Coca - Cola 3E: Στα 14 ευρώ μειώνει την τιμή-στόχο η HSBC
Δευτέρα, 30-Μαρ-2009 11:17
Σε μείωση της τιμής-στόχου για τη μετοχή της Coca-Cola 3E στα 14 ευρώ από τα 17 ευρώ προηγουμένως προχώρησε η HSBC όπως αναφέρει σε έκθεσή της με ημερομηνία 30 Μαρτίου όπου διατηρεί τη σύσταση «overweight».
Τα τελευταία χρόνια η Coca-Cola Hellenic αποτέλεσε έναν από τους πιο γοργά αναπτυσσόμενους εμφιαλωτές της Coke, καταγράφοντας διψήφια ποσοστά ανάπτυξης σε όγκους, πωλήσεις και κέρδη, λόγω της βασικής της παρουσίας σε ανεπτυγμένες αγορές και της επέκτασής της σε αναπτυσσόμενες αγορές, αναφέρει ο οίκος. Επιπλέον, σημειώνει ότι ο όμιλος επωφελήθηκε από το ηγετικό μερίδιο που κατέχει σε αναπτυγμένες χώρες όπως η Ελλάδα και η Ιταλία, ενώ παράλληλα κατάφερε να «χτίσει» πάνω το momentum σε έναν αριθμό αναδυόμενων αγορών όπως η Ρωσία και η Ρουμανία.
Ωστόσο, προσθέτει πως το momentum του ομίλου καθώς και η κυρίαρχη θέση του ομίλου τέθηκαν υπό αμφισβήτηση το 2008, καθώς το μακροοικονομικό περιβάλλον έγινε πιο αδύναμο, οι καταναλωτές διαφοροποιήθηκαν όσον αφορά τις δαπάνες και τα κόστη των εμπορευμάτων ενισχύθηκαν.
Για το 2009 η HSBC εκτιμά πως αρκετές από τις πιέσεις που κατεγράφησαν τη χρονιά που πέρασε θα συνεχιστούν.
Από την άλλη εκτιμά όμως ότι ο όμιλος είναι καλύτερα εξοπλισμένος ούτως ώστε να διαχειριστεί αυτές τις προκλήσεις, καθώς τα θεμελιώδη είναι «ισχυρά».
Η Coca-Cola Hellenic, σύμφωνα πάντα με την HSBC, αναμένεται να επωφεληθεί από το διαφοροποιημένο γεωγραφικό της μίγμα (έχει παρουσία σε 28 χώρες), το σωστά ισορροπημένο προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο αλλά και από την ενδυνάμωση του συστήματος διανομής.
«Μας ενθαρρύνει η ικανότητα της εταιρείας να επιτυγχάνει ανάπτυξη των όγκων αλλά και των τιμών, να πραγματοποιεί περικοπές του κόστους» σημειώνει η HSBC, συμπληρώνοντας ότι επιπλέον η Coca-Cola Hellenic αναμένεται να επωφεληθεί από τη μείωση στα κόστη των πρώτων υλών και κυρίως στο β’ μισό του 2009. Σε αυτό το πλαίσιο εξηγεί πώς ναι μεν διατηρεί τη σύσταση “overweight” για τον τίτλο, ωστόσο υποβαθμίζει τις εκτιμήσεις της για τα κέρδη ανά μετοχή του 2009 και του 2010 ούτως ώστε να αποτυπώσει τη συνεχιζόμενη αδυναμία της αγοράς, κίνηση η οποία και οδήγησε στη μείωση της τιμής-στόχου.