Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 15-Μαρ-2019 16:40

    Mercedes-Benz C 200 EQ Boost Coupe

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η τεχνολογία στους κινητήρες τα τελευταία χρόνια γνωρίζει μια ταχύτατη ανάπτυξη. Η ανάγκη για μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης με την ταυτόχρονη απαίτηση του κοινού για καλές επιδόσεις, έχει δυσκολέψει αρκετά τις εταιρίες. Αυτό δεν φαίνεται όμως να αγγίζει την Mercedes-Benz! Έχει το υπόβαθρο να εξελίσσει ταυτόχρονα κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου αλλά και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις, δείχνοντας πολλές φορές τον δρόμο. Μια τέτοια περίπτωση είναι και το αυτοκίνητο της δοκιμής μας. Το λογότυπο "C200" στο πίσω μέρος του πορτ μπαγκάζ, δείχνει αθώο μπροστά στην τεχνολογία που κρύβει αυτή η Mercedes-Benz!

    Mercedes-Benz C 200 EQ Boost CoupeΑνανέωση

    Η C-Class μετά από 3 χρόνια στην αγορά δέχθηκε μια μικρής έκτασης ανανέωση, με κυριότερο στοιχείο κάποιους νέους κινητήρες. Εξωτερικά είναι ακόμα πολύ φρέσκια οπότε οι αλλαγές είναι ελάχιστες. Είναι πραγματικά μια "κούκλα" και κάθε μέρα που περνούσε μαζί της την εκτιμούσαμε περισσότερο σχεδιαστικά. Κάθε γωνία της είναι εξαιρετικά μελετημένη και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά πετυχημένο. Στα μάτια μας είναι ότι πιο πετυχημένο στην συγκεκριμένη κατηγορία. Γοητευτική, δυναμική, νεανική και ταυτόχρονα με την κλάση και το υψηλό επίπεδο που πρέπει να έχει μια Mercedes-Benz. Η "δική μας" είχε και το πακέτο της AMG, που στα μάτια μας αποτελεί την χαριστική βολή. Η πιο επιθετική φορεσιά με τους άγριους προφυλακτήρες και τις ιδιαίτερες ζάντες των 18In της ταιριάζουν. Την εικόνα ολοκληρώνουν τα νέα εμπρός φωτιστικά τεχνολογίας LED High Performance, που ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει ο διαχύτης στο κάτω μέρος αλλά και οι δυο εξατμίσεις στις άκρες του προφυλακτήρα. Εκτός από γοητεία το σύνολο δημιουργεί και προσδοκίες που συνδέονται με επιδόσεις και οδηγική απόλαυση.

    Mercedes-Benz C 200 EQ Boost CoupeΠροσεγμένο στην λεπτομέρεια εσωτερικό

    Η εικόνα στο εσωτερικό είναι εξαιρετικά προσεγμένη. Μοναδική σχεδίαση με ουσία και λιτές γραμμές, συνδυασμένες με κορυφαία ποιότητα που θυμίζει τα μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρίας. Στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας τα καθίσματα σε συνδυασμό δέρμα-αλκαντάρα απογειώνουν την εικόνα δίνοντας μια περισσότερο σπορ υπόσταση. Ταυτόχρονα έχουν και πολύ καλή στήριξη, ανεβάζοντας την διάθεση οδηγού και συνοδηγού. Την πολύ όμορφη εικόνα συμπληρώνει το νέο πολυλειτουργικό τιμόνι με μπουτόν αφής για την οθόνη πολυμέσων, η οποία ελέγχεται και μέσω του touchpad στην κεντρική κονσόλα. Η τελευταία έχει διαγώνιο 10,25in στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας με εξαιρετικά γραφικά και ευκρίνεια. Στο μοντέλο της δοκιμής έλειπε ο νέος προαιρετικός ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 in, που είχαμε δει στην παρουσίαση του μοντέλου, ωστόσο μας αρέσουν ακόμα και οι αναλογικές ενδείξεις ενώ ο υπολογιστής ταξιδίου στο κέντρο δίνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Την πολύ όμορφη εικόνα συμπληρώνει το νέο πολυλειτουργικό τιμόνι με μπουτόν αφής για την οθόνη πολυμέσων, η οποία ελέγχεται και μέσω του touchpad στην κεντρική κονσόλα. Η εκκίνηση χωρίς την ανάγκη κλειδιού είναι στάνταρ, ενώ το μπουτόν Start/Stop έχει σχήμα τουρμπίνας.

    Οι χώροι για τους εμπρός επιβάτες είναι πολύ καλοί με ικανοποιητικό πλάτος και αέρα για τα κεφάλια τους. Οι πίσω επιβάτες έχουν επαρκή χώρο για τα πόδια αλλά τα κεφάλια τους θα είναι κάπως οριακά, αν είναι άνω του μετρίου αναστήματος. Επίσης το πλαϊνό παράθυρο πέφτει κάπως χαμηλά.

    Κινητήρας με νέες τεχνολογίες

    Mercedes-Benz C 200 EQ Boost CoupeΧωρίς τυμπανοκρουσίες, κάτω από το καπό αυτής της C-Class βρίσκεται ένα πολύ εξελιγμένο μηχανικό σύνολο. Ο δίλιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας της προηγούμενης έκδοσης πλέον έχει αντικατασταθεί από ένα τετρακύλινδρο σύνολο με μόλις 1,5 lt. κυβισμό που όμως έχει την ίδια ακριβώς απόδοση με 184 άλογα! Ο χαμηλότερος κυβισμός είναι βέβαιο ότι θα προσδώσει περαιτέρω εμπορικό ενδιαφέρον για το μοντέλο στην χώρα μας. Για να επιτευχθεί αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα διαθέτει άμεσο ψεκασμό, twin-scroll τουρμπίνα, μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων, φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι υποβοηθάτε από ήπιο υβριδικό κύκλωμα 48V που ονομάζεται EQ Boost. Πρόκειται για έναν εναλλάκτη που αποδίδει μέχρι 14 ίππους και 16,3 κιλά ροπής. Σκοπός του είναι η βελτίωση της απόκρισης, των επιδόσεων και βέβαια των ρύπων και της κατανάλωσης. Ο οδηγός μπορεί να βλέπει την λειτουργία του στο κάτω μέρος και δεξιά του πίνακα οργάνων. Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα (υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση) μέσω ενός σύγχρονου αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων.

    Mercedes-Benz C 200 EQ Boost CoupeΔρομέας μεγάλων αποστάσεων

    Δεν είναι τυχαίο πως μαζί του διανύσαμε περισσότερο από 1100 km σε μια εβδομάδα. Είναι όμορφα πίσω από το τιμόνι αυτής της Mercedes-Benz και η όρεξή μας για χιλιόμετρα το αποδεικνύουν. Η στιβαρότητα και η αίσθηση σιγουριάς είναι τα πρώτα χαρακτηριστικά που σε κερδίζουν. Εμπνέει έντονο αίσθημα ασφάλειας ακόμα και στα δύσκολα. Ακόμα και σε εκείνα τα σκοτεινά σημεία τις εθνικής οδού όπου έχεις υπολογίσει λάθος την ταχύτητα εισόδου στην στροφή, η C 200 μας απέδειξε πως έχει πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης ενώ η σφιχτή ανάρτηση βοηθά ώστε το αμάξωμα να μένει πάντα παράλληλο με τον δρόμο. Το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο ενώ και τα φρένα ανταποκρίνονται στις περιστάσεις. Το ζύγισμα δείχνει να επωφελείται από την διάταξη κινητήρας εμπρός-κίνηση πίσω, μιας και υπάρχει μια μοναδική ισορροπία στις αντιδράσεις του αμαξώματος.

    Mercedes-Benz C 200 EQ Boost CoupeΗ ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή και μόνο σε κατσαρή άσφαλτο θα ακούσεις τα ελαστικά των τροχών. Η άνεση είναι ικανοποιητική αν και η συγκεκριμένη C-Class δείχνει τον καλό της εαυτό σε περισσότερο σβέλτο ρυθμό. Το κιβώτιο των 9 σχέσεων κάνει πολύ ομαλές αλλαγές ενώ η δυνατότητα επιλογής προγραμμάτων οδήγησης φέρνει πιο κοντά το υπέροχο coupe στα μέτρα του οδηγού. Τέλος η δυνατότητα μερικής απενεργοποίησης των ηλεκτρονικών σε αφήνει να καταλάβεις το πολύ καλό ζύγισμα αλλά και την πολύ καλή ρύθμιση της ανάρτησης.

    Το πλαίσιο διψάει για δύναμη. Ο νέος κινητήρας ανταποκρίνεται επαρκώς με μόνη παρατήρηση την ένταση του θορύβου με το γκάζι βαθιά στο πάτωμα. Σε κάθε άλλη περίπτωση εκτελεί το έργο του αθόρυβα και αποτελεσματικά. Αναφορικά με την κατανάλωση, στην πράξη αποδεικνύεται πολύ αποτελεσματικός και ειδικά στην λειτουργία ECO. Εμείς σε συνολικά 1150 Km είχαμε μέση κατανάλωση 8,1 lt./100km, απόδοση εξαιρετική με βάση το μέγεθος και τα χαρακτηριστικά του μοντέλου.

    Ακόμα καλύτερη

    Mercedes-Benz C 200 EQ Boost CoupeΗ Mercedes-Benz μας έχει δηλώσει πως η εξέλιξη των κινητήρων είναι συνεχής και αυτή η C-Class το αποδεικνύει. Ένα υπέροχο αμάξωμα που αποκλείεται να μην θαυμάσεις στο πέρασμά του, κινείται γρήγορα από έναν κινητήρα βενζίνης με μόλις 1497 cc. Εκτός από την πολύ καλή απόδοση σε όλο το εύρος των στροφών, χαρακτηρίζεται και από την χαμηλή κατανάλωση. Σε όλα τα παραπάνω το καλοδουλεμένο πλαίσιο απλώς δηλώνει πως είναι ικανό να ανταπεξέλθει και σε πολύ μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις!

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    Mercedes-Benz C 200 EQ Boost Coupe

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.686 mm/1.810 mm/1.405 mm

    Βάρος : 1560 kg

    Κινητήρας θερμικός : 1497 cc

    Ιπποδύναμη : 184 Ps/ 5800-6100 rpm

    Ροπή : 28,5 kg.m/ 3.000-4.000 rpm

    Τελική Ταχύτητα : 239km/h

    0-100 km/h : 7,9 sec

    Μέση Κατανάλωση Δοκιμής : 8,5 lt/100km

    Ρύποι CO2 : 144 g/km

    Τιμή : €45.410

     

     

     

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ