Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 06-Ιουλ-2020 22:20

    Lidl Ελλάς: Προτεραιότητα στην Κοινωνία και το Περιβάλλον

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Γιατί στη Lidl Ελλάς η κάθε δέσµευση γίνεται πράξη στον δρόµο για ένα καλύτερο αύριο.

    Η Lidl Ελλάς έχει πλήρη συνείδηση και ολοκληρωµένη αντίληψη της ευθύνης της απέναντι στην κοινωνία και στο περιβάλλον και γι’ αυτό έχει τοποθετήσει την κοινωνική προσφορά και τη βιώσιµη ανάπτυξη σε πρώτο πλάνο. Αυτή είναι η δέσµευση και, ταυτόχρονα, η αποστολή της. Για τρίτη συνεχή φορά η Lidl Ελλάς αποτελεί µία από τις πρώτες 20 επιχειρήσεις οι οποίες αξιολογήθηκαν από το Sustainability Performance Directory και εντάσσονται στην οµάδα των "Τhe Most Sustainable Companies Ιn Greece" για το έτος 2020.

    Η διάκριση αυτή είναι η απόδειξη πως η διαρκής επιδίωξη του "καλώς επιχειρείν" αποτελεί στρατηγικό προσανατολισµό και δέσµευση για τη Lidl Ελλάς, ενώ παράλληλα λειτουργεί ως πηγή έµπνευσης και ταυτόχρονα κινητήρια δύναµη εξέλιξης. Αποτελεί σηµαντικό επίτευγµα και έµπρακτη απόδειξη πως για την εταιρεία η έννοια της βιώσιµης ανάπτυξης είναι συνυφασµένη µε την εταιρική της κουλτούρα και διατρέχει όλες τις ενέργειές της, λειτουργώντας ως γραµµικό σύστηµα ολικής ευθύνης.

    Ο πρόεδρος της Lidl Ελλάς Ιάκωβος Ανδρεανίδης

    Η Lidl Ελλάς αναγνωρίζει και αναλαµβάνει την ευθύνη που της αναλογεί για το περιβάλλον και γι’ αυτό είναι η πρώτη επιχείρηση οργανωµένου λιανεµπορίου τροφίµων στην Ελλάδα που απέσυρε οριστικά από τα καταστήµατά της στις 01/01/2020 τα πλαστικά µίας χρήσης, όπως καλαµάκια, ποτήρια, πιάτα, µαχαιροπίρουνα και µπατονέτες. Μέχρι το 2025 η Lidl Ελλάς δεσµεύεται για περαιτέρω µείωση του πλαστικού κατά 20% και στο µέγιστο ανακυκλώσιµες συσκευασίες στο 100% των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Τα µέτρα αυτά αποτελούν µέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του οµίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συµµετέχει και η Lidl Ελλάς.

    H Lidl Ελλάς ενσωµατώνει τις αρχές της κυκλικής οικονοµίας σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της και θέτει προδιαγραφές οικολογικού σχεδιασµού στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Προάγει τη βιώσιµη κατανάλωση, την ισορροπηµένη διατροφή και τη µείωση στη σπατάλη τροφίµων αλλά και στη χρήση του πλαστικού. Η δέσµευσή της στα ζητήµατα της κλιµατικής αλλαγής και της κυκλικής οικονοµίας αλλά και στα ειδικότερα ζητήµατα προστασίας του περιβάλλοντος είναι δεδοµένη, ενώ προτεραιότητά της είναι η ευαισθητοποίηση της κοινωνίας, κάθε πολίτη, αλλά και η ενθάρρυνση της ανάληψης δράσης σε ατοµικό και συλλογικό επίπεδο.

    Οι σηµαντικότερες ενέργειες της εταιρείας σε αριθµούς µέχρι σήµερα:

    • Πάνω από 2,9 εκατ. ευρώ επενδύσεις σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές δράσεις από το 2015 έως σήµερα.
    • Πάνω από 1,2 εκατ. ευρώ σε δωρεές προϊόντων από το 2015 έως σήµερα.
    • Πάνω από 600.000 ευρώ σε εκστρατείες προληπτικής ιατρικής για αποµακρυσµένες περιοχές από το 2011 έως σήµερα.
    • Προσφορά 300.000 µερίδων φαγητού στη ΜΚΟ "Μπορούµε".
    • 250.000 ευρώ σε υποτροφίες και δράσεις του "Κέντρου για Χαρισµατικά Παιδιά CTY Greece" από το 2016.
    • Συγκέντρωση άνω των 40.000 καροτσιών τροφίµων για το "Όλοι µαζί Μπορούµε" από το 2011 έως σήµερα.
    • Υποστήριξη 12.000 µαθητών σε 72 σχολεία µέσα από το πρόγραµµα "Δεκατιανό στο Σχολείο" για το 2016-2017.
    • 40.083 ευρώ σε 4 ΜΚΟ µέσα από την πρωτοποριακή καµπάνια "Φυλλάδιο Προσφοράς #apotalidl", που έτρεξε τον Νοέµβριο-Δεκέµβριο 2019.
    • Προσφορά 100.000 ευρώ στο ΕΣΥ για την αντιµετώπιση του COVID-19.
    • Δωρεά 50.000 µασκών στην Περιφέρεια Αττικής για τον ίδιο σκοπό.
    • Στήριξη των δήµων σε καραντίνα µε το πρόγραµµα "Βοήθεια στο Σπίτι".
    • Ενίσχυση φορέων σε όλη τη χώρα µε προϊόντα εν µέσω της πανδηµίας.
    • Δωρεά 120.000 υφασµάτινων µασκών στο υπουργείο Παιδείας για τους µαθητές Γ’ Λυκείου και εξεταστές εν όψει των Πανελληνίων Εξετάσεων του Ιουνίου.
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ