Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 05-Ιουλ-2019 08:24

    Η Ford αποκαλύπτει το νέο GT Mk II (vid.)

    Η Ford αποκαλύπτει το νέο GT Mk II (vid.)
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αντιπροσωπεύοντας για το εμβληματικό σπορ μοντέλο της εταιρείας το επόμενο στάδιο σε ότι αφορά τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά, η Ford και η Multimatic αποκαλύπτουν σήμερα στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood το Ford GT Mk II, μία έκδοση περιορισμένης παραγωγής που προορίζεται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα.

    Με τον γνωστό κινητήρα 3.5L EcoBoost της Ford να αποδίδει 700 ίππους, με κορυφαία αεροδυναμική απόδοση και οδική συμπεριφορά με αγωνιστικά γονίδια, το νέο GT Mk II αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Ford Performance και της Multimatic, το οποίο έρχεται να αξιοποιήσει όλη την τεχνογνωσία που αποκόμισε η Ford από την επιτυχημένη παρουσία της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και το Πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar με το αγωνιστικό Ford GT. Παρόλα αυτά, το GT Mk II δεν υπόκειται στους περιορισμούς που διέπουν τις καθαρόαιμες αγωνιστικές προτάσεις που λαμβάνουν μέρος στους παραπάνω θεσμούς.

    "Το GT Mk II απελευθερώνει όλες τις δυνατότητες του Ford GT, όντας απαλλαγμένο από τους περιοριστικούς κανόνες που επιβάλουν οι αρχές σε διάφορες μορφές του μηχανοκίνητου αθλητισμού" δήλωσε ο Hau Thai-Tang, Ford chief product development & purchasing officer. "Πρόκειται για ό,τι πιο κοντινό στο αγωνιστικό Ford GT που τον περασμένο μήνα διέσχισε τη γραμμή τερματισμού στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans."

    Με παραγωγή που περιορίζεται σε 45 μονάδες και προτεινόμενη λιανική τιμή 1,2 εκατ. δολάρια, το GT Mk II έρχεται να πλαισιώσει το αγωνιστικό GT που κέρδισε το 2016 των 24ωρο αγώνα στο Le Mans, καθώς και την πολιτική έκδοση του Ford GT.

    "Μέχρι τώρα, το GT δεν είχε ξεδιπλώσει όλες του τις δυνατότητες" δήλωσε ο Larry Holt, chief technical officer, Multimatic. "Η έκδοση παραγωγής είναι προφανές ότι υπόκειται στους περιορισμούς που επιβάλουν οι παγκόσμιες απαιτήσεις έγκρισης τύπου. Την ίδια στιγμή και η αγωνιστική έκδοση υποφέρει από τους περιορισμούς των κανονισμών που μειώνουν την ιπποδύναμη κατά 150 ίππους. Το Mk II έρχεται να απαντήσει στην ερώτηση που έχει να κάνει με τις επιδόσεις του αυτοκινήτου μετά την άρση όλων των περιορισμών. Και η απάντηση που δίνουμε είναι μία: εντυπωσιακές.

    Το Mk IΙ που κατασκευάζεται στις ΗΠΑ στο Markham του Ontario, ξεκινά τη ζωή του στο κύριο εργοστάσιο του Ford GT πριν μεταφερθεί στις εξειδικευμένες εγκαταστάσεις της Multimatic Motorsports, όπου "μεταμορφώνεται” σε Ford GT Mk II.

    Τα καλύτερα δύο κόσμων

    Στο Ford GT Mk II ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην αεροδυναμική απόδοση και τις βελτιώσεις στον κινητήρα, με το όχημα να μοιράζεται βασικά στοιχεία της δομής του τόσο με τo GT παραγωγής, όσο και με την αγωνιστική του έκδοση. Πολλά από τα επιμέρους τμήματά του έχουν δοκιμαστεί στην πίστα στους πιο απαιτητικούς αγώνες αντοχής ανά τον κόσμο.

    Η μεγάλη πίσω πτέρυγα δύο στοιχείων έχει ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη μεγαλύτερης κάθετης δύναμης ακόμα και σε σχέση με εκείνη του αγωνιστικού Ford GT. Ένα νέο splitter στο εμπρός μέρος και ο διαφορετικός διαχύτης στο πίσω συνδυάζονται με νέα φτερά και σπόιλερ που εξισορροπούν την πρόσθετη αεροδυναμική πίεση που αναπτύσσεται στο πίσω μέρος της κατασκευής.

    Με αυτές τις επιθετικές αεροδυναμικές διαφοροποιήσεις, το GT Mk II μπορεί να παράγει κάθετη δύναμη αυξημένη κατά 400% σε σχέση με εκείνη του Ford GT. Παράλληλα, τα σταθερά αεροδυναμικά του στοιχεία, σε συνδυασμό με την αγωνιστικών προδιαγραφών ανάρτηση και τα αντίστοιχης φιλοσοφίας ελαστικά Pilot Sport της Michelin, επιτρέπουν στο GT Mk II να αναπτύσσει πλευρικές επιταχύνσεις που ξεπερνούν τα 2g.

    Το GT Mk II είναι επίσης ελαφρύτερο και πιο ευέλικτο. Το σύστημα ‘ride height’ της ανάρτησης και τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης που συναντά κανείς στην έκδοση παραγωγής έχουν αφαιρεθεί, εξοικονομώντας πάνω από 90 kg βάρους, ενώ τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ DSSV 5-δρόμων συνεργάζονται με μία χαμηλότερη ανάρτηση σταθερού ύψους με στόχο την επίτευξη κορυφαίων οδικών χαρακτηριστικών.

    Το Ford GT Mk II τροφοδοτείται από τον 3.5L EcoBoost κινητήρα που χρησιμοποιούν τόσο η αγωνιστική έκδοση του Ford GT, όσο και η "πολιτική”. Καθώς το Mk II δεν υπόκειται σε κανέναν περιοριστικό κανονισμό, παρόμοιο με εκείνους που επιβάλλουν οι αρχές στις επίσημες αγωνιστικές διοργανώσεις ανά τον κόσμο, ο 3.5L EcoBoost κινητήρας έχει τη δυνατότητα να παράγει επιπλέον 200 ίππους σε σχέση με εκείνον της αγωνιστικής έκδοσης. Ο 3.5L EcoBoost συνδυάζεται με το ίδιο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του Ford GT, το οποίο φέρει ειδικές ρυθμίσεις για χρήση εντός πίστας.

    FordΕπειδή η ισχύς πρέπει πάντοτε να συνοδεύεται και από αξιοπιστία, ο κινητήρας του GT Mk II είναι εφοδιασμένος με μία καινοτόμα τεχνολογία ψύξης, που περιλαμβάνει σύστημα ψεκασμού νερού καθώς και ένα μεγάλο, εξωτερικά τοποθετημένο intercooler. Ο ψεκασμός νερού ενεργοποιείται αυτόματα σε υψηλές θερμοκρασίες, παρέχοντας έτσι την απαραίτητη ψύξη ώστε ο κινητήρας του Ford GT Mk II να διατηρεί σε όλες τις συνθήκες ένα σταθερό επίπεδο απόδοσης της ισχύος τους.

    Μία εισαγωγή αέρα στην οροφή, που παραπέμπει σε εκείνη του αγωνιστικού GT, έχει προστεθεί στο Mk II ώστε να τροφοδοτεί με περισσότερο αέρα τα ψυγεία του κινητήρα, του συμπλέκτη και του κιβωτίου ταχυτήτων, χαρίζοντας έτσι τη βέλτιστη ψύξη ακόμα και στις πιο ακραίες συνθήκες οδήγησης στην πίστα.

    Η αυξημένη απόδοση του κινητήρα συνδυάζεται με βελτιωμένη ισχύ πέδησης. Το Mk II διαθέτει αυξημένη ικανότητα πέδησης συγκριτικά με εκείνη του αγωνιστικού GT χρησιμοποιώντας τα κεραμικά φρένα της Brembo του μοντέλου παραγωγής, που αποτελούνται από carbon δίσκους 15,5’’ και 14,1’’ εμπρός και πίσω. Μοναδικές, σφυρήλατες αλουμινένιες ζάντες με διάμετρο 19” καλύπτουν τα τεράστια φρένα, συνδυαζόμενες με ελαστικά Pilot Sport GT της Michelin.

    Το εμπρός τμήμα καθώς και το καπό του Mk II είναι παρόμοια με εκείνα που συναντά κανείς στην έκδοση παραγωγής, όπως και οι προβολείς με τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας.

    Οι αλλαγές στο εσωτερικό περιλαμβάνουν την προσθήκη ενός καθίσματος οδηγού αγωνιστικών προδιαγραφών της Sparco, σε συνδυασμό με ζώνες ασφαλείας 6 σημείων - το κάθισμα συνοδηγού ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό του Mk II. Επίσης, έχει προστεθεί ένα πλήρες σύστημα καταγραφής δεδομένων της MoTeC, το οποίο αποδεικνύεται πολύτιμος σύμβουλος του οδηγού κατά την χρήση του αυτοκινήτου στην πίστα. Το ίδιο σύστημα χρησιμοποιείται και ως οθόνη για την πίσω κάμερα με την οποία εφοδιάζεται το Mk II.

    FordΤο τελευταίο μέλος της οικογένειας GT

    Η έκδοση παραγωγής του Ford GT, η οποία έκανε την πρώτη της εμφάνιση στο Goodwood Festival of Speed το 2017, είναι το πιο προηγμένο όχημα για χρήση σε δημόσιο δρόμο στην ιστορία της Ford, με παραγωγή που περιορίζεται παγκοσμίως στα 250 αντίτυπα ανά έτος.

    Κατασκευασμένο για τον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans, το αγωνιστικό Ford GT έχει γράψει ιστορία για τη Ford, κερδίζοντας στην κατηγορία GTE Pro ήδη στην πρώτη του συμμετοχή, το 2016, ακριβώς 50 χρόνια μετά την πρώτη από τις τέσσερις συνεχόμενες νίκες του Ford GT40 στο Le Mans.

    Συμμετέχοντας στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans τον προηγούμενο μήνα, η Ford ολοκλήρωσε το αγωνιστικό της πρόγραμμα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής στην κατηγορία GTE Pro. Τα Ford GT θα συνεχίσουν να λαμβάνουν μέρος για το υπόλοιπο της φετινής αγωνιστικής σεζόν στο θεσμό IMSA, που κορυφώνεται στο Road Atlanta τον προσεχή Οκτώβριο.

    Το νέο GT Mk II κάνει το δημόσιο ντεμπούτο του στο φετινό Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood στην κατηγορία Supercar και θα πωλείται απευθείας στους ενδιαφερόμενους από την Multimatic. Όσοι επιθυμούν να αγοράσουν ένα Mk II, καλούνται να επικοινωνήσουν με την Multimatic μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης FordGTMkII.com.

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    17:52 05/07

    Νίκη Bottas στο πρώτο GP

    Με 9 εγκαταλείψεις και θέαμα στους τελευταίους γύρους ολοκληρώθηκε ο 1ος αγώνας της χρονιάς στην F1.

    17:48 03/07

    Ford Kuga 1.5LEcoBoost 150 Ps

    Δοκιμάζουμε μια τις τελευταίες αφίξεις στην κατηγορία των SUV με βαρύ όνομα και πολλές πιθανότητες να πρωταγωνιστήσει στην αγορά μας.

    11:37 03/07

    ΤAG HEUER - Νέο CONNECTED WATCH SUMMER EDITION

    Η TAG HEUER ΑΝΑΤΑΡΑΣΣΕΙ ΤΑ ΝΕΡΑ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΛΟΥΣ CONNECTED WATCH, ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

    19:00 02/07

    BMW Hellas: Νέος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος

    Ο κ. Andreas Sieben αναλαμβάνει Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος από 1η Σεπτεμβρίου του 2020. Ο κ. Christian Haririan μετακινείται στο BMW Group Πολωνίας.

    08:43 02/07

    Nέα BMW X2 xDrive25e

    Το πρώτο Sports Activity Coupe με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης

    20:19 01/07

    Η Goodyear λανσάρει την εφαρμογή Fleet Tracker για ακόμα μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα

    H Goodyear εμπλουτίζει το πρόγραμμα Total Mobility με μια φιλική προς το χρήστη λύση εντοπισμού για τρέιλερ φορτηγά.

    13:00 01/07

    Mercedes-Benz Sprinter: 25 χρόνια πρωτοπορίας

    Το Mercedes-Benz Sprinter γιορτάζει την 25η επέτειο του. Πρόκειται για το Van που έγινε συνώνυμο ολόκληρης της κατηγορίας των ελαφρών επαγγελματικών με μικτό βάρος 3-5,5 τόνους.

    10:48 01/07

    H F1 επιστρέφει

    Στην Αυστρία, αυτή την Κυριακή θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα της F1 για το 2020.

    09:00 01/07

    Νέοι εξακύλινδροι, εν σειρά κινητήρες για την BMW Σειρά 7

    Εκτενώς εξελιγμένες κινητήριες μονάδες με ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt και σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων για συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του Ευρωπαϊκού προτύπου Euro 6d.

    21:40 30/06

    Michelin: Μένουμε Ασφαλείς στο Δρόμο

    Δημιουργικός Διαγωνισμός για Καλό Σκοπό από τη Michelin Ελλάδας και τον Εκπαιδευτικό Όμιλο AKTO Art & Design για την Οδική Ασφάλεια.

    13:02 30/06

    Fiat και ηλεκτροκίνηση

    Ο Επικεφαλής των Fiat & Abarth δίνει απαντήσεις για την είσοδο στην εποχή της εξηλεκτρισμένης κίνησης

    13:00 29/06

    Η Alfa Romeo Giulietta τώρα με όφελος έως 3.800€!

    Με ξεχωριστό στιλ και δυναμικό οδηγικό χαρακτήρα, η Alfa Romeo Giulietta, είναι πλέον πιο προσιτή από ποτέ με τιμή από 15.990 ευρώ.

    09:30 29/06

    Οι τελευταίες 18 BMW i8 έφυγαν από το εργοστάσιο της Λειψίας

    Το εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία μαζί με τους πελάτες σηματοδοτούν το τέλος μιας εποχής.