδιά του οράματος  του Nissan Intelligent Mobility για να μετακινήσουμε τους ανθρώπους σε έναν καλύτερο κόσμο.

     

    Αυτή είναι μια σημαντική στιγμή για την ηλεκτρική κινητικότητα στην Κίνα και σε όλο τον κόσμο. Καθώς η αγορά των EVs αναπτύσσεται ταχύτατα, αντιμετωπίζει προκλήσεις όπως μειωμένα κυβερνητικά κίνητρα, ανεπάρκεια υποδομών φόρτισης, ανησυχίες σχετικά με την εμβέλεια της τρέχουσας τεχνολογίας των μπαταριών στα EVs, αλλά και την ανάγκη ταχύτερης ανάπτυξης αυτών καθαυτών των  EVs. Ταυτόχρονα,  διαφορετικοί πελάτες έχουν διαφορετικές ανάγκες. Δεν υπάρχει μία και μοναδική λύση για όλες  τις χώρες και όλες τις περιοχές, καθώς διαφέρουν ως προς το μέγεθος, την οικονομική ισχύ, την υποδομή και τις ανάγκες των αγοραστών.

     

    Η Nissan έχει σκεφτεί  αυτές τις προκλήσεις για μεγάλο χρονικό διάστημα. Για να τις αντιμετωπίσουμε, αγκαλιάζουμε μια πολυδύναμη στρατηγική που είναι πιο επικεντρωμένη στην αγορά και τον πελάτη μας. Βασιζόμαστε επίσης στην 70ετή ιστορία μας στην ανάπτυξη τεχνολογιών για EVs και στη μακρά επιτυχημένη διαδρομή πώλησης συναρπαστικών και αξιόπιστων ηλεκτροκίνητων οχημάτων, μαζικής παραγωγής.

     

    Για παράδειγμα, σήμερα το Nissan LEAF είναι το EV με τις καλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως με περισσότερα από 400.000 πωληθέντα οχήματα. Έχει επίσης αποδείξει την αξιοπιστία του με περισσότερα από 10 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα. Στην Κίνα, το Nissan Sylphy Zero Emission, το πρώτο EV μας  που κατασκευάστηκε στην Κίνα για την Κίνα, είναι τώρα εμπορικά διαθέσιμο. Τον περασμένο Απρίλιο στη Σαγκάη, ανακοινώσαμε ότι θα φέρουμε τη μοναδική τεχνολογία μας e-POWER στην Κίνα,  μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Το e-POWER, κινείται αμιγώς με ηλεκτροκινητήρα που  τροφοδοτείται από βενζινοκινητήρα. Συνεχίζουμε επίσης να διερευνάμε άλλες τεχνολογίες για EVς  όπως το υδρογόνο, τις κυψέλες καυσίμου, τα υβριδικά και άλλα, για να δούμε πώς μπορούν επίσης να αποτελέσουν μέρος της μακροπρόθεσμης λύσης.

     

    Η Nissan και ο εταίρος μας στην Κίνα, Dongfeng Motor Ltd. (DFL), έχουν καταστήσει την ηλεκτροκίνηση ουσιώδες κομμάτι  του μεσοπρόθεσμου επιχειρηματικού μας σχεδιασμού, που ονομάζεται DFL TRIPLE One. Σύμφωνα με το σχέδιο αυτό, μέχρι το 2022 στοχεύουμε να έχουμε 20 ηλεκτροκίνητα μοντέλα (EV και e-POWER), αντιπροσωπεύοντας το 30% των συνολικών πωλήσεων, με  περισσότερη ανακύκλωση μπαταριών, επαναχρησιμοποίηση, καθώς και περισσότερες εγκαταστάσεις αποθήκευσης ενέργειας να έχουν κατασκευαστεί έως το 2022.

     

    Για να υποστηρίξουμε τους στόχους του ενδιάμεσου προγράμματος DFL, θα συνεχίσουμε να αγκαλιάζουμε αυτή τη πολυδύναμη στρατηγική  για την ηλεκτροκίνηση στην Κίνα. Θα ακολουθήσουμε μια προσέγγιση που φέρνει τα σωστά προϊόντα στην αγορά μόνο όταν η αγορά είναι έτοιμη, σχεδιάζοντας  προϊόντα που καλύπτουν  συγκεκριμένες ανάγκες των Κινέζων καταναλωτών. Είμαστε σίγουροι γι αυτή την προσέγγιση. Ωστόσο, δεν μπορούμε να το κάνουμε μόνοι. Επιδιώκουμε μια συνεχή συνεργασία με την κυβέρνηση, τόσο την κεντρική όσο και την τοπική,  καθώς και με  τους εταίρους μας σε αυτήν την προσέγγιση.

     

    Αυτό που συμβαίνει στην αγορά EV της Κίνας θα στείλει  σαφή μηνύματα σε άλλα έθνη που προσπαθούν να μεταβούν σε ένα μέλλον ηλεκτρικής κινητικότητας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο, κατά τη συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Dalian, ενθάρρυνα τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα στην Κίνα και σε όλο τον κόσμο, να υιοθετήσουν αυτή την πολυδύναμη  στρατηγική πολλαπλών ενεργειών, για να ανταποκριθούν στις διαφοροποιημένες ανάγκες των καταναλωτών, σε διάφορες περιοχές. Αυτή η προσέγγιση θα επιταχύνει την υιοθέτηση των τεχνολογιών EV,  από περισσότερους αγοραστές,  παντού.

     

    Αυτή είναι η σωστή πορεία προς την κατεύθυνση της πλήρους  αξιοποίησης της δυναμικής της ηλεκτρικής κινητικότητας.  Η Nissan είναι έτοιμη να αναλάβει τα καθήκοντά της,  για να διασφαλίσει ότι αυτό το μέλλον θα φτάσει σύντομα.”

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ