Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 31-Αυγ-2018 13:20

    Ποιό είναι το κέρδος των εταιριών πολυτελείας ανά όχημα;

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Όσον αφορά το λειτουργικό κέρδος ανά αυτοκίνητο, είναι αυτονόητο ότι οι κατασκευαστές premium αυτοκινήτων είναι πρωτοπόροι. Παρ 'όλα αυτά, δεν έχουν όλοι τα κέρδη που φανταζόμαστε.

    Στην πραγματικότητα, ενώ ορισμένοι αυτοκινητοβιομηχανίες πραγματοποιούν τεράστια κέρδη ανά αυτοκίνητο που πωλούν, υπάρχουν και άλλοι που χάνουν σημαντικά χρηματικά ποσά.

    Ο Γερμανός καθηγητής οικονομικών Ferdinand Dudenhöffer ήταν περίεργος να ανακαλύψει ποιες μάρκες πολυτελών αυτοκινήτων πρωτοπορούν από την άποψη του λειτουργικού κέρδους ανά πωλούμενη μονάδα και τα αποτελέσματα της μελέτης του μπορεί να αποτελέσουν έκπληξη για πολλούς.

    FerrariΟ απόλυτος ηγέτης είναι η Ferrari, η οποία έφτασε κατά μέσο όρο τα € 69.000 κέρδη για κάθε αυτοκίνητο που πωλήθηκε το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Αυτά είναι πολλά χρήματα, αλλά μην ξεχνάμε ότι οι Ferrari είναι μερικά από τα πιο ακριβά αυτοκίνητα πολυτελείας που μπορεί κανείς να αγοράσει και τα περισσότερα από αυτά διαθέτουν ακριβές επιλογές εξατομίκευσης που οδηγούν την τελική τιμή (και τα κέρδη του κατασκευαστή) προς τα πάνω.

    Η δεύτερη θέση ανήκει στην Porsche, η οποία κατά μέσο όρο έφτασε τα € 17.000 περίπου για κάθε αυτοκίνητο που πούλησε κατά την ίδια περίοδο. Το χάσμα μεταξύ της Ferrari και της Porsche είναι τεράστιο, αλλά τα προϊόντα της είναι πολύ πιο προσιτά - επιπλέον, η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα τη Στουτγάρδη μπορεί να βρει παρηγοριά στο γεγονός ότι προχώρησε πολύ καλύτερα από άλλες γερμανικές μάρκες.

    MercedesΜε έκπληξη, η Audi, η BMW και η Mercedes-Benz έκαναν περίπου 3.000 ευρώ ανά νέο όχημα που πουλήθηκε. Η Maserati δημιούργησε ένα λειτουργικό κέρδος μικρότερο από 5.000 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο που διέθεσε και η Volvo λέγεται ότι έχει πραγματοποιήσει ελαφρώς χαμηλότερο λειτουργικό κέρδος ανά μονάδα.

    Τέλος, η αυτοκινητοβιομηχανία που βγάζει τα λιγότερα χρήματα ανά αυτοκίνητο που πωλείται είναι η Jaguar Land Rover, με μόλις € 800 ανά αυτοκίνητο.

    Το καλό είναι ότι ο Ινδός κατασκευαστής αυτοκινήτων δεν χάνει χρήματα κάθε φορά που πωλεί ένα αυτοκίνητο, κάτι που δεν συμβαίνει με την Tesla και την Bentley. Ο κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχασε περίπου 11.000 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο που παρέδωσε στους πελάτες του κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, ενώ η Bentley, που ανήκει στην VW, έχασε περίπου 17.000 ευρώ ανά όχημα κατά μέσο όρο. Και στις δύο περιπτώσεις, οι αριθμοί αυτοί οφείλονται σε μεγάλες επενδύσεις των εταιρειών. Έχετε υπόψιν πως η Rolls-Royce και η Lamborghini δεν περιλαμβάνονται στη μελέτη, καθώς τα δύο εμπορικά σήματα δεν έχουν δώσει τις πωλήσεις και τα κέρδη.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    20:10 18/09

    H Ferrari παρουσιάζει τη νέα Portofino M

    Για τους λάτρεις των spider αυτοκινήτων πολυτελείας, αλλά και για τους φανατικούς οπαδούς της σπορ οδήγησης, η Ferrari "ετοίμασε" μια ειδική έκδοση παραγωγής της Portofino που κοσμείται στην ονομασία ...

    20:08 18/09

    Έκδοση φυσικού αερίου για το νέο Audi A3 Spotback

    Η Audi έρχεται να ενισχύσει την φαρέτρα του νέου A3 Sportback εισάγοντας στην προϊοντική του γκάμα μια "εναλλακτική" έκδοση, με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα και κόστος χρήσης, που καταναλώνει...

    23:50 17/09

    H "επίθεση" της Kia στην ηλεκτροκίνηση με 11 νέα EV έως το 2025

    Σημαντικές λεπτομέρειες για τη μελλοντική στρατηγική της Kia στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων ανακοινώθηκαν από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, Kia Ho...

    23:48 17/09

    Η Bugatti στον έλεγχο της κροατικής Rimac;

    Το VW Group, στους κόλπους του οποίου ανήκει και η Bugatti, προχωρά με γοργούς, όπως όλα δείχνουν, ρυθμούς προς την κατεύθυνση υλοποίησης της φιλόδοξης στρατηγικής της με την ονομασία Transform 2025+.

    21:36 16/09

    Στο "σφυρί" οι εγκαταστάσεις της McLaren στο Woking

    Το τίμημα της πώλησης εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 200 εκατ. λίρες.

    21:35 16/09

    Τα 38 υποψήφια μοντέλα για το 2021 του θεσμού "Car of the Year"

    Ο θεσμός "Car of the Year" είναι ένας από τους πιο γνωστούς, και σίγουρα ο πλέον καταξιωμένος, στο είδος με ιστορία που ξεκινά το μακρινό 1964.

    23:08 15/09

    VW και Siemens ενισχύουν με 5 εκατ. ευρώ τους πρόσφυγες στη Μόρια

    Οι δύο γερμανικές εταιρείες ανακοίνωσαν ότι προσφέρουν άμεσα το ποσό των 5 εκατ. ευρώ προς ενίσχυση των προσφύγων της Μόριας.

    23:07 15/09

    Η FCA "υπογράφει" το μεγαλύτερο Vehicle-to-Grid δίκτυο φόρτισης στον κόσμο

    Η ηλεκτροκίνηση "τρέχει" και μαζί της και οι τεχνολογίες που σχετίζονται με την φόρτιση των τετράτροχων προτάσεων μηδενικών εκπομπών των κατασκευαστών.

    19:25 14/09

    Ανανεωμένο Hyundai Kona και νέα έκδοση N Line

    Από το 2017, όταν και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, το Hyundai Kona έχει αναδειχθεί σε πρωταγωνιστή στη γκάμα της Κορεάτικης εταιρείας έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη σχεδόν 230.000 αγοραστών.

    19:09 14/09

    Η σχεδιαστική εξέλιξη του Fiat 500

    Το Fiat 500, σχεδόν 63 χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση, συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα πιο πετυχημένα σχήματα που δημιουργήθηκαν ποτέ στον χώρο του σχεδιασμού αυτοκινήτων.

    18:46 14/09

    H τεχνολογία φώτων OLED της Audi

    Οι πηγές φωτός OLED βασίζονται στην αρχή εκπομπής πάνελ, σε αντίθεση με σημειακές φωτεινές πηγές, όπως τα LED, που χρησιμοποιούν κρυστάλλους ημιαγωγών.

    21:19 13/09

    F1 – GP Τοσκάνης: Νίκη για τον Lewis Hamilton

    Σε έναν αγώνα με τρία Αυτοκίνητα Ασφαλείας και ισάριθμες στατικές εκκινήσεις, ο Lewis Hamilton κατάφερε να αναδειχθεί νικητής στον πρώτο αγώνα στην ιστορία της F1 στην πίστα του Mugello.