Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 26-Οκτ-2018 17:21

    ΜΙΝΙ Countryman One D

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Είναι ωραία εμπειρία όταν οδηγείς ένα ΜΙΝΙ και αυτό είναι κάτι που έχει γραφτεί πολλές φορές. Ακόμα καλύτερα όταν έχεις να κάνεις με τις κορυφαίες εκδόσεις όπου η τετρακίνηση παντρεύεται ιδανικά με τους ισχυρούς κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης. Ωστόσο καλό είναι να προσγειώνεσαι και να δοκιμάζεις τις εκδόσεις που τελικά κουβαλούν το εμπορικό βάρος και που τελικά θα αποκτήσει το μεγαλύτερο κομμάτι του κοινού. Μια τέτοια περίπτωση είναι το αυτοκίνητο της δοκιμής μας.

    MINIΔιαβάζοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν πετάς από την χαρά σου. Το μεγάλο αμάξωμα καλείται να κινήσει ένας κινητήρας πετρελαίου με κυβισμό 1,5lt. και απόδοση 116 Ps. Με 27,6 kg.m ροπής. Η ιπποδύναμη δεν ενθουσιάζει αλλά είναι η ροπή που καλείται να σηκώσει το φορτίο. Είναι κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, με άμεσο ψεκασμό common rail που λειτουργεί με 2.000 bar και τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας.

    MINIΤο αυτοκίνητο της δοκιμής μας είχε και αυτόματο κιβώτιο, στοιχείο που μας χαροποίησε ιδιαίτερα. Οι κινητήρες πετρελαίου έχουν μικρό εύρος απόδοσης συνεπώς απαιτούν αρκετές αλλαγές κατά την οδήγηση ώστε να διατηρούνται ζωντανοί, ειδικά αν έχουν μικρό κυβισμό. Ένα καλό αυτόματο κιβώτιο λοιπόν πάντα λύνει τα χέρια. Στο BMW Group έχουν τεράστια εμπειρία, οπότε η καλή απόδοση πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Επίσης υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής προφίλ οδήγησης, που βοηθά ακόμα περισσότερο ώστε να έρθει το ΜΙΝΙ στα μέτρα σου.

    MINIΈχει μεγαλώσει σε διαστάσεις αλλά το Countryman παραμένει χαριτωμένο. Ξεχωρίζει από την μάζα και πάντα έχει μια χαρούμενη διάσταση στην όψη του, ανεξάρτητα από το χρωματικό συνδυασμό και εξοπλισμό. Τι και αν το δικό μας δεν είχε διχρωμία στο αμάξωμα, εντυπωσιακές ζάντες ή φανταχτερά λογότυπα, παραμένει γοητευτικό. Ξεχωρίζουμε τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα, την χαρακτηριστική ευθεία στην οροφή αλλά και την γωνία στην πρώτη κολόνα. Τέλος, μας αρέσει η υπόνοια δυνατότητας κίνησης και εκτός δρόμου, στοιχείο που κάνει ακόμα πιο "χρωματιστό" τον χαρακτήρα του ΜΙΝΙ.

    MINIΤο εσωτερικό παραμένει πιστό στις αρχές ενός ΜΙΝΙ. Ο έντονος χαρακτήρας είναι εδώ. Αντισυμβατικό χωρίς όμως να γίνεται κουραστική ή να κάνει συμβιβασμούς στην εργονομία. Μας αρέσει το στρογγυλό πλαίσιο της οθόνης πολυμέσων στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας, οι διακόπτες αεροπορικού τύπου, ο κρυφός φωτισμός αλλά και ο πίνακας οργάνων. Στην έκδοση της δοκιμής την εικόνα εξύψωναν οι ποιοτικές επενδύσεις με συνδυασμό δέρμα-ύφασμα. Οι αυξημένες διαστάσεις της τελευταίας γενιάς Countryman συνεπάγονται και μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες αλλά και αποσκευές, που πλέον καλύπτουν τις ανάγκες μιας οικογένειας.

    MINIΣτον δρόμο το One D ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Είναι άριστο στις συμβατικές του υποχρεώσεις μεταφέροντας τους επιβάτες με άνεση, ασφάλεια και πολύ καλή ποιότητα κύλισης σε κάθε προορισμό. Ευχάριστο στην πόλη αλλά και στον ανοιχτό δρόμο που εύκολα διατηρεί υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα. Μόνο κατά την διάρκεια μιας απαιτητικής προσπέρασης θα φανεί αδύναμο. Πέρα από τα παραπάνω αποδεικνύεται ευχάριστο και για τον οδηγό που του αρέσει να "επικοινωνεί" με τον δρόμο. Άμεσο σύστημα διεύθυνσης, καλομελετημένη ανάρτηση και σπορτίφ οδική συμπεριφορά συνθέτουν ένα πολύ ευχάριστο πακέτο.

    MINIΓια μια ακόμα φορά η οδήγηση ενός ΜΙΝΙ ήταν ευχάριστη εμπειρία. Ακόμα και η έκδοση One D, που δεν εντυπωσιάζει με την μέγιστη ιπποδύναμή της, αποδείχθηκε ευχάριστη στην πλειοψηφία των διαδρομών που θα κληθεί να κινηθεί. Ο κινητήρας σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο είναι παραπάνω από αξιοπρεπής με την ροπή να καθαρίζει το παιχνίδι. Από εκεί και πέρα η διαφορετική πιο χαρούμενη προσέγγιση καταφέρνει και σου φτιάχνει την διάθεση ακόμα και όταν είσαι κολλημένος στην κίνηση, στοιχείο πάντα ευπρόσδεκτο.

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    Τεχνικά Χαρζκτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/πλάτος/ύψος) : 4.299/1.822/1.557 mm

    Βάρος : 1310 kg

    Κινητήρας : 1499 cc

    Ιπποδύναμη : 116 PS/ 4000 rpm

    Ροπή : 27,5 kg.m/ 1.750-2250 rpm

    Τελική ταχύτητα : 190 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 6,9 lt/100km

    0-100 km/h : 10,9 sec

    Ρύποι CO2 : 109 g/km

    Τιμή : € 27.790

     

     

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ