Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 14-Ιουν-2019 17:23

    BMW: Η 3αρα στα καλύτερα της

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Την είχαμε δει από κοντά στις αρχές Απριλίου, όταν η BMW Hellas έκανε την επίσημη παρουσίαση της σειρά 3 στους Έλληνες δημοσιογράφους. Γυαλιστερή και λαμπερή, η 330i με αριθμό κυκλοφορίας ΙΥΗ 4458 ήταν στα μάτια μας η ομορφότερη εκδοχή της νέας σειράς 3. Τότε δεν είχαμε καταφέρει να την οδηγήσουμε, μιας και για τις πρώτες εντυπώσεις βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι μιας 320d. Όταν όμως μας δόθηκε η ευκαιρία να διαλέξουμε για δοκιμή ένα μοντέλο της νέας σειράς 3, η μεγάλη μας επιθυμία ήταν αυτή. Σε υπέροχη μπλε βαθιά βαφή και με το πακέτο "M-Sport” είναι δύσκολο να αντισταθείς.

    Δυναμισμός

    Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η 3αρα σε αυτή την εκδοχή, προτάσσει σαν κύριο χαρακτηριστικό τον δυναμισμό. Οι πιο προσιτές εκδόσεις είναι λίγο πιο ουδέτερες, ωστόσο στα μάτια μας μια 3άρα πρέπει να έχει και σπορτιφ στοιχεία. Έτσι θέλουμε να την θυμόμαστε, έτσι θέλουμε να την βλέπουμε μπροστά μας! Οι πιο άγριοι προφυλακτήρες με τους μεγαλύτερους αεραγωγούς δένουν άψογα με τα μακρόστενα φωτιστικά, με τα τονισμένα φτερά αλλά και το καπό με τα τέσσερα νεύρα να το διατρέχουν κατά μήκος. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που νόμισαν ότι πρόκειται για κάποια Μ3! Στα μάτια μας αυτή, η 7η γενιά είναι η πιο όμορφη και σίγουρα το συγκεκριμένο αυτοκίνητη της δοκιμής καταφέρνει να αναδείξει όλη τη γοητεία του αμαξώματος.

    bmw-3Όπως είθισται, η νέα γενιά είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις. Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 85 mm, το πλάτος κατά 16mm, το ύψος 1mm, το μεταξόνιο 41mm και τα μετατρόχια 43 mm εμπρός και 21 mm πίσω. Παρά το γεγονός ότι κρύβει με μαεστρία τις διαστάσεις της φαίνεται πιο μεγάλη από τον προκάτοχο της. Τα παραπάνω όμως συνοδεύονται από μείωση του βάρους κατά 55 κιλά! Ταυτόχρονα έχει μειωθεί το κέντρο βάρους ενώ παραμένει η κατανομή στους άξονες 50:50. Τέλος έχει βελτιωθεί και η αεροδυναμική με συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,23 για την 320d.

    bmw-3Προσοχή στην λεπτομέρεια

    Στην BMW ξέρουν πολύ καλά πως να διατηρούν την φιλοσοφία τους αλλά ταυτόχρονα να την βελτιώνουν. Αυτό ισχύει και για το εσωτερικό του μοντέλου. To οδηγοκεντρικό cockpit παραμένει ωστόσο η σχεδίαση είναι εντελώς νέα. Η νέα ταξινόμηση οθονών των Control Display και πίνακα οργάνων, η ψηλή κεντρική κονσόλα και η ασορτί σχεδίαση του μοντέρνου πίνακα οργάνων και της επένδυσης θυρών δημιουργούν μία συνολική σπορ εικόνα και αίσθηση ευρυχωρίας. Τα χειριστήρια είναι διατεταγμένα σε σαφείς λειτουργικές ζώνες. Στο κέντρο του πίνακα οργάνων, οι ενδείξεις και οι διακόπτες του συστήματος κλιματισμού (A/C) και οι αεραγωγοί αποτελούν μία ανεξάρτητη ομάδα, ενώ οι λειτουργίες φώτων ελέγχονται από ένα πάνελ διακοπτών δίπλα στο στάνταρ, δερμάτινο σπορ τιμόνι. Ο διακόπτης start/stop βρίσκεται τώρα σε ένα πάνελ ελέγχου νέας αισθητικής στην κεντρική κονσόλα, ενώ ο νέας σχεδίασης επιλογέας σχέσεων πλαισιώνεται από το iDrive Controller, τα μπουτόν επιλογής του Driving Experience Control και το ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο. Εξαιρετικό το αποτέλεσμα με μοναδική ένσταση το μπουτόν επιλογής έντασης στο κλιματιστικό που θα θέλαμε να είναι μεγαλύτερο.

    bmw-3Αυξημένη ευρυχωρία στην περιοχή των ώμων και των αγκώνων των εμπρός επιβατών και πρόσθετος χώρος για τα πόδια, άνεση και ευκολία εισόδου και εξόδου, συμβάλουν σε μία πληθωρική αίσθηση χώρου στο εσωτερικό. Επιπλέον, με 480L, ο χώρος αποσκευών της νέας BMW Σειράς 3 Sedan ανοίγει νέες δυνατότητες στη μεταφορά φορτίων.

    bmw-3BMW Operating System 7.0 και BMW Intelligent Personal Assistant.

    Το νέο BMW Operating System 7.0 παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στη βελτιστοποίηση του συστήματος ελέγχου και απεικόνισης με σύγχρονες, ψηφιακές λειτουργίας προσανατολισμένες με ακρίβεια στις ανάγκες τουοδηγού. Το προαιρετικό BMW Live Cockpit Professional περιλαμβάνει σχεδιασμένες με συνέπεια, προσαρμοζόμενες, εξατομικεύσιμες ενδείξεις, σε έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και Control Display 10,25 ιντσών. Για λόγους άνεσης, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ ελέγχου αφής της οθόνης Control Display, του iDrive Controller, των διακοπτών στο τιμόνι, του συστήματος αναγνώρισης χειρονομιών BMW και του φωνητικού ελέγχου. Το ντεμπούτο του στη νέα BMW Σειρά 3 Sedan κάνει ένας έξυπνος ψηφιακός βοηθός, με την ονομασία BMW Intelligent Personal Assistant, που απαντά στο "Hey BMW”. Ένα μοναδικό χαρακτηριστικό που τον κάνει να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους ψηφιακούς βοηθούς είναι ότι οι οδηγοί μπορούν να του δώσουν το όνομα της αρεσκείας τους.

    bmw-3

    Στην πράξη

    Όπως κάθε BMW με σπορ χαρακτήρα, σου φτιάχνει την διάθεση από την πρώτη στιγμή. Την βλέπεις και θες να την οδηγήσεις. Στο εσωτερικό, όλα βρίσκονται στο σωστό σημείο ενώ η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική. Πολύ καλή η στήριξη από τα καθίσματα ενώ σε κερδίζουν οι όμορφες λεπτομέρειες, όπως το παχύ δερμάτινο τιμόνι αλλά και ο κρυφός φωτισμός που διατρέχει διακριτικά το εσωτερικό. Τα υλικά είναι άριστης ποιότητας, όπως και η συναρμολόγηση. Η οθόνη πολυμέσων έχει πλέον σωστότερη θέση και δένει πιο αρμονικά με το ταμπλό. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων θα προτιμούσαμε να έχει στρογγυλά όργανα, που έχουν πιο σπορ αίσθηση αλλά από την άλλη έχει πολύ καλή διαρύθμιση.

    bmw

    Κάτω από το καπό βρίσκεται ο σωστός κινητήρας! Με λογικό κυβισμό στα 2,0lt. αποδίδει 258 άλογα. Έχει τα αποθέματα να κινήσει γρήγορα την 3άρα αλλά και οικονομικά σε ρόλο καθημερινού μέσου μετακίνησης. Γρήγορα δένεσαι μαζί της και την νοιώθεις προέκταση σου. Το κιβώτιο συγχρονίζεται άψογα με τον κινητήρα προσφέροντας απρόσκοπτη επιτάχυνση. Η ανάρτηση συνεργάζεται ιδανικά με το πλαίσιο. Σφιχτή με σπορ γονίδια καταφέρνει να παραμένει και άνετη χωρίς να κοπανάει στις ανωμαλίες των Ελληνικών δρόμων. Όταν ο ρυθμός ανέβει δεν χάνει την εστίαση της. Παραμένει συγκροτημένη και σου δείχνει ότι μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα. Ισορροπημένη και πολύ σωστά ζυγισμένη χαίρεσαι να την οδηγείς σβέλτα. Από εκεί και πέρα μπορείς να απενεργοποιήσεις τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και να νοιώσεις τις αρετές ενός καλού πισωκίνητου sedan. Διασκεδαστική και ιδιαίτερα φιλική μπορεί να σου χαρίσει ένα μεγάλο χαμόγελο αν ξέρεις τι να της ζητήσεις.

    Παραμένει ξεχωριστή

    bmw-3H 7η γενιά της σειράς 3 έχει αλλάξει πολύ αλλά ταυτόχρονα παραμένει σταθερή στις αξίες της! Από την μια εφοδιάζεται με κορυφαίες τεχνολογίες προερχόμενες από ανώτερες κατηγορίες και από την άλλη παραμένει ένα αυτοκίνητο που καλοδουλεμένο στα μηχανικά του μέρη, που χαίρεσαι να οδηγείς. Η συγκεκριμένη έκδοση μάλιστα θεωρούμε ότι ήταν εξαιρετικά αντιπροσωπευτική ενός sedan με σπορ χαρακτήρα που δεν ζητά συμβιβασμούς.

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά BMW 330i

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.701/1.827/1.435mm

    Κινητήρας : 1998cc

    Ιπποδύναμη : 258 Hp/5000-6500 rpm

    Ροπή : 40,8 kg.m/1550-4400rpm

    Τελική ταχύτητα : 250 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 9,2 lt/100km

    0-100 km/h : 5,8 sec

    Ρύποι CO2 : 139 g/km

    Τιμή : €49.100

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ