Κρι-Κρι: Αύξηση τιμής-στόχου στα 3,20 ευρώ από Praxis
Δευτέρα, 15-Οκτ-2007 15:27
Στην αύξηση της τιμής-στόχου για τη μετοχή της Κρι-Κρι στα 3,20 ευρώ από 2,30 ευρώ προηγουμένως προχώρησε η Praxis International, όπως προκύπτει από σχετική έκθεση με ημερομηνία 15 Οκτωβρίου. Σημειώνεται πως η τιμή-στόχος είναι κατά 13,9% χαμηλότερη από τα τρέχοντα επίπεδα τιμών.
Παράλληλα, η χρηματιστηριακή προέβη σε καθοδική αναθεώρηση της σύστασης της μετοχής της Κρι-Κρι σε "market perform" από "outperform", "λόγω της υπεραπόδοσης της μετοχής, κατά την διάρκεια των προηγούμενων μηνών".
Η Praxis International αύξησε τη μέση ταχύτητα κυκλοφορίας απαιτήσεων κατά 6 ημέρες για το έτος χρήσης 2007 και κατά 5 ημέρες μέχρι και το 2009, "λόγω της επεκτατικής πολιτικής που ακολουθεί η εταιρεία", ενώ ταυτόχρονα μειώσε και την ταχύτητα κυκλοφορίας αποθεμάτων κατά 9 ημέρες (από 74 ημέρες σε 63 ημέρες).
Με βάση τους πολλαπλασιαστές εκτιμώμενων κερδών 2007 η μετοχή της Κρι-Κρι διαπραγματεύεται με premium της τάξεως του 29,6% έναντι των διεθνών συγκρίσιμων εταιρειών, με βάση τους εκτιμώμενους πολλαπλασιαστές λογιστικής αξίας 2007 διαπραγματεύεται με έκπτωση της τάξεως του 16,4%, ενώ με βάση την σχέση EV/EBITDA και EV/SALES 2007 διαπραγματεύεται με έκπτωση της τάξεως του 15,9% και 5,8% αντίστοιχα.
Η χρηματιστηριακή εκτιμά πως ο κύκλος εργασιών του ομίλου θα ανέλθει στα επίπεδα των €33,8 εκατ. (+19,5%) για το σύνολο της χρήσης 2007 και σε €41,1 εκατ. το 2008 (+21,5%). Η εν λόγω αύξηση αναμένεται "να προέλθει από την ποσοτική ανάπτυξη του δικτύου διανομής, μέσω της επέκτασης των δραστηριοτήτων στο εξωτερικό και την δημιουργία συνεργασιών με μεγάλες εταιρείες είτε του λιανικού εμπορίου (Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος), είτε με συνεργασίες για την κατασκευή co-branded προϊόντων (όπως πχ με τη σοκολατοβιομηχανία ΙΟΝ)".
Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) για την χρήση του 2007 αναμένεται να ανέλθουν σε 6,31 εκατ. (+18,5%), και σε €7,21 εκατ. το 2008 με το αντίστοιχο περιθώριο κέρδους μειωμένο κατά 16 μονάδες βάσης και 110 μονάδες βάσης αντίστοιχα. Η μείωση του εν λόγω περιθωρίου εκτιμάται ότι "θα προέλθει από την γεωγραφική επέκταση του δικτύου διανομής (στόχος για 1.500 σημεία πώλησης μέσα στο 2008), της αυξημένης διαφημιστικής δαπάνης, τον σκληρό ανταγωνισμό που επικρατεί στον κλάδο που δραστηριοποιείται, καθώς και στην αύξηση των πρώτων υλών".
Όσον αφορά τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη η Praxis προβλέπει πως θα διαμορφωθούν στα €2,73 εκατ. (+36,3%) το 2007 και στα €3,31 εκατ. το 2008 (+21,0% ). Υπενθυμίζουμε ότι ο υψηλός ρυθμός αύξησης της κερδοφορίας του ομίλου κατά την διάρκεια του 2007, οφείλεται "κυρίως στη χαμηλότερη φορολόγηση σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, που αφορούσε τον φορολογικό έλεγχο της μητρικής εταιρείας για τις χρήσεις 2001-2004 που ολοκληρώθηκε κατά την διάρκεια της περυσινής χρήσης".
Επιπροσθέτως, "θετικό" στοιχείο αποτελεί η μείωση του φορολογικού συντελεστή στα επίπεδα του 20% από το έτος χρήσης 2008, γεγονός που εκτιμούμε ότι θα αντισταθμίσει τις αυξημένες χρηματοοικονομικές δαπάνες (από το 2008 και μετά), οι οποίες θα προέλθουν από την έκδοση του ομολογιακού δανείου ύψους €4,00 εκατ. (μέχρι το τέλος του έτους). "Θετικό" παράγοντα για τα αποτελέσματα της τρέχουσας χρήσης αποτελούν οι ευνοϊκές, για κατανάλωση παγωτού, κλιματολογικές συνθήκες που επικράτησαν κατά την διάρκεια του έτους, καθώς και η ανάπτυξη της αγοράς Private Label μέσω της εισόδου εκπτωτικών αλυσίδων supermarket.
Σημειώνεται πως η ανάπτυξη της αγοράς Private Label θα ενισχυθεί ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια, όπως διαφαίνεται από την στρατηγική που ακολουθούν, σε αυτό τον τομέα, οι αλυσίδες Super Market.
Η Praxis αναφέρει πως σύμφωνα με τον στρατηγικό σχεδιασμό της διοίκησης για την επόμενη τριετία, όπως αναπτύχθηκε στην ΕΘΕ, ο όμιλος αναμένεται "να εισέλθει σε νέες κατηγορίες προϊόντων όπως οι πολυσυσκευασίες παγωτού, τα βρεφικά γιαούρτια, τα επιδόρπια και παράλληλα να επεκτείνει τις δραστηριότητες του γεωγραφικά τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στα Βαλκάνια".
Στόχο της διοίκησης αποτελεί η αύξηση του μεριδίου του ομίλου στον τομέα του παγωτού από 6,5% που είναι σήμερα σε επίπεδα άνω του 10% μέχρι το 2010, μέσω της αύξησης των σημείων πώλησης.
Σημειώνεται ότι ο όμιλος διαθέτει συνολικά 12.000 σημεία πώλησης, όπου αναμένεται να προστεθούν 1.500 ακόμα μέσα στο 2008, ενώ το 2007, τα σημεία πώλησης αυξήθηκαν κατά 1.300. Επίσης, υπογράφηκε από την διοίκηση του ομίλου νέα εμπορική συμφωνία με την αλυσίδα
Σκλαβενίτης για την πώληση των προϊόντων, σε 10–15 καταστήματα της αλυσίδας, ενώ σε δεύτερη φάση, αναμένεται να πωλούνται στο σύνολο του δικτύου καταστημάτων.
Επιπροσθέτως, η διοίκηση βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την Συντεχνία Αρτοποιών Αθήνας (ΣΑΑ), με σκοπό την διάθεση προϊόντων παγωτού από συνολικά 100 σημεία πώλησης, ενώ η εν λόγω συμφωνία εκτιμάται ότι θα λειτουργήσει σε πλήρη ανάπτυξη από τον επόμενο χρόνο για το
σύνολο των καταστημάτων της ΣΑΑ, η οποία αριθμεί περίπου 3.000 σημεία πώλησης.
Επισημαίνουμε ότι ο όμιλος "διαθέτει περιθώρια ανάπτυξης στην ευρύτερη περιφέρεια της Αττικής", καθώς στην Αθήνα το μερίδιο αγοράς της εταιρείας στο τομέα του παγωτού διαμορφώνεται στο 3% υστερώντας σε σχέση με το αντίστοιχο πανελλαδικό μερίδιο αγοράς (6,5%), ενώ τα συνολικά σημεία πώλησης παγωτού στην πρωτεύουσα ανέρχονται σε συνολικά 30,0 χιλ. σημεία πώλησης.
Η χρηματιστηριακή θεωρεί πως η διοίκηση του ομίλου θα επικεντρωθεί σε αυτή ακριβώς την αναντιστοιχία προσπαθώντας να περιορίσει το προαναφερόμενο χάσμα στα μερίδια αγοράς.
Τέλος σημειώνεται ότι στις εκτιμήσεις μεγεθών της διοίκησης για τα επόμενα έτη, περιλαμβάνεται
η προϋπόθεση, ότι οι τιμές των πρώτων υλών θα αυξάνονται με ρυθμό της τάξεως του 3%ετησίως, ενώ υπενθυμίζουμε ότι κατά την διάρκεια του 2007, η ανοδική πορεία της τιμής γάλακτος σκόνης, λόγω της υψηλής ζήτησης από χώρες όπως η Κίνα, είχε ως αποτέλεσμα να συμπαρασύρει και την τιμή του φρέσκου γάλακτος, η οποία ανήλθε σε επίπεδα άνω των €0,40 ανά λίτρο (από €0,31 το λίτρο).