Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 08-Μαϊ-2015 17:01

    VW Golf 1,6 TDI DSG Edition 40

    VW Golf 1,6 TDI DSG Edition 40
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Το έχουμε γράψει τόσες φορές μα είναι τόσο αλήθεια. Οδηγώντας ένα Golf, κάθε φορά αναρωτιόμαστε πώς καταφέρνει η VW να μας κάνει να νοιώθουμε τόσο ευχάριστα και ως συνέπεια να μην θέλουμε να το αποχωριστούμε. Την προηγούμενη φορά ήταν η έκδοση με φυσικό αέριο, τώρα είναι η έκδοση πετρελαίου, αυτή τη φορά με αυτόματο κιβώτιο DSG αλλά και το επίπεδο εξοπλισμού Edition 40. Ωστόσο, στο εμπρός μέρος υπάρχει και το σήμα R Line μιας και περιλαμβάνεται στην έκδοση Edition 40.

    Εξωτερικά είναι από τα ομορφότερα Golf που έχουμε οδηγήσει και που δεν ανήκουν στην γκάμα των γρήγορων μοντέλων όπως τα GTi και GTD. Οι πιο επιθετικοί προφυλακτήρες, οι τροχοί των 17in με το ωραίο σχέδιο, το πίσω spoiler αλλά και τα φανάρια τεχνολογίας xenon δημιουργούν ένα πολύ ελκυστικό πακέτο, με νεανικό προσανατολισμό που όμως δεν γίνεται κραυγαλέο. Μαζί και η υπέροχη απόχρωση, την οποία η VW ονομάζει γκρι Limstone. Δείχνει τρομερά ποιοτική ανεβάζοντας την, ήδη υψηλή, αίσθηση ποιότητας που αποπνέει το Golf.

    Στο εσωτερικό το πρώτο που κάνει πολύ καλή εντύπωση είναι ο πλούσιος διάκοσμος. Υψηλό επίπεδο εξοπλισμού και ακριβές επενδύσεις συνθέτουν ένα πλούσιο στο μάτι εσωτερικό, που καμία σχέση δεν έχει με βασική έκδοση. Θα μπορούσε να ανήκει σε μοντέλο της premium κατηγορίας με πολύ μεγαλύτερη αξία κτήσης. Η πρώτη επαφή γίνεται με τα υπέροχα καθίσματα ergoActive. Έχουν επένδυση ύφασμα-δέρμα, 14 ρυθμίσεις, πολύ καλή στήριξη και μασαζ! Ειδικά το τελευταίο μόνο σαν θεϊκό δώρο μπορεί να χαρακτηριστεί, ειδικά σε πολύωρες διαδρομές. Στα θετικά θα πρέπει να συμπεριλάβουμε και το σύστημα Infotainment "Composition Colour" με 8 ηχεία, που βρίσκεται στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας. Ωστόσο, η κεντρική κονσόλα, είναι ίσως η αχίλλειος πτέρνα του μοντέλου. Όσοι μπήκαν μέσα στο Golf βρήκαν αρκετά συντηρητική και κάπως άχρωμη την σχεδίαση του ταμπλό. Η αλήθεια είναι πως πλέον δείχνει κάπως άτολμη, τη στιγμή που τα υπόλοιπα σχεδιαστικά τμήματα του μοντέλου έχουν κάνει βήματα προόδου, πάντα βέβαια στη λογική χαμηλών τόνων του Golf.

    Η θέση οδήγησης είναι άριστη και είναι βέβαιο πως κάθε σωματότυπος θα βολευτεί. Όλα τα χειριστήρια πέφτουν στο σωστό σημείο, ενώ το τιμόνι και ο πίνακας οργάνων εκπέμπουν μια ανώτερη προσοχή ως προς την πληροφόρηση του οδηγού. Το μόνο που θέλει αρκετή συνήθεια είναι τα πολλά μπουτόν πάνω στο τιμόνι. Θεωρούμε πως θα ήταν καλύτερο αν το cruise control έμενε στον μοχλοδιακόπτη, ώστε να μην μπερδεύεται ο οδηγός.


    Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός και δοκιμασμένος κινητήρας πετρελαίου του group VW των 1,6lt. Σε αντίθεση με τους κινητήρες βενζίνης μικρού κυβισμού όπου το group VW πρωταγωνιστεί, στην περίπτωση του πετρελαιοκινητήρα τα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν είναι κορυφαία. Τη στιγμή που ο ανταγωνισμός έχει φτάσει να αποδίδει +130 Ps, τα 105 Ps πλέον δείχνουν κάπως λίγα. Ωστόσο, το κιβώτιο DSG σε συνδυασμό με τη ροπή των 25,5kg.m σώζουν την παρτίδα. Το αυτόματο κιβώτιο έχει εντυπωσιακή ταχύτητα αλλαγών αλλά και “νοημοσύνη” εκμεταλλευόμενο άριστα την ωφέλιμη περιοχή λειτουργία του κινητήρα, που είναι από τις 1500 rpm έως τις 3500rpm. Ειδικά η συμβολή του στην κίνηση στην πόλη είναι καταλυτική. Ανεβάζει-κατεβάζει με μοναδικό μάρτυρα το στροφόμετρο. Έτσι υπάρχει συνεχώς η αίσθηση της επαρκούς δύναμης, τα επίπεδα θορύβου μένουν χαμηλά, όπως και η κατανάλωση. Με τον συγκεκριμένο κινητήρα θα έπρεπε στον extra εξοπλισμό να υπάρχει το χειροκίνητο κιβώτιο!

    Τις ημέρες που είχαμε στα χέρια μας το Golf μας δόθηκε η ευκαιρία να ταξιδέψουμε μέχρι την ορεινή Αρκαδία. Υπέροχο μέρος με πολύ όμορφα χωιά αλλά και αρκετά km αν θες να τα δεις. Μάλιστα οι διαδρομές εκεί είναι στενές και φιδίσιες με αποτέλεσμα η σταθερή ταχύτητα να είναι άγνωστη λέξη. Στην εθνική το Golf ήταν ένα μαγικό χαλί. Ήσυχο, άνετο, με πολύ μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης αλλά και με απόλυτο έλεγχο του αμαξώματος ακόμα και στην περίπτωσή μας όπου το φορτίο ήταν το μέγιστο με 4 άτομα και αποσκευές. Εντυπωσιακή και η κατανάλωση που παρά την υψηλή ταχύτητα έμενε κάτω από τα 6 lt/100km. Συνολικά η κατανάλωσή μας ήταν στα 5,6 lt/100km, νούμερο άκρως ικανοποιητικό για τον όγκο αλλά και για τις συνθήκες της δοκιμής.

    Φτάνεις στον προορισμό σου ξεκούραστος και αυτό είναι αξία ανεκτίμητη. Η ποιότητα κύλισης στην τελευταία γενιά Golf είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. Το κλειδί της επιτυχίας με το συγκεκριμένο Golf βρίσκεται στον τρόπο χρήσης. Επειδή στις υψηλές στροφές δεν εντυπωσιάζει με την απόδοσή του, ενώ παράλληλα ανεβαίνει και ο θόρυβος, είναι φρονιμότερο να μην τον ξεζουμίζει ο οδηγός αλλά να χρησιμοποιεί τη μεσαία κλίμακα στροφών και άρα με φειδώ το γκάζι. Έτσι, και γρήγορα θα κινηθεί και οικονομικά αλλά και χωρίς θόρυβο. Το μόνο που θα στερηθεί είναι τις απόλυτες επιταχύνσεις αλλά γι΄ αυτό υπάρχουν άλλες εκδόσεις. Με αυτή τη λογική κινηθήκαμε, και η αλήθεια είναι πως έτσι απολαύσαμε το Golf. Σε μια λογική έως τα 8/10 των ορίων του αυτοκινήτου είναι βέβαιο πως αποτελεί τη χρυσή τομή σε αυτό το Golf. Ωστόσο για εκείνον που θέλει να εξαντλήσει τις δυνατότητες, η σπορ ανάρτηση με το αμάξωμα χαμηλότερο κατά 15mm από τις απλές εκδόσεις, τα φαρδιά λάστιχα, το σαφές τιμόνι, το άκαμπτο πλαίσιο αλλά και τα δυνατά φρένα θα επιτρέψουν στον οδηγό να κινηθεί πολύ γρήγορα με ένα πέπλο ασφάλειας να τον τριγυρίζει.

    Η επιστροφή από την εθνική οδό έγινε σε γρήγορο ρυθμό. Κανένας από τους επιβάτες δεν ένιωσε άβολα ακόμα και όταν η βελόνα του κοντέρ πλησίασε την ένδειξη της τελικής ταχύτητας που δίνει ο κατασκευαστής. Η κατανάλωση ακόμα και τότε χαμηλή, σε σημείο που δεν θυμόμαστε να έχουμε κινηθεί τόσο γρήγορα με τόσο λίγα λίτρα. Παραδώσαμε τα κλειδιά με βαριά καρδιά. Το συγκεκριμένο Golf με το συγκεκριμένο επίπεδο εξοπλισμού αλλά και το συνδυασμό κινητήρα-κιβωτίου είναι ίσως ότι πιο όμορφο και “σωστό” μπορεί να αγοράσει κανείς στην Ελλάδα

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά VW Golf 1,6 TDI DSG Edition 40

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.253mm/1.804mm/1,457mm
    Βάρος :1310 kg
    Κινητήρας : 1598 cc
    Ιπποδύναμη : 105 Ps/3000-4000rpm
    Ροπή : 25,5 kg.m/1500-2750rpm
    Τελική Ταχύτητα : 192 km/h
    0-100 km/h : 11 sec
    Μέση Κατανάλωση Δοκιμής : 5,7 lt/100km
    Ρύποι CO2 :102 g/km
    Τιμή: Από €22.250

         
         
         
         
         
         
         

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:35 24/09

    Η πρώτη νίκη της Opel πριν 100 χρόνια στην πίστα του Αvus

    Ο Fritz von Opel παίρνει την πρώτη νίκη στο ασφάλτινο σιρκουί του Βερολίνου πριν από 100 χρόνια για λογαριασμό της Opel.

    11:31 24/09

    Το πρωτότυπο και αυτόνομο Volkswagen ID. Buzz AD

    Η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα θα βάλει πιλοτικά στην κυκλοφορία το ID. Buzz AD, ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα το οποίο θα κινείται αυτόνομα.

    10:35 23/09

    H Nissan δοικιμάζει διαδικασίες ανακύκλωσης ηλεκτροκινητήρων

    Η Nissan δοκιμάζει εδώ και πολλά χρόνια την ανάκτηση ενώσεων σπάνιων γαιών υψηλής καθαρότητας από τους μαγνήτες των ηλεκτροκινητήρων.

    10:13 23/09

    O Ford εμπνέεται από το... gaming

    Η Ford αξιοποιεί το gaming για να αλλάξει τον τρόπο που οραματίζεται, σχεδιάζει και δοκιμάζει τα οχήματα.

    10:48 22/09

    Leasing επαγγελματικού οχήματος: Όσα θέλετε να γνωρίζετε

    H LeasePlan προσφέρει στη χώρα μας ανταγωνιστικές προσφορές καθώς και ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών στον τομέα της μίσθωσης επαγγελματικών οχημάτων.

    10:28 22/09

    To νέο Renault Megane E-Tech Electric

    To νέο Renault Megane E-Tech Electric ενδυναμώνει την παρουσία του γαλλικού εργοστασίου στη νέα, ηλεκτρική εποχή της αυτοκίνησης.

    09:49 22/09

    Δοκιμές στην Ευρώπη για το ηλεκτρικό E-Transit

    Tο αμιγώς ηλεκτρικό E-Transit της Ford ξεκινά δοκιμές με μεγάλους ευρωπαϊκούς στόλους πελατών πριν το εμπορικό του λανσάρισμα την άνοιξη του 2022.

    10:32 21/09

    Το νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης Recharge της Volvo

    To νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης Recharge της Volvo προσφέρει μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει τώρα τα 90 χιλιόμετρα.

    10:06 21/09

    Η Nissan συμπληρώνει 60 χρόνια παρουσίας στο Μεξικό

    Η Nissan κατακτά ένα σημαντικό ορόσημο στο Μεικό στο οποίο δραστηροποιείται για έξι δεκαετίες.

    10:11 20/09

    H Ford Mustang Mach-E γίνεται... περιπολικό

    Η Ford κατασκεύασε ένα πρωτότυπο αστυνομικό όχημα με βάση την ηλεκτρική Mustang Mach-E.

    09:41 20/09

    25 χρόνια επιτυχιών για τη Skoda Octavia

    Τέσσερις γενιές, 7 εκατομμύρια αυτοκίνητα και 25 χρόνια επιτυχιών για τη Skoda Octavia της νέας εποχής.

    12:49 19/09

    H Cupra θα είναι ηλεκτρική έως το 2030

    H Cupra παρουσίασε στην Έκθεση Μονάχου το ηλεκτρικό της όρμα με χρονικό ορίζοντα το 2030 και παράλληλα το πρωτόυπο UrbanRebel Concept.

    12:19 18/09

    Οι νέες Alfa Romeo Giulia και Stelvio "6C Villa d’Este"

    Οι Giulia και Stelvio "6C Villa d’Este" αποτελούν την πλέον κομψή έκφραση του δυναμισμού που πρεσβεύει το DNA της Alfa Romeo.

    09:49 17/09

    Πρεμιέρα για το Volkswagen ID. Life Concept

    To πρωτότυπο ID. Life της Volkswagen μας δίνει μια πρώτη γεύση για το νέο μέλος της ηλεκτρικής οικογένειας ID. που θα παρουσιαστεί το 2025.

    09:19 17/09

    Μαθήματα ορατότητας από την Subaru

    Η Subaru φροντίζει για την ασφάλεια των επιβάτων και των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου ελαχιστοποιώντας στο σχεδιασμό των αυτοκινήτων της τα τυφλά σημεία.

    10:37 16/09

    Πρώτη γεύση από το ηλεκτρικό Skoda Enyaq Coupe iV

    Το νέο Enyaq Coupe iV της Skoda έρχεται να προσθέσει μια πιο νεανική αύρα σε επίπεδο σχεδιασμού σε σχέση με το επίσης ηλεκτρικό Enyaq iV.