Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 22-Φεβ-2019 17:36

    Καλπάζοντας με τη νέα Ford Mustang

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    FordΗ Mustang είναι ένας μύθος. Το ζεις για τα καλά μόλις δεις τις αντιδράσεις του κόσμου στο πέρασμα της. Μας λύγισε η περίπτωση ενός πιτσιρικά, ο οποίος την είδε από μακριά και έβαλε τους γονείς του να αλλάξουν κατεύθυνση απλά και μόνο για να την δει από κοντά. Το συναίσθημα λοιπόν ζει και βασιλεύει, με την Mustang να σαγηνεύει, παρά το γεγονός ότι στην Ευρώπη στον παρελθόν δεν γινόταν επίσημη εισαγωγή, οπότε και δεν ήταν διαδεδομένη.

    FordΣτο παρελθόν είχαμε την χαρά να βρεθούμε πίσω από το τιμόνι της τελευταίας γενιάς, 6ης γενιάς με χειροκίνητο κιβώτιο και στις δυο εκδόσεις κινητήρων με 2,3 lt. και 5,0 lt. To 2018 η Mustang ανανεώθηκε, οπότε ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία για να βρεθούμε ξανά πίσω από το τιμόνι της. Με το που θα την αντικρύσεις σκέφτεσαι πόσο διαχρονική αλλά και εντυπωσιακή είναι. Ο πορτοκαλί χρωματισμός που στην γλώσσα της Ford ονομάζεται Orange Fury την κολακεύει ακόμα περισσότερο. Οι άνθρωποι της Ford είναι σίγουροι για το αποτέλεσμα και δικαιώνονται μιας και τόσο εξωστρεφή χρώματα είναι ικανά από την άλλη να χαντακώσουν ένα μοντέλο. Σε συνδυασμό με τις σκουρόχρωμες ζάντες δημιουργείται ένα αποτέλεσμα που σε επίπεδο εντυπώσεων παραπέμπει περισσότερο σε supercar. Ξεχωρίζει από το πλήθος, χωρίς από την άλλη να βγάζει φθόνο στους συμπολίτες μας. Οι υπέροχες αναλογίες παίζουν και αυτές με την σειρά τους τον ρόλο τους. Ο συνδυασμός ρετρό στοιχείων με μοντέρνες πινελιές έχει ταιριάξει. Οι επιρροές από την Αμερικάνικη κουλτούρα έχουν αφομοιωθεί πολύ πετυχημένα, στο τελικά ποθητό σύνολο. Ο γνώστης θα ξεχωρίσει το νέο μοντέλο κυρίως από τις αλλαγές στο εμπρός μέρος σε προφυλακτήρα και φανάρια.

    FordΤο εσωτερικό ακολουθεί με την σειρά του τον ξεχωριστό δρόμο της εξωτερικής σχεδίασης. Μια κλασσική διάταξη 2+2 θέσεων, με πληθωρικό ταμπλό, μεγάλο κεντρικό τούνελ και ρετρό παρεμβάσεις. Τα καθίσματα της Recaro έχουν πολύ καλή στήριξη. Τα υλικά έχουν βελτιωμένη ποιότητα, ενώ αίσθηση προκαλεί ο νέο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12 in. Στην Ford χτύπησαν κορυφή μιας και ο συγκεκριμένος πίνακας οργάνων είναι ό,τι πιο πλήρες έχουμε συναντήσει σε επίπεδο πληροφορίας. Ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης η απεικόνιση αλλάζει με το αποτέλεσμα τελικά να σε κερδίζει. Τα προγράμματα οδήγησης πλέον είναι 5 περιλαμβάνοντας εκτός από τα Normal, Sport και Track τα Drag Strip και My Mode. Η παραμετροποίηση σχετίζεται με την απόκριση του κινητήρα, το βάρος του τιμονιού, το ESP, το αυτόματο κιβώτιο (αν υπάρχει) και την extra ανάρτηση MagneRide, που διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Η δική μας Mustang είχε την συγκεκριμένη ανάρτηση και όπως θα διαβάσετε παρακάτω είναι κάτι που συνιστούμε ανεπιφύλακτα.

    FordΟ κινητήρας των 2,3 λίτρων πλέον έχει μειωμένη απόδοση κατά 27 ίππους, παρά το γεγονός πως στην εποχή μας έχουμε καλομάθει στο να αυξάνονται οι ιπποδυνάμεις! Σαν παρηγοριά έχει κερδίσει περίπου 1 kgm ροπής, με την τιμή πλέον να φτάνει τα 44,9 kgm/3.000 rpm. Βρίθει τεχνολογίας όντας παράλληλα ο ίδιος σαν βάση κινητήρας με αυτόν του Focus RS. Κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από κράμα αλουμινίου, με μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων και βύθισμα βαλβίδων, άμεσο ψεκασμό και twin scroll τουρμπίνα. Ο ήχος είναι διαφορετικός από εκείνον του Focus RS, ωστόσο είναι προσεκτικά μελετημένος ώστε να σε αναστατώνει. Πρώτη φορά σε Mustang με αυτόματο κιβώτιο και δεν μπορείς να μην σημείωσης την επιπλέον ευκολία στην καθημερινή οδήγηση. Μπορεί να δείχνει άγρια και επιθετική αυτή η Mustang αλλά στην πράξη θα μπορούσε να εκτελεί με άνεση κάθε μέρα τις συμβατικές υποχρεώσεις του ιδιοκτήτη. Από εκεί και πέρα οι δέκα σχέσεις του κιβωτίου θεωρούμε ότι είναι υπερβολή. Μπορεί να εξαλείφουν την μείωση της ισχύος λόγω της πυκνής κλιμάκωσης αλλά πραγματοποιούνται περισσότερες αλλαγές, στο ίδιο χρονικό διάστημα, ακόμα και σε σύγκριση με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

    FordΌσο περνούν οι μέρες συνειδητοποιείς το πόσο πολύ χαίρεσαι να ζεις μαζί της. Σε έναν ισοπεδωτικό κόσμο που τα αυτοκίνητα τείνουν να γίνουν απλά μεταφορικά μέσα η Mustang σε ευχαριστεί ακόμα και στην πιο απλή διαδρομή. Η θέα με το μεγάλο καπό, η θέση οδήγησης και το ζύγισμα του αυτοκινήτου παίζουν τον ρόλο τους. Χωρίς να το θες πιάνεις τον εαυτό σου να γκαζώνει χωρίς λόγο και να κινείται κομματάκι πιο γρήγορα από το συνηθισμένο. Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά σου μεταδίδει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και αυτό οφείλεται στη νέα ανάρτηση. Το grip είναι εντυπωσιακά υψηλό, θυμίζοντας τετρακίνητο στην στεγνή άσφαλτο, ειδικά αν έχεις επιλέξει τα περισσότερο σπορ προγράμματα οδήγησης. Θα καταλάβεις πιο εύκολα ότι η μετάδοση γίνεται στον πίσω άξονα όταν βρεις γλιστερή άσφαλτο ή στην βροχή. Εκεί αν θες μπορείς να απενεργοποιήσεις τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και να απολαύσεις την συμπεριφορά ενός εξελιγμένου πισωκίνητου μοντέλου.

    fordΔεν μπορείς να ξεχάσεις εύκολα την εμπειρία με την Mustang. Εκείνες οι μέρες ήταν πιο χρωματιστές, πιο ευχάριστες. Διαλέγαμε την μεγαλύτερη και πιο έρημη διαδρομή για την επιστροφή στο σπίτι ενώ ακόμα και όταν χρειάστηκε να βρεθούμε στο κέντρο της Αθήνας δεν μας χάλασε το χατίρι. Η έντονη προσωπικότητα εκφράζεται σε κάθε σημείο από την εξωτερική εμφάνιση μέχρι την οδηγική εμπειρία. Σε αυτό το οικονομικό στρώμα, είναι λίγα τα αυτοκίνητα που έχουν τόσο πολλά να δώσουν, τουλάχιστον σε εκείνους που πιστεύουν ακόμα πως τα αυτοκίνητα δεν είναι απλώς μεταφορικά μέσα!

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    Ford

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.789 mm/1.916 mm/1.381 mm

    Βάρος : 1670 kg

    Κινητήρας θερμικός : 2261 cc

    Ιπποδύναμη : 290 Ps/5300 rpm

    Ροπή : 44,9 kg.m/ 3.000 rpm

    Τελική Ταχύτητα : 233 km/h

    0-100 km/h : 5,5 sec.

    Μέση Κατανάλωση Δοκιμής : 12,1 lt/100km

    Ρύποι CO2 : 205 g/km

    Τιμή : €57.781

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ