Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 25-Φεβ-2019 09:10

    Τα τρία αγαπημένα μας μοντέλα από την γκάμα της Volvo

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Κάθε φορά που βρισκόμαστε πίσω από το τιμόνι ενός Volvo μας κυριεύουν συγκεκριμένα αισθήματα. Θετική ενέργεια, ασφάλεια, σιγουριά, λιγότερο άγχος και ουσιαστική πολυτέλεια είναι τα κυριότερα από αυτά. Από εκεί και πέρα θελήσαμε να διαλέξουμε τρεις εκδόσεις που ξεχωρίσαμε τον τελευταίο καιρό από την γκάμα της Volvo. Τρεις εκδόσεις που θα προτείναμε ανεπιφύλακτα, τρεις εκδόσεις που κάθε ανταγωνιστής της Volvo θα ήθελε να έχει στην γκάμα του.

    Volvo XC40 T3Volvo XC40 T3

    Έχουμε αναφερθεί αρκετές φορές στο XC40, μιας και είναι ένα από τα πολύ αγαπημένα μας SUV. Από την πρώτη φορά που βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του μας κέρδισε. Τα αμέτρητα βραβεία που έχει πάρει σε παγκόσμιο επίπεδο (μεταξύ αυτών και το Αυτοκίνητο της χρονιάς 2018) καταδεικνύουν πως δεν είμαστε οι μόνοι που πιστεύουμε σε αυτό.

    Σχεδιασμένο για να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις του σύγχρονου αστικού τοπίου, το XC40 κάνει τις καθημερινές διαδρομές στην πόλη λιγότερο αγχωτικές και πολύ περισσότερο απολαυστικές. Η εξωτερική σχεδίαση έχει σκανδιναβικές ρίζες. Το σύνολο καταφέρνει να είναι αναγνωρίσιμο σαν γνήσιο τέκνο της Volvo την ίδια στιγμή που καταφέρνει να προσελκύει ένα κοινό που ποτέ δεν είχε μοντέλο της εταιρίας στο παρελθόν. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος και οι κοντοί πρόβολοι υπογραμμίζουν ότι πρόκειται για ένα γνήσιο SUV.

    Αν έχετε την οικονομική δυνατότητα, επιλέξτε τις κορυφαίες εκδόσεις βενζίνης T5 και πετρελαίου D4. Με μόνιμη τετρακίνηση AWD και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων αποτελούν ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του υψηλού επιπέδου της Volvo. Από εκεί και πέρα θεωρούμε αντίστοιχα εξαιρετική την βασική έκδοση Τ3. Είναι μπολιασμένο με το DNA της μάρκας, δεν κάνει εκπτώσεις σε κανένα τομέα και ταυτόχρονα προσφέρεται σε μια πολύ προσιτή τιμή. Ο κινητήρας με απόδοση 156 ίππων εξασφαλίζει δυναμικές επιδόσεις (τελική ταχύτητα 200 χλμ./ ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ ώρα σε 9,4 δευτ.), σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (μόλις 6,2 l/ 100km στο μικτό κύκλο). Σβέλτο και ευχάριστο στην οδήγηση προσφέρεται με χειροκίνητο αλλά και αυτόματο κιβώτιο.

    Volvo XC90Volvo XC90 D5

    Όταν αντικρίζεις ένα SUV με μήκος 5 μέτρα και πλάτος σχεδόν 2 μέτρα, εντυπωσιάζεσαι από την πληθωρικότητά του. Προβληματίζεσαι όμως όταν μαθαίνεις πως η κορυφαία έκδοση πετρελαίου έχει μόλις δυο λίτρα κυβισμό. Πρόσφατα οδηγήσαμε ξανά το XC90 στην έκδοση D5 και εντυπωσιαστήκαμε όπως και την πρώτη φορά. Δεν πιστεύεις αυτό που βιώνεις πίσω από το τιμόνι του. Αποκλείεται, σκέφτεσαι, αυτή η δυναμική να προέρχεται από μόλις δυο λίτρα κυβισμού. Η Volvo έχει κάνει ένα μικρό θαύμα. Το XC90 στην έκδοση D5 με τα 235 άλογα καταφέρνει να συνδυάζει φαινομενικά αταίριαστα χαρακτηριστικά σε ένα πληθωρικό SUV. Τεράστιοι χώροι, υψηλή ποιότητα υλικών, ασφάλεια, άνεση, αρμονία, πολύ καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση, σε ένα εξαιρετικά σχεδιασμένο SUV. Η δουλειά του οδηγού είναι εύκολη και σε αυτό βοηθούν το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων αλλά και η μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς. Ταυτόχρονα οι επιβάτες βιώνουν μια μοναδική αίσθηση πολυτέλειας αλλά και κορυφαίας τεχνολογίας. Τίποτα δεν είναι τυχαίο και κάπως έτσι εξηγείται το 37% μερίδιο στα μεγάλα SUV που κατέχει το XC90 στην χώρα μας.

    Το ΧC 90 είναι το πρώτο μοντέλο που παρουσίασε η σουηδική μάρκα βασισμένο στη SPA (Scalable Product Architecture), τη Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος πάνω στην οποία ακολούθησαν τα τρία υπόλοιπα μοντέλα της Σειράς 90 (S90, V90 και V90 Cross Country), αλλά και το XC60.

    VolvoVolvo V60 T6

    Είναι ένα από τα ομορφότερα station της παγκόσμιας αγοράς. Το σχήμα του σε ταξιδεύει και υπονοεί πως πέρα από την δεδομένη πρακτικότητα αλλά και τους μεγάλους χώρους, έχει τον απαραίτητο δυναμισμό να χαρίσει χαμόγελα στον οδηγό. Ο παραπάνω συνδυασμός συναντάται στην έκδοση Τ6. Η Volvo έχοντας σοφά θεσπίσει το όριο των δυο λίτρων ως μέγιστο κυβισμό στους κινητήρες, χρησιμοποιεί μια περισσότερο εξειδικευμένη λύση ώστε να πετύχει υψηλή απόδοση. Έτσι ο κινητήρας βενζίνης εφοδιάζεται με turbo αλλά και κομπρέσορα με αποτέλεσμα να αποδίδει 310 άλογα και 40,8 κιλά ροπής. Για να περάσει σωστά η υψηλή απόδοση στον δρόμο, χρησιμοποιείται σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς, ενώ το Τ6 εφοδιάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

    Στην πράξη το V60 T6 ανταποκρίνεται απόλυτα στις προσδοκίες. Σύμφωνο με την φιλοσοφία ποιότητας και ασφάλειας, συνδυάζει την άνεση και την πρακτικότητα με ένα σύνολο ικανό να επιταχύνει και να στρίψει με μοναδική ταχύτητα. Ο συνδυασμός των δυο υπερτροφοδοτών συνεπάγεται ομαλότητα στην απόδοση και μια αίσθηση που παραπέμπει περισσότερο σε ένα κινητήρα πολύ υψηλότερου κυβισμού.

    Βασίζεται στην πλατφόρμα SPA (Scalable Product Architecture) και θέτει νέα δεδομένα στην κατηγορία, με την ανώτερη τεχνολογία, την εσωτερική πολυτέλεια αλλά και τις αυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Οι διαστάσεις του είναι πληθωρικές με το μήκος να φτάνει τα 4.761mm, είναι δηλαδή κατά 73 mm μεγαλύτερο από το XC60, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2.872mm. Αυτές οι διαστάσεις αναβαθμίζουν τόσο τους εσωτερικούς χώρους όσο και τον χώρο των αποσκευών, που είναι ο μεγαλύτερος της κατηγορίας. Ο τελευταίος έχει όγκο 529 lt ενώ με τα καθίσματα ριγμένα φτάνει τα 841 lt και μέχρι την οροφή τα 1364 lt.

    volvoΑσφάλεια σε κάθε περίπτωση

    Κοινός παρονομαστής σε όλα τα μοντέλα είναι η ασφάλεια. Στον πυρήνα τους βρίσκεται το πρωτοποριακό σύστημα αποφυγής συγκρούσεων City Safety, που πρώτη η Volvo παρουσίασε στην αυτοκινητοβιομηχανία στο XC60 πρώτης γενιάς και λειτουργεί τόσο στη διάρκεια της ημέρας όσο και τη νύχτα, ενεργό πλέον για ταχύτητες έως 200 χλμ./ώρα, το οποίο είναι το μόνο που μπορεί να αναγνωρίσει πεζούς, δικυκλιστές και μεγάλα ζώα ενώ συνοδεύεται και από υποβοήθηση τιμονιού.

    Επιπρόσθετα, εφοδιάζονται με σύστημα αποφυγής εκτροπής από το δρόμο Run-Off Road Mitigation, σύστημα αποφυγής συγκρούσεων με οχήματα που κινούνται στο αντίθετο ρεύμα Oncoming Lane Mitigation αλλά και σύστημα αποφυγής ή μετριασμού συγκρούσεων με οχήματα που έχουν εισέλθει στη λωρίδα του Oncoming Mitigation by Braking.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ