Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 06-Ιουλ-2020 22:00

    Μένουµε ασφαλείς – Εξυπηρετούµαστε µέσω της ανανεωµένης επίσηµης ιστοσελίδας της ΕΥΔΑΠ

    Μένουµε ασφαλείς – Εξυπηρετούµαστε µέσω της ανανεωµένης επίσηµης ιστοσελίδας της ΕΥΔΑΠ
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Περισσότεροι από 46.000 πελάτες έχουν εγγραφεί στο eΕΥΔΑΠ και εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά

    Κατά την περίοδο της κρίσης του κορονοϊού το νερό αποτελεί βασικό σύµµαχο για εµάς και την υγεία µας. Για την ΕΥΔΑΠ κύριο µέληµα είναι η αδιάλειπτη υδροδότηση, συλλογή και επεξεργασία λυµάτων, αλλά και η άµεση και ταχύτατη επίλυση οποιουδήποτε έκτακτου ζητήµατος προκύψει στο δίκτυό της. Κύριο µέληµα, επίσης, είναι και η προστασία των πελατών, παράλληλα µε τη διασφάλιση της ποιότητας εξυπηρέτησης.  

    Με το ξέσπασµα της πανδηµίας του νέου κορονοϊού, η ΕΥΔΑΠ ήταν έτοιµη να προσφέρει µεγάλο µέρος των υπηρεσιών της ηλεκτρονικά. Ως η µεγαλύτερη εταιρεία στην Ελλάδα στον τοµέα ύδρευσης και αποχέτευσης, µε πάνω από 4 εκατοµµύρια πελάτες και µε διαρκείς επενδύσεις στην τεχνολογία και την εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναµικού της, προχώρησε σε αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της και στη βελτιστοποίηση των ηλεκτρονικών της υπηρεσιών. Η στροφή στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες έφερε µεγάλη διευκόλυνση στην εξυπηρέτηση των πελατών, καθώς και στην προστασία της δηµόσιας υγείας.

    Κατά τη διάρκεια των µέτρων περιορισµού της κυκλοφορίας συνέχισε να εµπλουτίζει τις υπηρεσίες του eΕΥΔΑΠ, του ηλεκτρονικού της καταστήµατος, παραµένοντας δίπλα στους πελάτες της. Ο στόχος της ΕΥΔΑΠ επιτεύχθηκε, καθώς οι πελάτες µπορούν να πραγµατοποιούν πλήθος αιτηµάτων από το σπίτι µε ασφάλεια, όπως ακριβώς θα συνέβαινε κατά την επίσκεψή τους σε ένα από τα Περιφερειακά Κέντρα.

    Διεκπεραίωση πλήθους αιτηµάτων ηλεκτρονικά µέσω του eΕΥΔΑΠ

    Μέσω της εγγραφής τους στο eΕΥΔΑΠ, οι πελάτες µπορούν να απολαύσουν άµεσα και γρήγορα πληθώρα υπηρεσιών, όπως, ενδεικτικά, η λήψη του λογαριασµού τους σε ηλεκτρονική µορφή (eBILL), η εξόφληση του λογαριασµού τους ηλεκτρονικά, η χωρίς χρέωση ενηµέρωση για την έκδοση λογαριασµού τους µέσω email ή και sms, η χωρίς χρέωση ενηµέρωση για µεγάλες καταναλώσεις των παροχών τους, η πραγµατοποίηση αιτήµατος υπαγωγής στο Έκτακτο Ειδικό Τιµολόγιο (ΕΕΤ) και σε ειδικά τιµολόγια (φιλανθρωπικό, επαγγελµατικό, πολυτέκνων, υπερηλίκων), η παρακολούθηση των καταναλώσεων όλων των παροχών τους, όπως και η καταχώριση της ένδειξης της κατανάλωσής τους, η υποβολή αιτήµατος για διακανονισµό αλλά και η εξόφληση των δόσεων ηλεκτρονικά.

    24/7 εξυπηρέτηση µέσω του 1022 και εφαρµογή click2call 

    Επιπλέον, η Εταιρεία προχώρησε σε ενίσχυση του ανθρώπινου δυναµικού της 24ωρης γραµµής εξυπηρέτησης 1022, ενώ οι πελάτες µπορούν επίσης να επικοινωνήσουν µε την ΕΥΔΑΠ µέσω του  email 1022@eydap.gr. Επιπροσθέτως, στην επίσηµη ιστοσελίδα της εταιρείας  www.eydap.gr µπορούν να επιλέξουν την υπηρεσία click2call και, αφού καταχωρίσουν τα στοιχεία τους, να δεχτούν κλήση από την εταιρεία τις ώρες που έχουν δηλώσει για να εξυπηρετηθούν για οποιοδήποτε ζήτηµα.

    eBILL και εξόφληση λογαριασµού ηλεκτρονικά 

    Όσον αφορά την εξόφληση του λογαριασµού τους, οι πελάτες, µέσα από το περιβάλλον του eΕΥΔΑΠ, µπορούν να λαµβάνουν τον λογαριασµό τους σε ηλεκτρονική µορφή (eBILL) αλλά και να πραγµατοποιούν την πληρωµή τους ηλεκτρονικά. Επιπλέον, η ηλεκτρονική εξόφληση του λογαριασµού µπορεί να πραγµατοποιηθεί και µέσω της επίσηµης ιστοσελίδας της εταιρείας.

    Προσφορά στη γνώση και στον πολιτισµό µέσω του www.eydap.gr 

    Από τις δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας της Εταιρείας δεν θα µπορούσε να λείπει η προσφορά στη γνώση και στον πολιτισµό. Ειδικότερα την περίοδο του "Μένουµε Ασφαλείς", η ΕΥΔΑΠ δίνει τη δική της σηµαντική προσφορά, ανεβάζοντας στην επίσηµη ιστοσελίδα της µια εικονική περιήγηση της επιτυχηµένης έκθεσης "Η Μεγάλη Πρόκληση: 90 Χρόνια Φράγµα Μαραθώνα". Η πρώτη έκθεση του Ιστορικού Αρχείου της Εταιρείας έλαβε χώρα στο Κέντρο Πολιτισµού "Ελληνικός Κόσµος", µε αφορµή την επέτειο των 90 χρόνων από την κατασκευή του σπουδαίου αυτού έργου, που άλλαξε µια για πάντα την υδροδότηση της Αθήνας, του Πειραιά και των περιχώρων.  

    Στην ιστοσελίδα της ΕΥΔΑΠ οι επισκέπτες και πελάτες της µπορούν να ανακαλύψουν την πόλη τους µέσα από τον διαδραστικό χάρτη της Εταιρείας µε τίτλο "Ανθρώπων Νερό", όπως παρουσιάστηκε στην Biennale της Σεούλ, το 2017.
    Όσο για τους µικρούς φίλους, µπορούν να µάθουν τον κύκλο του νερού αλλά και την ορθολογική χρήση του πολύτιµου πόρου µε τη βοήθεια και την καθοδήγηση του "Σταγονούλη".  

    Η προσφορά της ΕΥΔΑΠ ενάντια στην πανδηµία 

    Η ΕΥΔΑΠ επενδύει στην Εταιρική Υπευθυνότητα και ακολουθεί τις αρχές της Βιώσιµης Ανάπτυξης µε πρωτοβουλίες και δράσεις που ενισχύουν την κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτό, το διοικητικό συµβούλιο της ΕΥΔΑΠ, σε µια πρωτοβουλία στήριξης και ενίσχυσης του δηµόσιου συστήµατος υγείας, το οποίο δοκιµάζεται αυτή την περίοδο, πραγµατοποίησε δωρεά ύψους 2,5 εκατοµµυρίων ευρώ για την αντιµετώπιση της επιδηµίας του κορονοϊού. 

    Συγκεκριµένα, η ΕΥΔΑΠ θα καλύψει µε ποσό 2 εκατ. ευρώ δαπάνες που σχετίζονται µε την αγορά ιατρικού και νοσοκοµειακού εξοπλισµού και αναλωσίµων, καθώς και την ενίσχυση µονάδων εντατικής θεραπείας σε συνεργασία µε τους αρµόδιους φορείς. 

    Επιπλέον, προβλέπεται η δωρεάν παροχή νερού στα νοσοκοµεία αναφοράς, ύψους 500.000 ευρώ, για όλη την περίοδο της κρίσης του κορονοϊού. 

    Τέλος, η ΕΥΔΑΠ βρίσκεται σε συνεχή συνεργασία µε το υπουργείο Υποδοµών και Μεταφορών για τον σχεδιασµό δράσεων, στο πλαίσιο των αρµοδιοτήτων της, για την ανακούφιση της ελληνικής κοινωνίας από τις επιπτώσεις του κορονοϊού.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ