Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 14-Δεκ-2018 15:07

    Skoda Octavia RS 2.0 TDI DSG 4x4

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    To Octavia RS είναι πολύ αγαπητό στην χώρα μας. Έχει δώσει σε πολλούς οικογενειάρχες την δυνατότητα της γρήγορης μετακίνησης, με εξαιρετικούς χώρους, σε λογικά χρήματα. Έτσι οι μεταφορικές υποχρεώσεις δεν αποτέλεσαν τροχοπέδη στο χαμόγελο του οδηγού. Σήμερα έχουμε στα χέρα μας την τελευταίας γενιάς RS, που ομολογουμένως έχει εξελιχθεί σε κάτι διαφορετικό. Κάτω από το καπό δεν βρίσκεται ένας δυνατός κινητήρας βενζίνης αλλά ο γνωστός από άλλα μοντέλα δίλιτρος κινητήρας πετρελαίου του VW group με απόδοση 184 ίππων. Επιπρόσθετα η μετάδοση της κίνησης δεν γίνεται στον εμπρός άξονα αλλά σε όλους τους τροχούς. Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με την άνεση και την ταχύτητα ενός αυτόματου κιβωτίου DSG 6 σχέσεων. Οι προδιαγραφές είναι εξαιρετικές και πλέον το RS έχει ένα εντυπωσιακά ολοκληρωμένο πακέτο μηχανικών μερών.

    skodaΗ Rally Green απόχρωση του αυτοκινήτου της δοκιμής μας δηλώνει μια εξωστρέφια, συνδέοντας παράλληλα το μοντέλο και με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της μάρκας. Έτσι τονίζονται ακόμα περισσότερο τα στοιχεία διαφοροποίησης του RS από τις περισσότερες ταπεινές εκδόσεις. Προφυλακτήρες με μεγαλύτερους αεραγωγούς, φώτα τεχνολογίας LED, διπλές εξατμίσεις, πίσω spoiler και εντυπωσιακοί τροχοί 19 in (εξτρά εξοπλισμός) συνθέτουν ένα εκρηκτικό σύνολο για οικογενειάρχες με οδηγικές ανησυχίες.

    skodaΣτο εσωτερικό οι χώροι παραμένουν κορυφαίοι για 5 επιβάτες και τις αποσκευές τους. Όπως και εξωτερικά έτσι και το σαλόνι δείχνει αναβαθμισμένο. Ωραίο στην αφή δερμάτινο τιμόνι, καθίσματα με καλή στήριξη, ακριβές επενδύσεις και υψηλό επίπεδο εξοπλισμού χαρακτηρίζουν και αυτό το RS. Μοναδική έλλειψη από τον βασικό εξοπλισμό το cruise control, στοιχείο που θεωρούμε ότι ταιριάζει με τον χαρακτήρα του μοντέλου. Εξωτερικά και εσωτερικά εχει καταφέρει από τα πρώτα λεπτά να σε ιντριγκάρει, οπότε η περιέργεια για την απόδοση στον δρόμο είναι μεγάλη.

    skodaΗ πρώτη θετική εντύπωση έρχεται από την ποιότητα κύλισης. Παρά τα ελαστικά χαμηλού προφίλ το RS περνά πάνω από τις λακκούβες με μοναδική άνεση. Ταυτόχρονα το επίπεδο θορύβου είναι χαμηλό σε κάθε ρυθμό κίνησης. Οι αλλαγές των ταχυτήτων είναι πολύ ομαλές και ο κινητήρας έχει πάντοτε αποθέματα ροπής ώστε να επιταχύνει δυναμικά το μεγάλο αμάξωμα. Εκεί που χάνει σε επίπεδο εντυπώσεων είναι στις επιταχύνσεις από στάση που δείχνει πιο αργό από την εξαιρετική επίδοση των 0-100 km/h σε 7,6 sec. Στην πραγματικότητα είναι περισσότερο θέμα αίσθησης από τον κινητήρα πετρελαίου και λιγότερο ουσία, μιας και στο κοντέρ τα km/h ανεβαίνουν γρήγορα. Η τετρακίνηση, που στερεί ένα μικρό κομμάτι επιδόσεων καταφέρνει να περνά με εξαιρετικό τρόπο την ροπή στον δρόμο. Το κιβώτιο φροντίζει ώστε να υπάρχει πάντοτε η σωστή σχέση στο κιβώτιο, οπότε ο οδηγός το μόνο που πρέπει να αποφασίσει είναι η σωστή ταχύτητα εισόδου στην στροφή. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι πολύ υψηλά και δύσκολα θα εξαντληθούν σε δημόσιο δρόμο. Προσεγγίζοντας το όριο συνειδητοποιείς πως είναι πεισματικά ουδέτερο και μόνο η κλίση από την ανάρτηση φανερώνει την υψηλή ταχύτητα.

    skodaΕκεί όμως που πραγματικά χαίρεσαι το συγκεκριμένο RS είναι στον ανοικτό δρόμο κινούμενος στο 70% των δυνατοτήτων του. Αποδεικνύεται εξαιρετικά αποτελεσματικό και ασφαλές, εκμηδενίζοντας τις αποστάσεις, κρατώντας ταυτόχρονα τους επιβάτες φρέσκους. Ταυτόχρονα η κατανάλωση μένει κάτω από τα 8 lt/100km δημιουργώντας ένα εξαιρετικό σύντροφο για κάθε είδους μετακίνηση.

    skodaΜην σας μπερδεύει λοιπόν η προκλητική πράσινη βαφή, ίσως ούτε και το RS στην ονομασία. Η συγκεκριμένη Octavia είναι ένα εξαιρετικό οικογενειακό μοντέλο, με πολύ καλούς χώρους, ποιότητα σε κάθε τομέα και καλές επιδόσεις με ασφαλή οδική συμπεριφορά. Θα παίξει πολύ καλά τον ρόλο του καθημερινού μέσου μετακίνησης αλλά και του ταξιδευτή χωρίς συμβιβασμούς. Αναμφίβολα μια από τις καλύτερες επιλογές σε αυτή την χρηματική κλίμακα. Στο δικό μας λοιπόν configurator θα επιλέγαμε μια σκούρα μολυβί απόχρωση και τους βασικούς τροχούς, για να περνάμε εντελώς απαρατήρητοι!

    Δημήτρης Χατζητόλιοςskoda

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/πλάτος/ύψος) : 4.689/1.814/1.448 mm

    Βάρος : 1480 kg

    Κινητήρας : 1968 cc

    Ιπποδύναμη : 184 PS/ 3500-4000 rpm

    Ροπή : 38,7 kg.m/ 1.750-3.250 rpm

    Τελική ταχύτητα : 228 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 7,5 lt/100km

    0-100 km/h: 7,6 sec

    Ρύποι CO2 : 137 g/km

    Τιμή : € 36.980

     

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ