Ικανοποίηση αναλυτών για τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ

Τρίτη, 23-Νοε-2010 13:47

Για ισχυρά αποτελέσματα γ΄ τριμήνου/εννεαμήνου του ΟΠΑΠ κάνουν λόγο οι αναλυτές.

Η Deutsche Bank σε χθεσινή της ανάλυση επισημαίνει πως τα ισχυρά αποτελέσματα γ΄ τριμήνου, αποδίδονται κυρίως στη συνεχόμενη ανάκαμψη του Kino.

Μάλιστα, επισημαίνει πως τα μεγέθη που ανακοίνωσε, είναι αυτά που «στηρίζουν» τη σύσταση buy που αποδίδει η Deutsche Bank για τον ΟΠΑΠ.

Ενθαρρυντικό κρίνει ακόμη το γεγονός πως ο όμιλος συνεχίζει να επιδεικνύει σταθερή πειθαρχία σε ό,τι αφορά στο κόστος.

Επιπρόσθετα το Kino (αποφέρει το 53% των εσόδων) εμφανίζει βελτίωση της τάσης στο trading. «Βλέπουμε περιορισμένες πιθανότητες για πτωτική αντίδραση (…) Θεωρούμε ότι η ανταμοιβή για το μεσοπρόθεσμο ρίσκο, είναι θετική».

Συνολικά εκτιμά πως δεν υπάρχουν μεγάλες εκπλήξεις στα αποτελέσματα και δεν αναμένει οι συγκλίνουσες εκτιμήσεις να αλλάξουν δραματικά, είτε ανοδικά είτε πτωτικά. Για το 2010 αναμένει EBITDA ύψους 899 εκατ. ευρώ, έναντι συγκλινουσών εκτιμήσεων στα 891 εκατ. ευρώ.

Διατηρεί την τιμή-στόχο στα 14,90 ευρώ και τη σύσταση buy.

Από την πλευρά της η Merrill Lynch τονίζει πως τα αποτελέσματα γ΄ τριμήνου ήταν ισχυρά, με τα EBITDA να ανακοινώνονται 8% υψηλότερα από τις προβλέψεις της.

Ειδικότερα, σε ανάλυσή της με σημερινή ημερομηνία, η Merrill Lynch διατηρεί την τιμή στόχο των 14,20 ευρώ για την μετοχή του ΟΠΑΠ και τη σύσταση για «αγορά».

Συνεχίζει να θεωρεί τον ΟΠΑΠ ως τον καλύτερο τρόπο προκειμένου να επενδύσει κανείς στις ευκαιρίες που προκύπτουν από το νέο θεσμικό πλαίσιο που θα εφαρμοστεί στο επόμενο έτος, εξαιτίας της ισχυρής του θέσης, του δικτύου των πρακτόρων, και της καθιερωμένης βάσης πελατών.

Εξάλλου, θετικά σχολιάζει τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ η HSBC Pantelakis, τονίζοντας πως ανακοίνωσε ισχυρά αποτελέσματα στο γ΄ τρίμηνο, υπερβαίνοντας τόσο τις δικές της όσο και τις συγκλίνουσες εκτιμήσεις, αποδεικνύοντας την ευελιξία της κερδοφορίας στην ύφεση.

Συνολικά εκτιμά ότι η αγορά τώρα έχει προεξοφλήσει όλες τις άσχημες ειδήσεις, αλλά παραβλέπει τόσο τους νέους καταλύτες για την ανάπτυξη όσο και το υποβαθμισμένο μακροπρόθεσμο ρίσκο .

Δεδομένου του ισχυρού brand name, του μοναδικού online δικτύου και του ισολογισμού, «ο ΟΠΑΠ θα μπορούσε να προκύψει ως κυρίαρχος παίκτης στα νέα παιχνίδια».

Εκτιμά πως τα φρουτάκια και το ξυστό θα μπορούσαν να δώσουν ώθηση στα κέρδη κατά 15%.