Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 13-Δεκ-2017 08:00

    Μια McLaren με όνομα βαρύ (vid.)

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η McLaren εισήγαγε τελικά το πολυαναμενόμενο αυτοκίνητο, το οποίο γνωρίσαμε πέρσι με την κωδική ονομασία P15, όπως η Senna. Δεν είναι ακριβώς μια άμεση αντικατάσταση για το P1, καθώς θα παράγεται μαζί με το επερχόμενο τριών θέσεων της μάρκας BP23.

    Το τελευταίο και νεότερο μέλος της Ultimate Series της McLaren φέρει το όνομα του θρυλικού οδηγού της Formula 1, Ayrton Senna, ο οποίος κέρδισε και τους τρεις τίτλους οδηγών της F1 με την ομάδα το 1988, το 1990 και το 1991.

    Αν το όνομά του ή το σπορ αυτοκίνητο δεν είναι αρκετά καλός λόγος, ίσως το γεγονός ότι η ίδια η McLaren περιγράφει τη Senna ως το πιο κορυφαίο αυτοκίνητο της μάρκας που έφτιαξαν ποτέ εντός και εκτός πίστας.

    McLaren-Senna"Κάθε στοιχείο αυτής της νέας σειράς McLaren της Ultimate Series έχει μια ασυμβίβαστη επίδοση απόδοσης, που έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίσει την πιο καθαρή δυνατή σχέση μεταξύ οδηγού και μηχανής και να προσφέρει την απόλυτη οδηγική εμπειρία με τον τρόπο που μπορεί να κάνει μόνο η McLaren", λέει ο Mike Flewitt.

    Η εξαιρετικά ελαφριά κατασκευή της Senna, με πλαίσιο από ανθρακονήματα που είναι μια περαιτέρω εξέλιξη της πλατφόρμας και των πλαισίων του αμαξώματος 720S, βοηθά στην επίτευξη ενός απίστευτα χαμηλού βάρους σε μόλις 1.198 κιλά, καθιστώντας το το ελαφρύτερο οδικό όχημα της μάρκας από τότε εμβληματική McLaren F1. Αυτό μεταφράζεται σε περίπου 220kg λιγότερα από την ήδη ελαφριά McLaren 720S.

    McLaren-SennaΠέρα από το αεροδυναμικό σχήμα σε σχήμα δακρύου, η Senna αποκτά ένα πλήθος άκρων τελευταίας γενιάς, εμπρός και πίσω ενεργητικής αεροδυναμικής, αυξάνοντας την πίεση και τον έλεγχο αεροδυναμικής σε ένα "πρωτοφανές επίπεδο". Θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για τις αεροτομές που θα διατίθενται σε διάφορα χρώματα, τα κινητά πτερύγια που είναι κρυμμένα στους αεραγωγούς, αλλά το οπτικό υπερθέαμα που προέρχεται από την τεράστια πίσω αεροτομή.

    Η τροφοδοσία γίνεται απο έναν 4.0-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα τοποθετημένο πίσω από τον οδηγό που συνδυάζεται με ένα επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που κινεί τους πίσω τροχούς. Παράγει ροπή 800PS (789bhp) και 800Nm (590 lb ft), με αποτέλεσμα την αναλογία ισχύος 668PS / 650HP ανά τόνο.

    McLaren-SennaΗ εταιρεία απο το Woking δεν λέει ακόμα πόσο γρήγορη είναι, δηλώνοντας απλώς ότι θα έχει "άγρια ​​απόδοση". Παρόλα αυτά, θα πρέπει να αναμένεται μια ταχύτητα 0-60 mph (96km / h) σε 2,5 δευτερόλεπτα ή λιγότερο, και μέγιστη ταχύτητα άνω των 320km / h.

    Η τοποθέτηση όλων αυτών των άλογων στην άσφαλτο είναι μια ανανεωμένη έκδοση της ανεξάρτητης ανάρτησης διπλού ψαλιδιού της P1 με υδραυλικά προσαρμοστικά αποσβεστήρες και ράβδους προστασίας κατά των κυλίνδρων (Putting all those horses on the tarmac is a revised version of the P1’s independent double-wishbone suspension with hydraulic adaptive dampers and anti-roll bars) που η McLaren ονομάζει RaceActive Chassis Control II (RCC II).

    McLaren-SennaΟι προσαρμοστικοί αποσβεστήρες αλληλοσυνδέονται υδραυλικά, τόσο αριστερά προς τα δεξιά όσο και εμπρός προς τα πίσω, με δύο βαλβίδες ανά αποσβεστήρα για ανεξάρτητη ρύθμιση για συμπίεση και ανάκαμψη. Η ακαμψία της Senna ελέγχεται ξεχωριστά χρησιμοποιώντας ένα κινητικό σύστημα κυλίνδρων ή ένα K-Damper. Εκτός από τις ρυθμίσεις Comfort, Sport και Track που έχουμε δει στα P1 και 720S, η Senna αποκτά επίσης μια νέα λειτουργία Race. Η τελευταία εισάγει χαμηλότερο ύψος πορείας, χαμηλότερο κέντρο βάρους και σημαντικά πιο άκαμπτη ανάρτηση.

    Η McLaren λέει ότι το σύστημα πέδησης της Senna είναι το πιο προηγμένο που έχει κάνει ποτέ για ένα αυτοκίνητο δρόμου, χρησιμοποιώντας κεραμικούς δίσκους άνθρακα και τεχνολογίες μηχανοκίνητων αθλημάτων. Η Senna βγαίνει με ειδικά ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R που έχουν σχεδιαστεί για αγωνιστικές πίστες αλλά έχουν εγκριθεί για χρήση σε δρόμους.

    "Η McLaren Senna προσφέρει πραγματική απόδοση, μέχρι το όριο της ικανότητας του οδηγού", λέει ο προπονητής της McLaren Ultimate Series, Andy Palmer. "Με ένα πραγματικά εκπληκτικό λόγο ισχύος προς το βάρος, αυτό το αυτοκίνητο αφορά την απόδοση που είναι προσβάσιμη και εφικτή, αλλά ταυτόχρονα συναρπαστική και προκλητική για τους καλύτερους οδηγούς στον κόσμο - και με μια έντονη, αισθητική εμπειρία που ταιριάζει. "

    McLaren-SennaΜοντέρνο εσωτερικό

    Πριν μπείτε στο αυτοκίνητο, πρέπει να ανοίξετε τις πόρτες κατασκευασμένες από ανθρακόνημα και διαθέτουν παράθυρα από γυαλί δύο τεμαχίων με σταθερό άνω μέρος και μικρότερο τμήμα ανοίγματος κάτω. Η McLaren λέει ότι αυτή η διάταξη γυαλιού βελτιώνει την αίσθηση του χώρου μέσα στο θάλαμο διακυβέρνησης, αλλά αν θέλετε να πάτε στα άκρα, μπορείτε να αλλάξετε τα κάτω τμήματα με πάνελ από ανθρακονήματα, όπου το εσωτερικό θα είναι πιο σκοτεινό.

    Η ίδια η καμπίνα ένας ύμνος στον μινιμαλισμό, αφού παρέχει μόνο τα απαραίτητα. Αυτό σημαίνει εξαιρετικά ελαφριά καθίσματα με σχεδόν καθόλου επένδυση, ενώ πολλά αντικείμενα όπως οι λαβές των θυρών, το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα και οι διακόπτες παραθύρων έχουν τοποθετηθεί στην οροφή. Το τιμόνι με τρεις ακτίνες δεν διαθέτει κουμπιά και διακόπτες, ενώ μια πολύ απλή και στενή οθόνη μπροστά από τον οδηγό ενημερώνει για τις στροφές του κινητήρα, την επιλεγμένη ταχύτητα στο κιβώτιο και την ταχύτητα. Όλες οι υπόλοιπες πληροφορίες και ρυθμίσεις προέρχονται από την πτυσσόμενη οθόνη υψηλής ευκρίνειας McLaren Folding Driver Display και την κεντρική οθόνη συστήματος πολυμέσων.

    Μαζί σας δεν μπορείτε να έχετε πολλά πράγματα εκτός από ένα ζευγάρι κράνη και αγωνιστικά κοστούμια, καθώς ο αποθηκευτικός χώρος περιορίζεται σε ένα θάλαμο πίσω από τα καθίσματα.

    McLaren-SennaΑνάλογη τιμή

    Ακόμα κι αν είχατε τα 860,000€ διαθέσιμα, μαζί με τους φόρους μπορεί και να αγγίξει περίπου το 1 εκατομμύριο ευρώ στις σημερινές τιμές. Το τελευταίο κομμάτι πωλήθηκε σε δημοπρασία στα 2.300.000€ με τα έσοδα προς όφελος του ιδρύματος Senna.

    Θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε τη νέα Senna με σάρκα και οστά στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το Μάρτιο του2018. Η παραγωγή του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει το τρίτο τρίμηνο του 2018.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    13:00 02/04

    Βραβείο Red Dot για τη νέα SKODA OCTAVIA

    Η ολοκαίνουργια SKODA OCTAVIA εντυπωσιάζει με το design της και κατακτά το βαρύτιμο βραβείο Red Dot

    13:00 01/04

    BMW: Ο Frank Weber αναλαμβάνει επικεφαλής του τμήματος Εξέλιξης

    Το Εποπτικό Συμβούλιο Διορίζει τον Frank Weber Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG.

    09:05 31/03

    Ολες οι πληροφορίες για το νέο Audi A3 Sportback

    Σας παρουσιάζουμε όλες τις λεπτομεριες για το νέο premium compact πεντάθυρο χάτσμπακ με σπορ DNA και δυναμικό σχεδιασμό.

    13:00 30/03

    Η BMW Motorrad παρουσιάζει τα αξεσουάρ M Performance

    Η BMW Motorrad, προσφέρει μια σειρά από εξειδικευμένα εξαρτήματα για τη νέα BMW S 1000 RR, με την ονομασία M Performance.

    17:00 27/03

    Δοκιμάζουμε : Renault Clio 1.0 TCe 100

    Το νέο Clio βρίσκεται στα χέρια μας, στην ίσως πιο ενδιαφέρουσα εμπορική έκδοση με 100 άλογα και χιλιάρη κινητήρα.

    11:27 27/03

    Volkswagen: Μείωση της εκπομπής ρύπων NOx

    Η Volkswagen χρησιμοποιεί διπλό ψεκασμό AdBlue, επιτυγχάνοντας μείωση των οξειδίων του αζώτου σε ποσοστό περίπου 80%.

    13:00 26/03

    To DACIA DUSTER 1.0 TCe 100 ECO-G στην Ελλάδα

    Το Dacia DUSTER τώρα διαθέσιμο με τον turbo κινητήρα βενζίνης 1.0 TCe 100hp και στην έκδοση ECO-G με εργοστασιακό LPG.