Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 17-Μαϊ-2019 17:24

    BMW: Δοκιμάζουμε την πιο προσιτή Χ2

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Χ2 της BMW μας αρέσει και όπως παρατηρούμε από τα σχόλια φίλων και αναγνωστών, είναι μια από τις πιο ποθητές, γήινες BMW. Καίει καρδίες μιας και συνδυάζει τις αρετές ενός SUV με την γοητευτική-νεανική σχεδίαση που χαίρεσαι να βλέπεις σε μια σπορ BMW. Αποτελεί την coupe εκδοχή της Χ1 και είναι η πρώτη φορά που η BMW δοκιμάζει αυτό το concept σε αυτή την κατηγορία μεγέθους. Ωστόσο φαίνεται η μεγάλη της εμπειρία μιας και ήδη έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία με τις Χ4 και Χ6. Σε σύγκριση με την Χ1, η Χ2 είναι κατά 8 cm πιο κοντή και κατά 7,5 cm χαμηλότερη. Από την άλλη το πλάτος και το μεταξόνιο είναι παρόμοια. Η πρώτη μας επαφή είχε αποφέρει μόνο θετικά σχόλια και αφορούσε την κορυφαία έκδοση πετρελαίου xDrive25d.

    BMW X2Όπως όμως έχουμε γράψει αρκετές φορές είναι οι εμπορικές εκδόσεις αυτές που τελικά αξίζει πολλές φορές να δοκιμάζεις μιας και είναι αυτές που τελικά αγοράζει το κοινό. Έτσι δοκιμάζουμε την πιο προσιτή έκδοση βενζίνης που ονομάζεται SDrive18i. Αυτό σημαίνει πως εφοδιάζεται με τον γνωστό από το BMW Group τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης με κυβισμό 1499 cc και απόδοση 140 Ps. Στην περίπτωσή μας συνδυάζεται με το extra αυτόματο κιβώτιο Steptronic των 8 σχέσεων ενώ η κίνηση μεταδίδεται στον εμπρός άξονα. Η τιμή του μοντέλου ξεκινά από τα €33.330 ενώ η BMW προσφέρει την έκδοση με πακέτο M Sport Advanced και αυτόματο κιβώτιο με όφελος €12.900 και τιμή που ξεκινά από τα €36.993, που δείχνει αρκετά δελεαστική.

    x2Η δική μας δεν είναι η έκδοση Μ Sport και αυτό μαρτυράτε εξωτερικά από την λιγότερο "ασφάλτινη" αμφίεση που περιλαμβάνει άβαφες επιφάνειες περιμετρικά του αμαξώματος αλλά και τροχούς με μεγαλύτερο προφίλ στα ελαστικά. Το αποτέλεσμα παραμένει γοητευτικό ενώ έχει και μια πιο SUV "επίγευση", στοιχείο που δεν μας ενόχλησε καθόλου. Από την άλλη παραμένει η coupe γραμμή με όμορφες αισθητικές λεπτομέρειες όπως τα μακρόστενα φωτιστικά αλλά και τα σήματα της BMW στις πίσω κολόνες που θυμίζουν θρυλικά μοντέλα όπως η 2000 CS αλλά και η 3,0 CSL. Τέλος, σε σχέση με την Χ1 το παρμπρίζ έχει μεγαλύτερη κλίση ενώ τα υπόλοιπα τζάμια έχουν μικρό πλάτος προσθέτοντας στο δυναμισμό.

    BMW X2Οι θετικές εντυπώσεις από την εξωτερική σχεδίαση παραμένουν και στο εσωτερικό. Η ποιότητα των υλικών στο γενικά σκουρόχρωμο εσωτερικό του αυτοκινήτου της δοκιμής μας ήταν άριστη με βάση την χρηματική κλίμακα. Τον ρόλο τους έπαιξαν οι φινετσάτες δερμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα με την πολύ καλή στήριξη αλλά και η προσοχή στην λεπτομέρεια, όπως οι μπλε ραφές στο ταμπλό αλλά και ο κρυφός φωτισμός που δίνουν έναν ανώτερο αέρα στην Χ2 και λίγη σχέση έχουν με "βασικό" μοντέλο. Η σχεδίαση δεν ανήκει στην τελευταία φιλοσοφία που είδαμε πρόσφατα στις σειρές 3, Ζ4 και 8 αλλά αυτό δεν στερεί τίποτα από φρεσκάδα και ομορφιά. Μας αρέσουν οι αναλογικοί δείκτες στον πίνακα οργάνων ενώ η οθόνη πολυμέσων μπορεί να μην εντυπωσιάζει με το μέγεθος της αλλά έχει πολύ καλά γραφικά και είναι ταυτόχρονα πολύ εύχρηστη. Οι χώροι είναι επαρκείς για 5 επιβάτες και τις αποσκευές τους (χώρος αποσκευών 470 λίτρα).

    BMW X2Η εικόνα που αποκομίζεις στον δρόμο είναι ιδιαιτέρως θετική. Σε πρώτη φάση σε εντυπωσιάζει η εξαιρετική συνεργασία του κινητήρα με το κιβώτιο. Λες και διαβάζει την σκέψη σου το κιβώτιο επιλέγει πάντα την ιδανική σχέση σε σχέση και με την καμπύλη απόδοσης του κινητήρα. Ο τελευταίος διακρίνεται για την βελούδινη και ήσυχη λειτουργία του. Ο πολιτισμός παίζει τον ρόλο του και στην εξαιρετική εικόνα που συναντάς στον ανοικτό δρόμο. Πολύ καλή ποιότητα κύλισης και χαμηλά επίπεδα θορύβου, σε συνδυασμό με την πολύ φιλόξενη καμπίνα δημιουργούν ένα σύνολο που σε τσιγκλάει να γράφεις χιλιόμετρα σε κάθε ευκαιρία. Η ευκολία στην πόλη είναι δεδομένη και μόνο σε φιδίσια επαρχιακή διαδρομή, υπό πίεση, θα αποζητήσεις παραπάνω δύναμη. Είναι και το πλαίσιο με την ανάρτηση, τα φρένα και το σύστημα διεύθυνσης που δείχνουν ότι τα 140 άλογα δεν είναι αρκετά για να θορυβήσουν το σύνολο. Η κατανάλωση με 9,7 lt/100km είναι παραπάνω από καλή αλλά ανώτερη από την αντίστοιχη που θα είχαμε με έναν κινητήρα πετρελαίου.

    BMW X2Η Χ2 δίνει χρώμα στην έννοια των compact SUV. Σχεδιαστικά έχει προσωπικότητα, που όπως δείχνουν οι αντιδράσεις του κόσμου μόνο θετικά σχόλια δημιουργεί. Το ποιοτικό εσωτερικό αποδεικνύεται, σύγχρονο μοντέρνο και τελικά πολύ φιλόξενο. Το αυτόματο κιβώτιο λύνει τα χέρια και δεν θα μπορούσε να συνεργάζεται καλύτερα με τον κινητήρα, o οποίος σε κερδίζει με την μεταξένια και αθόρυβη λειτουργία του. Η BMW αποδεικνύει πως για ακόμα μια φορά η "βασική" έκδοση ενός μοντέλου είναι και χαρισματική.

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    x2

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά BMW X2 sDrive18i

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.360/1.824/1.526 mm

    Βάρος : 1395 kg

    Κινητήρας : 1499 cc

    Ιπποδύναμη : 140 PS/ 6500 rpm

    Ροπή : 22,5 kg.m/ 1.400 rpm

    Τελική ταχύτητα : 205 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 9,2 lt/100km

    0-100 km/h: 9,6 sec

    Ρύποι CO2 : 129 g/km

    Τιμή : € 33.330

     

     

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ