Deutsche Bank: Αύξηση τιμής-στόχου για ΚΑΕ, Folli Follie
Πέμπτη, 19-Οκτ-2006 12:23
KAE
Σε ανοδική αναθεώρηση της τιμής – στόχου στα 12,7 ευρώ για τη μετοχή των ΚΑΕ με ταυτόχρονη διατήρηση της σύστασης "hold" προχώρησε η Deutsche Bank σε έκθεσή της με ημερομηνία 18 Οκτωβρίου.
Ο Οίκος επισημαίνει στην έκθεσή του ότι, αναθεωρεί ανοδικά την τιμή – στόχο για τη μετοχή κατά 7% στα 12,7 ευρώ, έτσι ώστε να αντικατοπτρισθούν οι εκτιμήσεις χαμηλότερων κεφαλαιακών δαπανών αναφορικά με την εξαγορασθείσα Links of London.
Προς το παρόν - επισημαίνεται στην έκθεση - η προοπτική ενίσχυσης σε επίπεδο αποτίμησης περιορίζεται περισσότερο στα οφέλη της αυξημένης μόχλευσης και όχι τόσο στις ευρεγετικές επιπτώσεις της εξαγορασθείας επιχείρησης.
Σημειώνεται μάλιστα, ότι, η διαχείριση μιας στρατηγικής μεγέθυνσης που βασίζεται στην απόκτηση πολλαπλών brands αποτελεί μια δραστηριότητα χαμηλών αποδόσεων, ακόμη και για κάποιους βετεράνους του τομέα, όπως η PPR και η LVMH.
Δεδομένου μάλιστα του ότι η διοίκηση των ΚΑΕ διαχειρίζεται δραστηριότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μονοπωλιακό περιβάλλον χωρίς έκθεση σε αγορές εκτός Ελλάδος, ενδέχεται να επαυξήσει τις δυσχέρειες αυτής της μορφής.
Για το λόγο αυτό, οι αναλυτές της Deutsche Bank δεν διαβλέπουν ότι η απόκτηση θα έχει κάποια ουσιαστική οικονομική επίπτωση, τέτοια, που να οδηγήσει σε μεταβολή της άποψής της.
Folli Follie
Σε αύξηση της τιμής-στόχου στα 19,8 ευρώ κατά 14,5% υψηλότερα σε σχέση με την προηγούμενη των 17,3 ευρώ προχώρησε η Deutsche Bank για την τιμή της μετοχής της Folli Follie, διατηρώντας παράλληλα σύσταση "sell" σε έκθεση της με ημερομηνία 18 Οκτωβρίου.
Όπως αναφέρει η σχετική έκθεση, ο ξένος οίκος προχωρά σε αύξηση της τιμής στόχου λόγω των θετικών μετατροπών στις εκτιμήσεςι για την Links of London. Παρόλα αυτά, η Deutsche Bank παραμένει "σκεπτική για την τωρινή, περίπλοκη στρατηγική" και βλέπει μικρή αξία στην εξαγορά της Links σε όρους ανάπτυξης εσόδων. Ως αποτέλεσμα, ο οίκος δεν θεωρεί πως είναι εγγυημένη η ανάκαμψη της μετοχής.
Η έμμεση εξαγορά της Links of London μέσω των ΚΑΕ δύσκολα εναρμονίζεται με την προφανή δέσμευση της Folli Follie να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη του βασικού της εμπορικού σήματος για τρείς λόγους:
- Η διαχείριση χαρτοφυλακίου εμπορικών σημάτων μπορεί να αποδειχθεί προσπάθεια με μικρή επιστροφή ακόμα και για βετεράνους του κλάδου όπως η Louis Vuitton (LVMH) και η PPR.
- Η εστίαση σε βασικό εμπορικό σήμα ριψοκινδυνεύει από την μεταστροφή στη διαχείριση πόρων
προς τα ΚΑΕ.
- Η Folli Follie και η Links of London αποτελούν υποκατάστατα προϊόντα, και λίγοτερο συμπληρωματικά.