Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 05-Απρ-2019 18:56

    Audi Q3 35 TFSI S tronic

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το Q3 1ης γενιάς ήταν μια πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία. Ακόμα και στο τέλος του κύκλου ζωής του οι πωλήσεις του ήταν εξαιρετικές. Το μοντέλο 2ης γενιάς είναι προφανές πως έχει ένα πολύ δύσκολο έργο. Αφενός γιατί ο ανταγωνισμός είναι πλέον πολύ πιο σκληρός, αφετέρου γιατί πρέπει να συνεχίζει την πολύ καλή πορεία του προκατόχου του. Αφού πρώτα πήραμε μια πρώτη γεύση από την κορυφαία έκδοση βενζίνης 45 TFSI με 230 άλογα και τετρακίνηση, ήρθε η σειρά για μια μακρύτερη σε διάρκεια γνωριμία, με την βασική έκδοση βενζίνης 35 TFSI, που έχει και το μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον για την χώρα μας. Οι εντυπώσεις από την έκδοση 45 TFSI ήταν πολύ θετικές, ωστόσο έχει μεγαλύτερο δημοσιογραφικό ενδιαφέρον η εικόνα από την έκδοση που θα αγοράσει το κοινό.

    35 TFSI

    Audi Q3Τι κρύβεται όμως πίσω από την παράξενη ονομασία 35 TFSI; Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός τετρακύλινδρος των 1,5 lt. με άμεσο ψεκασμό βενζίνης, υπερσυμπίεση καυσαερίων Turbo και σύστημα απενεργοποίησης των δυο κυλίνδρων. Αποδίδει 150 άλογα και 250 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στον εμπρός άξονα ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή προαιρετικά αυτόματο κιβώτιο 7 ταχυτήτων S tronic, όπως το αυτοκίνητο της δοκιμής μας. Ο κινητήρας έχει να κινήσει συνολικό βάρος 1570 κιλά. Τα νούμερα δείχνουν να τα καταφέρνει με τα πρώτα 100 Km/h να έρχονται σε 9,2 sec. και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 207 km/h. Δεν βάζει φωτιά στον δρόμο αλλά τα νούμερα είναι παραπάνω από αξιοπρεπή για τον μέσο αγοραστή. Η τιμή της έκδοσης ξεκινά από τα €32.900 για την χειροκίνητη έκδοση και τα €35.500 με το αυτόματο κιβώτιο S Tronic.

    audiΌμορφο από κάθε γωνία

    Είναι γνωστή η φιλοσοφία σχεδίασης της Audi, όπου υπάρχει μια φυσική συνέχεια ανάμεσα στις γενιές των μοντέλων. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια κάτι έχει αλλάξει. To νέο Q3, είναι αναγνωρίσιμο σαν μοντέλο της Audi και είναι μπολιασμένο με αρκετή ποσότητα δυναμισμού και νεανικότητας δημιουργώντας ένα πολύ αρμονικό αλλά και ελκυστικό σύνολο. Εμπρός, την ταυτότητα καθορίζουν το οκτάγωνο μοτίβο της μάσκας Singleframe με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και οι στενοί προβολείς με τεχνολογία LED. Στο πλάι εντυπωσιάζουν τα φτερά που με μαεστρία δείχνουν τονισμένα ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φωτιστικά αλλά και ο προφυλακτήρας με τα δυο ανοίγματα χαμηλά. Ωστόσο έχει ένα μοναδικό τρόπο πέρα από τις ψυχρές παρατηρήσεις να δείχνει περισσότερο συναισθηματικό και προσεγμένο στην λεπτομέρεια από τον προκάτοχό του.

    audiΗ παραπάνω χάρη και δυναμισμός έχουν συνδυαστεί με μεγαλύτερες διαστάσεις σχεδόν σε κάθε τομέα. Το μήκος του φτάνει τα 4.485 χιλιοστά και είναι 97 χλστ. μεγαλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο. Το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 25 χλστ. και φτάνει τα 1.856 χλστ. συνολικά, αλλά με ύψος 1.585 χλστ. είναι 5 χλστ. χαμηλότερο από το αμάξωμα του Q3 της πρώτης γενιάς – τονίζοντας ακόμα περισσότερο την σπορ εντύπωση. Στο μεταξόνιο έχουν προστεθεί 77 χλστ. φτάνοντας τα 2.680 χλστ., διασφαλίζοντας μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Στην πράξη, έχει αποκτήσει τους χώρους που έλειπαν από την 1η γενιά. Πλέον το Q3 έχει αυτό που θες από ένα SUV ικανό να μεταφέρει μια οικογένεια με τις αποσκευές της.

    audiΕσωτερικό που ορίζει το premium

    Αν εξωτερικά, το νέο Q3 είναι ένα μεγάλο βήμα τότε το εσωτερικό είναι ένα μεγάλο άλμα. Η Audi ανεβάζει τον πήχη ψηλά στον διάκοσμο, τα υλικά αλλά και την αίσθηση τεχνολογίας. Τολμούμε μάλιστα να πούμε πως αποτελεί το μέτρο σύγκρισης στην κατηγορία. Τα πλαστικά είναι πολύ καλής ποιότητας με άριστη συναρμογή. Τα καθίσματα σε συνδυασμό δέρμα-αλκαντάρα δίνουν την απαραίτητη πολυτέλεια αλλά η λεπτομέρεια που μας κέρδισε ήταν η γκρι λωρίδα αλκαντάρα που διατρέχει το ταμπλό. Υπάρχει και η επιλογή σε πορτοκαλί και καφέ που μπορείτε να διαλέξετε, ανάλογα με τα γούστα σας. Ο πελάτης όπως είναι φυσικό, έχει την δυνατότητα αρκετών επιλογών και αναφορικά με τις επενδύσεις των καθισμάτων.

    audiΤα highlight της σχεδίασης του ταμπλό είναι αναμφίβολα το virtual cockpit των 12,3 in αλλά και η οθόνη πολυμέσων ΜΜΙ των 10,3in. Το αισθητικό αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Η Audi έχει ένα μοναδικό τρόπο να ξεχωρίζει στον τομέα των γραφικών, προσφέροντας την καλύτερη εικόνα στην κατηγορία. Ένα περιβάλλον που σε φτιάχνει ακόμα και μετά από πολλές ώρες οδήγησης. Επίσης διατηρείται μια πολύ καλή ισορροπία στο τομέα της ποσότητας των διακοπτών. Ούτε πολλοί ώστε να πνίγεσαι ούτε λίγοι ώστε να αποσπάται η προσοχή σου κάθε φορά που θες να κάνεις κάποια ρύθμιση. Λαμπρό παράδειγμα το πολυλειτουργικό τιμόνι που έχει τόσους διακόπτες όσους πρέπει.

    audiΑψεγάδιαστο στον δρόμο

    Ψάχνεις να βρεις ελαττώματα μετά την οδήγηση του Q3 αλλά αποτυγχάνεις. Η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία και σε αυτό βοηθούν τα ελαστικά με το παχύ προφίλ. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι ιδανική συνδυάζοντας την άνεση με το κράτημα, με τρόπο που μόνο η Audi ξέρει. Το βάρος του αμαξώματος δεν φαίνεται όταν αποφασίσεις να στρίψεις σβέλτα ενώ όλα τα χειριστήρια έχουν πολύ καλή αίσθηση. Ο κινητήρας αποδεικνύεται επαρκής αλλά και οικονομικός, με προσεκτική χρήση του γκαζιού. Εμείς είδαμε μέχρι και 8,3 lt/100km μέση τιμή κατανάλωσης, επίδοση πολύ καλή για τον όγκο του οχήματος. Με το γκάζι βαθιά το μόνο που θα ήθελες είναι πιο διακριτικό ήχο από τον κινητήρα. Μετά από λίγα km το νιώθεις σαν προέκταση του εαυτού σου, με ένα μοναδικό αίσθημα ασφάλειας να σε περιβάλει. Η επαφή μαζί του ακόμα και μετά από πολύωρη χρήση παραμένει θετική και σε αυτό παίζει τον ρόλο της η ευρύχωρη και καλοσχεδιασμένη καμπίνα.

    Κορυφαία επιλογή

    audiΤο νέο Q3 δεν είναι απλά ένα πολύ βελτιωμένο μοντέλο σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Είναι μια κορυφαία επιλογή στην κατηγορία και μια διακριτική επανάσταση όπως μόνο η Audi γνωρίζει να κάνει. Με φρέσκια σχεδίαση έξω αλλά και μέσα, με όμορφα παντρεμένα μηχανικά μέρη, πολύ καλή συμπεριφορά στον δρόμο αλλά και επαρκέστατους χώρους, είναι ένας ιδανικός σύντροφος, ήδη από την βασική έκδοση βενζίνης.

    audi

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.484 mm/1.849 mm/1.616 mm

    Βάρος : 1570 kg

    Κινητήρας : 1498 cc

    Ιπποδύναμη : 150 Ps/ 5000-6000 rpm

    Ροπή : 25,5 kg.m/ 1500-3500 rpm

    Τελική Ταχύτητα : 207 km/h

    0-100 km/h : 9,2 sec

    Μέση Κατανάλωση Δοκιμής : 9,2 lt/100km

    Ρύποι CO2 : 162 g/km

    Τιμή: €35.500 (με κιβώτιο S Tronic)

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ