Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 22-Μαϊ-2018 13:00

    H Kia εξελίσσεται

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Kia Motors θα παρουσιάσει το νέο της υβριδικό (mild hybrid) σύστημα για κινητήρες πετρελαίου στο β΄εξάμηνο του 2018. Το νέο σύστημα κίνησης "EcoDynamics+" περιορίζει τις εκπομπές CO2 ενισχύοντας την επιτάχυνση με ηλεκτρική ισχύ από μια πρόσθετη μπαταρία 48 Volt και αυξάνοντας τη χρονική διάρκεια που ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι "εκτός" με τη χρήση μιας νέας ήπιας υβριδικής μονάδας εκκινητήρα/γεννήτριας.  

    Εναρμονισμένο με τη φιλοσοφία της Kia να κατασκευάζει καινοτόμα αυτοκίνητα που είναι προσιτά σε ένα μεγάλο αριθμό αγοραστών, η EcoDynamics+ ήπια υβριδική τεχνολογία εξασφαλίζει μια ιδιαίτερα ελκυστική σχέση κόστους/απόδοσης σε σχέση με τα πλήρως υβριδικά συστήματα πρόωσης. Η συμπαγής κατασκευή των στοιχείων που την αποτελούν σημαίνει πως μπορεί να ενσωματωθεί σε υπάρχοντα μοντέλα και αρχιτεκτονικές κινητήρων χωρίς να επηρεάζεται αρνητικά ούτε η πρακτικότητα, αλλά ούτε και η χωροταξία. Τα ήπια υβριδικά συστήματα της Kia έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να ταιριάζουν απόλυτα με τον υπάρχοντα τρόπο ζωής των καταναλωτών, μιας και δεν απαιτούν φόρτιση από ηλεκτρικό δίκτυο.

    Το Kia Sportage θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα είναι διαθέσιμο, στη συνέχεια του 2018, με το νέο  υβριδικό σύστημα για κινητήρες πετρελαίου EcoDynamics+. Το καινούργιο, 3ης γενιάς Kia Ceed θα είναι το δεύτερο από μια σειρά μοντέλων της Κia που θα είναι διαθέσιμο με το νέο κινητήρα από το 2019. 

    Το πρώτο σύστημα κίνησης που παρουσιάζεται στα πλαίσια της στρατηγικής για την ηλεκτροκίνηση της Kia για το 2025.

    Το καινοτόμο υβριδικό σύστημα  48V είναι η πρώτη νέα τεχνολογία που παρουσιάζεται και ειναι μέρος της ευρύτερης στρατηγικής για την ηλεκτροκίνηση της Kia. Η εμφάνιση του νέου συνόλου των 48 Volt σημαίνει πως η Kia είναι ο πρώτος κατασκευαστής που προσφέρει στους καταναλωτές υβριδική, plug-in υβριδική και ηλεκτρική τεχνολογία με μπαταρίες, καθώς και τεχνολογία 48 Volt στη γκάμα της. Η Kia προγραμματίζει την παρουσίαση 16 μοντέλων με εξελιγμένα συστήματα κίνησης έως το 2025. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται πέντε νέα υβριδικά, πέντε plug-in υβριδικά, 5 ηλεκτρικά με μπαταρίες και το 2020 ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο με ενεργειακές κυψέλες. 

    To νέο υβριδικό σύστημα κίνησης EcoDynamics+ δίνει τη δυνατότητα στην Kia να προσφέρει ακόμα πιο καθαρούς κινητήρες πετρελαίου. Το σύστημα συνδυάζεται με την ενεργή τεχνολογία ελέγχου καυσαερίων SCR (Selective Catalytic Reduction) της μάρκας, περιορίζοντας τις εκπομπές CO2 έως και κατά 4% στο νέο κύκλο δοκιμών WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) και μέχρι και κατά 7% στον NEDC (New European Driving Cycle). H χρήση της ήπιας υβριδική τεχνολογίας για κινητήρες πετρελαίου θα συμβάλλει στην προσπάθεια της μάρκας να περιορίσει τη μέση κατανάλωση καυσίμου ολόκληρης της γκάμας της. 

    Η καινοτόμα υβριδική τεχνολογία  EcoDynamics+ με λειτουργίες "κινητήρα" και "γεννήτριας".

    Η νέα υβριδική τεχνολογία της Kia ενσωματώνει μια μικρών διαστάσεων μπαταρία ιόντων λιθίου 0,46 kWh και 48V, καθώς και μια νέα  υβριδική μονάδα μίζας/ γεννήτριας (MHSG). Ελέγχοντας ηλεκτρονικά την MSHG και χρησιμοποιώντας το μετατροπέα, το σύστημα αλλάζει απροβλημάτιστα από τη λειτουργία "κινητήρα" στη λειτουργία "γεννήτριας". Συνδεδεμένη με ιμάντα με το στρόφαλο του κινητήρα πετρελαίου, η MSHG παρέχει κατά την επιτάχυνση ηλεκτρική υποβοήθηση έως και 10 kW λειτουργώντας ως "κινητήρας", περιορίζοντας το φορτίο του κινητήρα πετρελαίου και τις εκπομπές ρύπων. Στην λειτουργία "γεννήτριας", το σύστημα συλλέγει την κινητική ενέργεια που απελευθερώνεται κατά την επιβράδυνση του αυτοκινήτου, με ταχύτητα στο κιβώτιο και κατά το φρενάρισμα, και χρησιμοποιεί την ισχύ αυτή για επαναφόρτιση της μπαταρίας.  

    Πως λειτουργεί το EcoDynamics+ στο δρόμο.

    Το σύστημα EcoDynamics+ έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να εξασφαλίζει τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στο δρόμο, χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ισχύ που αποδίδεται και ανακτάται συνεχώς. Στη λειτουργία "κινητήρα" η μπαταρία εκφορτίζεται κατά την επιτάχυνση παρέχοντας επιπλέον ροπή στον κινητήρα και ενισχύοντας έτσι ελαφρώς τις επιδόσεις κατά την έντονη επιτάχυνση ή για να μειώσει το φορτίο του κινητήρα όταν η επιτάχυνση είναι πιο ήπια. Κατά την επιβράδυνση ή κατά την οδήγηση σε κατηφόρα ή πλησιάζοντας προς μια διασταύρωση το MSHG αλλάζει στη λειτουργία "γεννήτρια", ανακτώντας ενέργεια από το στρόφαλο προκειμένου να φορτίσει τη μπαταρία εν κινήσει. 

    Το σύστημα ελέγχεται από μια εξελιγμένη ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU) που προσδιορίζει την πιο αποτελεσματική χρήση της διαθέσιμης ενέργειας. Η προσαρμογή  της χρήσης είναι συνεχής, λαμβάνοντας υπόψη την υπολειπόμενη φόρτιση των μπαταριών του αυτοκινήτου. 

    Η ισχύς της μπαταρίας μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την υποστήριξη μιας νέας λειτουργίας Stop & Start εν κινήσει. Εάν η μπαταρία έχει ικανή φόρτιση ο κινητήρας εσωτερικής καύσης απενεργοποιείται αυτόματα κατά την επιβράδυνση με ταχύτητα και κατά το φρενάρισμα. Το MHSG μπορεί να επανεκκινήσει τέλεια τον κινητήρα κάτω από όλες τις συνθήκες, όταν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του γκαζιού. 

    Περιορισμένες διαστάσεις και ενσωμάτωση σε υφιστάμενες αρχιτεκτονικές.

    Οι περιορισμένες διαστάσεις σημαίνουν πως η ενσωμάτωση του νέου υβριδικού συστήματος EcoDynamics+ στις υπάρχουσες αρχιτεκτονικές μοντέλων είναι σχετικά απλή. Ανάλογα με το μοντέλο η μπαταρία των 48V θα τοποθετείται κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ, ελαχιστοποιώντας έτσι την επίδραση στην πρακτικότητα. Επίσης μιας και το MSHG συνδέεται άμεσα στο στρόφαλο μέσω ιμάντα δεν απαιτείται κάποια αναδιάταξη του χώρου του κινητήρα. 

    Ο μετασχηματιστής DC/DC της μπαταρίας των 48V επιτρέπει τη σύνδεσή της με το ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου, κάτι που έχει σα συνέπεια τη σημαντική μείωση του μεγέθους της μπαταρίας των 12V που απαιτείται για την τροφοδοσία των βοηθητικών ηλεκτρονικών συστημάτων του αυτοκινήτου. Η υιοθέτηση του MHSG σημαίνει επίσης πως η συμβατική μίζα μπορεί να γίνει μικρότερη και να χρησιμοποιείται κυρίως για την κρύα εκκίνηση σε χαμηλές θερμοκρασίες. Το φορτίο της μπαταρίας των 48V βοηθά στις περισσότερες περιπτώσεις στην εκκίνηση του κινητήρα. 

    Το νέο υβριδικό σύστημα κινητήρων πετρελαίου EcoDynamics+ της Kia είναι συμβατό τόσο με μηχανικά όσο και με αυτόματα κιβώτια και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διατάξεις εμπρός και πίσω κίνησης καθώς και τετρακίνησης. Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε συνδυασμό με κινητήρες βενζίνης. Η Kia θα ανακοινώσει ένα πιο συγκεκριμένο πλάνο για την παρουσίαση της νέας ήπιας υβριδικής της τεχνολογίας τους επόμενους μήνες. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    12:36 06/12

    Το Abarth 124 rally τιμά μια μεγάλη παράδοση

    Η επιτυχία του Abarth 124 rally στους αγώνες το 2019 τίμησε με ιδανικό τρόπο την 70η επέτειο της μάρκας του "Σκορπιού".

    09:32 06/12

    Το νεο Clio προσφέρει ασφάλεια 5 αστέρων

    Το νέο Renault CLIO, η νέα, 5η γενιά του παγκόσμιου γαλλικού best seller, αναδεικνύεται σε ηγέτη της ασφάλειας, κερδίζοντας τα 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP.

    13:30 05/12

    Το νέο MINI John Cooper Works GP

    Ένα σπάνιο μοντέλο με αγωνιστικά γονίδια θέτει νέα πρότυπα επιδόσεων στην πολυτελή κατηγορία μικρών αυτοκινήτων.

    09:00 05/12

    Η Audi στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula E

    Η Audi Sport ABT Schaeffler, συμμετέχει στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula E με στόχο την πρώτη θέση τόσο στους κατασκευαστές όσο και στους οδηγούς.

    13:10 04/12

    Νυχτερινό κάμπινγκ στη Νορβηγία με Ford Transit (vid.)

    Στη Νορβηγία επιτρέπεται το νυχτερινό κάμπινγκ στην ύπαιθρο και αυτό αποτελεί την τέλεια ευκαιρία για ταξίδια περιπέτειας με το Ford Transit Custom Nugget.

    09:00 04/12

    Διακρίσεις για δυο μοντέλα της Kia

    Η Kia κατακτά δύο βραβεία στο "Women’s World Car of the Year 2019".

    13:00 03/12

    Η διαφορετικότητα δεν είναι ελάττωμα!

    Η Mercedes-Benz Ελλάς και οι συνεργάτες της σε ένα διαφορετικό τουρνουά μπάσκετ.

    09:00 03/12

    Κατασκευή ηλεκτιρκών ΜΙΝΙ στην Κίνα

    Το BMW Group θα κατασκευάζει μελλοντικά οχήματα MINI E στην Κίνα σε συνεργασία με την Great Wall Motor.

    13:00 02/12

    Οι τιμές του νέου Ford Puma στην Ελλάδα

    Στην Ελλάδα το νέο Ford Puma με τιμές από 20.097€, ήπια υβριδική τεχνολογία mHEV, πρωτοποριακές τεχνολογίες διασυνδεδεμένου αυτοκινήτου και 8 χρόνια εγγύηση.

    09:00 02/12

    Mercedes-Benz Ελλάς και εταιρική υπευθυνότητα

    Δημοσιεύτηκε ο έκτος Aπολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας της Mercedes-Benz Ελλάς.

    16:55 01/12

    Ο Hamilton ηγέτης (vid.)

    Ο Lewis Hamilton κερδίζει τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς θυμίζοντας ποιος είναι ο ηγέτης της F1 σήμερα.

    17:12 30/11

    F1: Τίποτα δεν είναι τυχαίο (vid.)

    Ο Lewis Hamilton αποδεικνύει για ακόμα μια φορά ότι δεν κατέκτησε τυχαία το φετινό πρωτάθλημα.

    16:08 29/11

    Mercedes-Benz CLA Coupé 180 d 7G-DCT

    Δοκιμάζουμε τη νέα γενιά CLA που χαρακτηρίζεται από την συνολική αναβάθμιση αλλά και την συναισθηματική προσέγγιση.

    11:43 29/11

    Όλοκαίνουργιο πρωτότυπο απο την Hyundai

    Η Hyundai N αποκαλύπτει το ολοκαίνουργιο πρωτότυπο RM19 Racing Midship Sports Car.

    09:00 29/11

    Η ξεχωριστή νέα Mercedes-Benz GLB (vid.)

    Η νέα Mercedes-Benz GLB, όπως θα διαβάσετε παρακάτω, δεν είναι ένα κοινό SUV που ήρθε απλά να γεφυρώσει την γκάμα της μάρκας.

    13:00 28/11

    Futuron Concept απο την Kia

    Το Futuron Concept της Kia είναι ο σχεδιαστικός προπομπός για τα μελλοντικά ηλεκτρικά SUV coupe.