Ένα Toyota με κινητήρα BMW!
Πέμπτη, 19-Δεκ-2013 08:01
H Toyota και η BMW εδώ και δυο χρόνια έχουν δώσει τα χέρια με σκοπό την συνεργασία για δημιουργία υβριδικών συστημάτων, κινητήρων diesel αλλά και ενός σπορ μοντέλου. Ο πρώτος καρπός αυτής της συνεργασίας μόλις εμφανίστηκε. Πρόκειται για το Verso που θα κυκλοφορήσει το 2014 και θα έχει κινητήρα BMW!
Στην περίπτωση του Verso κάτω από το καπό συναντάμε έναν κινητήρα πετρελαίου με κυβισμό 1,6lt. και απόδοση 111Ps που θα αντικαταστήσει τον δίλιτρο κινητήρα που απέδιδε 126 Ps. Ο Ιάπωνας κατασκευαστής υποστηρίζει πως προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, χαμηλότερους ρύπους, είναι 20 kg ελαφρύτερος ενώ είναι και πιο ήσυχος στην λειτουργία.
Οι 111 ίπποι αποδίδονται στις 4000rpm ενώ η μέγιστη ροπή των 27,5 kg.m αποδίδεται σε μεγάλο εύρος από τις 1750 rpm έως τις 2250 rpm. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων χειροκίνητο. Στον τομέα των επιδόσεων το μοντέλο έχει τελική ταχύτητα 185 km/h και 0-100km/h σε 12,7 sec.
Στον τομέα της κατανάλωσης η οικονομία φτάνει το 8% σε σύγκριση με τον προγενέστερο κινητήρα με μέση τιμή τα 4,5 l/100km. Οι ρύποι CO2 είναι μειωμένοι κατά 10g/km, στα 119g/km.
Αλλαγές έχει δεχθεί και η ανάρτηση του μοντέλου με σκοπό να διατηρηθούν τα χαρακτηριστικά της οδικής συμπεριφοράς όπως και στην υπόλοιπη γκάμα. Αυτή περιλαμβάνει έναν κινητήρα βενζίνης 1,6 lt με απόδοση 132 Ps και έναν κινητήρα 1,8 lt με απόδοση 147 Ps.
Για το 2014 το MPV της Toyota θα διαθέτει το νέο σύστημα πολυμέσων που ονομάζεται Toyota Touch 2, εμπρός σένσορες παρκαρίσματος και τροχούς 17in.
Οι πωλήσεις του νέου μοντέλου θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη τον Μάρτιο ενώ οι τιμές θα ανακοινωθούν τον Φεβρουάριο.
Όπως φαίνεται η συνεργασία των δυο εταιριών μπαίνει σε μια τροχιά. Αυτό που μένει να δούμε είναι η πορεία της ένωσης αυτής. Αν οι δυο εταιρίες ενώσουν τους τομείς που ξεχωρίζουν, τότε ο ανταγωνισμός θα έχει δύσκολο έργο.
Με λίγα λόγια
• Η συνεργασία BMW και Toyota παίρνει σάρκα και οστά
• Για αρχή ένας κινητήρας BMW σε Toyota
Στην περίπτωση του Verso κάτω από το καπό συναντάμε έναν κινητήρα πετρελαίου με κυβισμό 1,6lt. και απόδοση 111Ps που θα αντικαταστήσει τον δίλιτρο κινητήρα που απέδιδε 126 Ps. Ο Ιάπωνας κατασκευαστής υποστηρίζει πως προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, χαμηλότερους ρύπους, είναι 20 kg ελαφρύτερος ενώ είναι και πιο ήσυχος στην λειτουργία.
Οι 111 ίπποι αποδίδονται στις 4000rpm ενώ η μέγιστη ροπή των 27,5 kg.m αποδίδεται σε μεγάλο εύρος από τις 1750 rpm έως τις 2250 rpm. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων χειροκίνητο. Στον τομέα των επιδόσεων το μοντέλο έχει τελική ταχύτητα 185 km/h και 0-100km/h σε 12,7 sec.
Στον τομέα της κατανάλωσης η οικονομία φτάνει το 8% σε σύγκριση με τον προγενέστερο κινητήρα με μέση τιμή τα 4,5 l/100km. Οι ρύποι CO2 είναι μειωμένοι κατά 10g/km, στα 119g/km.
Αλλαγές έχει δεχθεί και η ανάρτηση του μοντέλου με σκοπό να διατηρηθούν τα χαρακτηριστικά της οδικής συμπεριφοράς όπως και στην υπόλοιπη γκάμα. Αυτή περιλαμβάνει έναν κινητήρα βενζίνης 1,6 lt με απόδοση 132 Ps και έναν κινητήρα 1,8 lt με απόδοση 147 Ps.
Για το 2014 το MPV της Toyota θα διαθέτει το νέο σύστημα πολυμέσων που ονομάζεται Toyota Touch 2, εμπρός σένσορες παρκαρίσματος και τροχούς 17in.
Οι πωλήσεις του νέου μοντέλου θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη τον Μάρτιο ενώ οι τιμές θα ανακοινωθούν τον Φεβρουάριο.
Όπως φαίνεται η συνεργασία των δυο εταιριών μπαίνει σε μια τροχιά. Αυτό που μένει να δούμε είναι η πορεία της ένωσης αυτής. Αν οι δυο εταιρίες ενώσουν τους τομείς που ξεχωρίζουν, τότε ο ανταγωνισμός θα έχει δύσκολο έργο.
Με λίγα λόγια
• Η συνεργασία BMW και Toyota παίρνει σάρκα και οστά
• Για αρχή ένας κινητήρας BMW σε Toyota