Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 27-Ιουν-2014 18:01

    Με Alfa Romeo Giulietta στη Θεσσαλονίκη

    Με Alfa Romeo Giulietta στη Θεσσαλονίκη
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Πολλοί κατασκευαστές δαπανούν εκατομμύρια ώστε να αποκτήσουν καλά σχεδιαστικά τμήματα, μιας και πολύ κόσμος αγοράζει με κριτήριο την εμφάνιση. Πολλοί από αυτούς έχουν κατασκευάσει σχεδιαστικά κέντρα στην Ιταλία και αυτό δεν είναι τυχαίο, μιας και εκεί το design αποκτά διαφορετικό νόημα. Αυτές είναι οι σκέψεις μας μόλις αντικρίζουμε το αυτοκίνητο που θα μας ταξιδέψει μέχρι τη Θεσσαλονίκη. Δεν είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζουμε Giulietta αλλά κάθε φορά μας εντυπωσιάζει η σχεδίασή της λες και μόλις γνωριστήκαμε.

    Με πολλές ρετρό επιρροές από το παρελθόν της εταιρείας αλλά ταυτόχρονα με φρέσκια και νεανική σχεδίαση, η Giulietta ουσιαστικά από το 2010, που παρουσιάστηκε, παραμένει το ίδιο κομψή και γοητευτική. Για το 2014 δέχθηκε ορισμένες βελτιώσεις που την κρατούν επίκαιρη και σύμφωνη με τη νέα τάση που θέλει την τεχνολογία και τον εξοπλισμό να αυξάνονται συνεχώς. Στο εμπρός μέρος νέα είναι η εμφάνιση της γρίλιας ενώ το πλαίσιο στους προβολείς ομίχλης είναι χρωμιωμένο. Τα σκουρόχρωμα εμπρός φωτιστικά έχουν LED φώτα ημέρας ενώ LED φώτα χρησιμοποιούνται και στα πίσω φανάρια.

    Στο εσωτερικό, νέα είναι τα καθίσματα αλλά και το τιμόνι. Η εργονομία είναι ελαφρώς βελτιωμένη καθώς αριστερά του οδηγού έχει δημιουργηθεί ένας μικρός χώρος τοποθέτησης μικροαντικειμένων. Ένας ακόμα νέος χώρος μικροαντικειμένων βρίσκεται μόνιμα στο επάνω μέρος του ταμπλό, στη θέση της Pop Up οθόνης του συστήματος πλοήγησης της προηγούμενης γενιάς, η οποία δεν χρειάζεται πλέον στο ανανεωμένο μοντέλο, αφού η νέα οθόνη είναι ενσωματωμένη στο ταμπλό. Επίσης, η θύρα USB του συστήματος Infotainment δεν βρίσκεται πλέον στο ντουλαπάκι του συνοδηγού, αλλά σε πιο προσιτό σημείο δίπλα στον διακόπτη DNA.

    Σημαντική προσθήκη στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου είναι το σύστημα πολυμέσων Uconnect με οθόνη αφής. Το σύστημα Uconnect επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση σε όλες τις multimedia πηγές (mediaplayer, iPod, iPhone, smartphone) οι οποίες μπορούν να συνδεθούν μέσω μιας θύρας USB ή της υποδοχής Aux-in. Το σύστημα επίσης ενσωματώνει αναβαθμισμένη λειτουργία Bluetooth με έξτρα λειτουργίες, όπως τη διαχείριση μιας κλήσης ή την ανάγνωση ενός SMS, καινοτόμο Audio Streaming system και web radio απευθείας από το smartphone.

    Στην περίπτωσή μας, κάτω από το καπό υπήρχε ο γνωστός και φημισμένος κινητήρας πετρελαίου των 1,6 lt. και απόδοσης 105 Ps. Συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων και η μέγιστη ροπή φτάνει τα 32,5 kg.m/1750rpm. Μαζί της με πλήρες φορτίο 5 ατόμων και γεμάτο χώρο αποσκευών θα ταξιδεύαμε μέχρι τη Θεσσαλονίκη.


    Βρήκαμε εύκολα την ιδανική θέση οδήγησης με το κάθισμα και το τιμόνι να ρυθμίζονται ποικιλοτρόπως. Τα υλικά δείχνουν πολύ ποιοτικά ενώ θετική εντύπωση προκαλεί η σχεδίαση που ξεφεύγει από τα καθιερωμένα της κατηγορίας. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι καλοί αλλά όχι και για τα μικροαντικείμενα. Η πλευρική στήριξη από τα καθίσματα είναι πολύ καλή ενώ η γενικότερη εικόνα αποπνέει ένα σπορ χαρακτήρα. Όμορφο και το νέο τριάκτινο τιμόνι με χειριστήρια για τον ήχο και το τηλέφωνο.

    Η μπάρα των διοδίων στις Αφίδνες σηκώνεται και η ευχάριστη διαδρομή μέχρι τη Θεσσαλονίκη ξεκινά. Παρά το βάρος, η ανάρτηση ελέγχει τέλεια το αμάξωμα. Σε συνεργασία με το πλαίσιο, η Giulietta είναι φιλική στη συμπεριφορά της και δεν ιδρώνει με τις αυξημένες απαιτήσεις στα ανοιχτά κομμάτια της εθνικής. Με τη βοήθεια του cruise control σταθεροποιούμε την ταχύτητα σε έναν γρήγορο ρυθμό και τα km φεύγουν με μοναδική άνεση. Η ηχομόνωση είναι πολύ καλή και αυτό μέχρι ενός σημείου οφείλεται στις βελτιώσεις που έγιναν στο φετινό μοντέλο και περιλαμβάνουν παρεμβάσεις σε προφυλακτήρες, θόλους τροχών, πεντάλ και χώρο αποσκευών. Χάρη στις 6 σχέσεις, οι στροφές του κινητήρα μένουν χαμηλά, όπως και η κατανάλωση. Σημειώστε πως με αυτά τα φορτία η μέση κατανάλωσή μας ήταν 6,5 lt/100km, ενώ η μέση κατανάλωση για όλο το ταξίδι που περιελάμβανε και αστική χρήση ήταν 6,9 lt/100km. Η τιμή θα ήταν χαμηλότερη με πιο λογικό φορτίο και περισσότερο αντιστοιχεί με την κατανάλωση που θα είχε μια οικογένεια στις διακοπές της.

    Η Giulietta εμπνέει εμπιστοσύνη για γρήγορο ρυθμό και κερδίζει τον οδηγό με τις αντιδράσεις της. Σφιχτά ρυθμισμένη, δεν κοπανάει στις λακκούβες των δρόμων ενώ ταυτόχρονα οι κλίσεις στις στροφές είναι μικρές. Ο κινητήρας δείχνει τον καλό του εαυτό στις μεσαίες στροφές ενώ με το DNA στην θέση D (dynamic) γίνεται πολύ πιο ζωντανός σε απόκριση δείχνοντας να αποδίδει παραπάνω από 105 Ps. Τα φρένα με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo στον εμπρός άξονα ακινητοποιούν με άνεση το αμάξωμα από κάθε ταχύτητα.

    Τις μέρες που ήμασταν στη Θεσσαλονίκη με τους γλιστερούς δρόμους έτυχε να βρέχει σχεδόν κάθε μέρα. Κανένα πρόβλημα για την Ιταλίδα μας. Πάντα είχε επαρκέστατα αποθέματα πρόσφυσης και πάντα μετέδιδε έντονο αίσθημα ασφάλειας.



    Καλύψαμε παραπάνω από 1000 km με την Giulietta στο εθνικό δίκτυο αλλά και στην πόλη. Μας έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση η αδιαφορία της για τα φορτία, η πολύ καλή κατανάλωση και η πολύ καλή οδική συμπεριφορά αλλά και το κορυφαίο design μέσα και έξω. Καταφέρνει να σε κάνει να νιώθεις ωραία μαζί της ακόμα και αν δεν έχεις οικογένεια, παρά το γεγονός πως μια τετραμελής οικογένεια θα καλυφθεί από τους χώρους της. Η έκδοση του 2014 είναι ακόμα πιο ολοκληρωμένη και το ίδιο γοητευτική!

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4,351mm/1,758mm/1,465mm
    Βάρος :1310 kg
    Κινητήρας : 1598 cc
    Ιπποδύναμη : 105 Ps/4000 rpm
    Ροπή : 32,5 kg.m/1750rpm
    Τελική Ταχύτητα : 185 km/h
    0-100 km/h : 11,3 sec
    Μέση Κατανάλωση Δοκιμής : 6,9 lt/100km
    Τιμή: €18.940 (με προωθητική ενέργεια και απόσυρση)

         
         
         
         

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ