Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 16-Αυγ-2018 00:33

    Η Ελλάδα αποτελεί στρατηγική αγορά για τη Mars

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Η Ελλάδα αποτελεί στρατηγική αγορά για τη Mars

    Τα παγωτά Mars τα γνωρίζουν όλοι. Λίγοι όμως γνωρίζουν ότι ξεκίνησαν την πορεία τους τη δεκαετία του ‘50, όταν ο Ελληνοαμερικανός ζαχαροπλάστης Leo Stefanos, έφτιαξε τη σοκολάτα Dove. Την Dove Chocolate την απέκτησε η Mars Inc. το 1986 και σύστησε στο ευρύ κοινό τις μπάρες με σοκολάτα γάλακτος και μαύρη σοκολάτα τη δεκαετία του 1990, ενώ η σειρά με τις γνωστές παγωτοσοκολάτες Snickers προστέθηκε το 1992. Σήμερα τα παγωτά Mars αλλά και τα υπόλοιπα προϊόντα του διεθνούς κολοσσού έχουν παγκόσμια παρουσία. 

    Στην ελληνική αγορά η εταιρεία Mars μετρά πάνω από 35 χρόνια και έχει παρουσία με 23 brands, όπως παγωτά, τσίχλες αλλά και τροφές για κατοικίδια. Και όχι μόνο αυτό. Η Ελλάδα έχει οριστεί ως βάση για την περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου (Mars East Med), στην οποία περιλαμβάνονται επίσης οι αγορές της Κύπρου, της Μάλτας, του Ισραήλ και της Παλαιστίνης, αποτελώντας μια αγορά πάνω από 20 εκατ. καταναλωτών.

    Όπως αναφέρει στο Capital.gr ο Jonas Schauman, Γενικός Διευθυντής της Mars East Med, η εταιρεία εστιάζει στην αύξηση της πρόσβασης στα προϊόντα της, ενισχύοντας την παρουσία της σε περισσότερα σημεία πώλησης, συμπεριλαμβανομένων των κυριότερων τουριστικών προορισμών, όπως είναι οι νησιωτικές περιοχές και γενικότερα η περιφέρεια.

    Συνέντευξη στην Αλεξάνδρα Γκίτση
     
    - Κύριε Schauman, αναλάβατε τη θέση του Γενικού Διευθυντή της Mars East Med με βάση την Αθήνα, πριν από περίπου έναν χρόνο. Ποια είναι η άποψη σας για την ελληνική αγορά;

    Η Mars East Med έχει κατορθώσει να δημιουργήσει πολύ σταθερές συνεργασίες με τους πελάτες μας στην τοπική αγορά, ως εκ τούτου είναι σπουδαίο για εμάς το γεγονός ότι δραστηριοποιούμαστε σε ένα τέτοιο περιβάλλον.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι η Mars είναι παρούσα στην ελληνική αγορά πάνω από 35 χρόνια. Είμαστε  μια διεθνής εταιρεία που έχει στρατηγικά επιλέξει να είναι παρούσα στην ελληνική αγορά, η οποία μάλιστα ορίστηκε ως βάση για την περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου (Mars East Med), στην οποία περιλαμβάνονται επίσης οι αγορές της Κύπρου, της Μάλτας, του Ισραήλ και της Παλαιστίνης, αποτελώντας μια αγορά πάνω από 20 εκατ. καταναλωτών.

    Σε αυτό το πλαίσιο, αναπτυσσόμαστε δυναμικά, προκειμένου να δημιουργήσουμε αμοιβαία οφέλη για τους συνεργάτες, τους πελάτες, τους προμηθευτές και τους καταναλωτές μας. Και με βάση το όραμα και τις αξίες μας, εστιάζουμε στην ανάπτυξη της εταιρείας με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούμε όλοι να είμαστε πραγματικά υπερήφανοι που ανήκουμε σε αυτή. Από τους καταναλωτές και τους πελάτες μας, μέχρι τους συνεργάτες και τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε, η Mars δημιουργεί αξία για τους ανθρώπους.

    Ένα ακόμα στοιχείο που αντανακλά τη δέσμευσή μας στην αγορά της Ελλάδας είναι και  η πρόσφατη χορηγία της Orbit, ένα από τα brand της Mars, στην Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου για τα επόμενα 2,5 χρόνια. Μια χορηγία που βρίσκεται σε πλήρη συμφωνία με τη συνολική φιλοσοφία των brands μας και ό,τι αντιπροσωπεύει ευρύτερα η εταιρεία.
     
    - Ποια είναι τα πλάνα σας σχετικά με την κατηγορία του παγωτού;

    Η Mars είναι μια εταιρεία που παράγει πολλά περισσότερα προϊόντα πέρα από τις σοκολάτες μας. Σε διεθνές επίπεδο δραστηριοποιούμαστε σε 5 επιχειρηματικούς τομείς: Mars Wrigley Confectionery, Food, Petcare, Drinks, Symbioscience.

    Ανάμεσα στο σύνολο των προϊόντων μας, τα παγωτά κατέχουν μια σημαντική θέση και δικαιολογημένα, καθώς η Ελλάδα με το μακρύ καλοκαίρι και τις υψηλές θερμοκρασίες, συνθέτει το ιδανικότερο σκηνικό για τα υψηλής ποιότητας προϊόντα μας.

    Τα παγωτά Mars ξεκίνησαν την πορεία τους γύρω στο 1950, όταν ο Ελληνοαμερικανός ιδιοκτήτης ζαχαροπλαστείου Leo Stefanos, δημιούργησε την απολαυστική σοκολάτα Dove. Ωστόσο, ο γιός του Leo, που μεγαλώνοντας αποφάσισε να ακολουθήσει τα επαγγελματικά χνάρια του πατέρα του, ήταν αυτός που κατάφερε να κάνει γνωστή ευρύτερα τη σοκολάτα Dove.

    Η Mars Inc. απέκτησε την Dove Chocolate το 1986 και σύστησε στο ευρύ κοινό τις μπάρες με σοκολάτα γάλακτος και μαύρη σοκολάτα τη δεκαετία του 1990, ενώ η σειρά με τις γνωστές παγωτοσοκολάτες Snickers προστέθηκε το 1992.

    Έκτοτε η κατηγορία του παγωτού έγινε ένας στρατηγικός τομέας για την εταιρεία μας και τα τελευταία χρόνια έχουμε εστιάσει στην περαιτέρω ανάπτυξη της κατηγορίας. Μάλιστα αναπτύσσουμε διαρκώς το δίκτυο διανομής και θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε πάνω σε αυτό, με σκοπό να αυξήσουμε την προβολή και τα σημεία πρόσβασης, προκειμένου να ανταποκρινόμαστε καλύτερα στις ανάγκες των καταναλωτών μας.

    - Η κρίση επηρέασε σημαντικά τα μικρά σημεία λιανικής, πολλά από τα οποία χρειάστηκε να κλείσουν. Πως επηρέασε αυτό την παρουσία σας στην αγορά και τα αντίστοιχα νούμερα σας;

    Τα μικρά σημεία λιανικής αποτελούν σημαντικό σημείο πώλησης κυρίως για τα προϊόντα σοκολάτας και τσίχλας. Είναι σαφές ότι ο τομέας αυτός έχει πράγματι επηρεαστεί από την οικονομική κρίση κι αυτό αντανακλάται στη συνολική πορεία της κατηγορίας.

    Καθώς για τη Mars μια σημαντική προτεραιότητα είναι να προσφέρει πολλές επιλογές και να εξυπηρετεί τους καταναλωτές της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, έχουμε αναλάβει κάποιες πρωτοβουλίες ώστε να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα με τρόπο που δεν θα επηρεάσει την πρόσβαση των καταναλωτών στα προϊόντα μας.  Γι’ αυτό το λόγο έχουμε δώσει έμφαση στο να έχουμε παρουσία σε όλα τα κανάλια, προκειμένου όλοι να μπορούν να αγοράσουν και να απολαύσουν τα προϊόντα μας.

    Για να ανταποκριθούμε λοιπόν στα νέα δεδομένα όσον αφορά την παρουσία μας σε διάφορα κανάλια και την ανάγκη πρόσβασης στα προϊόντα μας, θα πρέπει να έχουμε και τους κατάλληλους στρατηγικούς εταίρους που θα επιτρέψουν να υλοποιήσουμε αυτή τη στρατηγική.
     
    - Ο τουρισμός επιδρά στις πωλήσεις σας και σε τι βαθμό;

    Φυσικά. Ο τουρισμός είναι ένας τομέας που συνέβαλε και συνεχίζει να συμβάλλει θετικά στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, δημιουργώντας θέσεις εργασίας, προσελκύοντας επενδύσεις, ενισχύοντας το ΑΕΠ και δημιουργώντας πραγματική αξία για όλους μας. Επιπλέον, ο τουρισμός είναι ένας από τους λίγους τομείς που κατάφερε να συνεχίσει να αναπτύσσεται, παρά την οικονομική κρίση.

    Η Mars είναι μια παγκόσμια εταιρεία (με πάνω από 100 χρόνια ιστορία, παρουσία σε περισσότερες από 80 χώρες, ετήσιες πωλήσεις στα 35 δισ. δολάρια) και φυσικά παράγουμε μερικά από τα πιο αγαπημένα προϊόντα μικρών και μεγάλων στις κατηγορίες της σοκολάτας και της τσίκλας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η ζήτηση για τα προϊόντα μας να είναι πράγματι υψηλή από τους ανθρώπους που επιλέγουν να επισκεφθούν τη χώρα. Συνεπώς, κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου, η οποία για την Ελλάδα είναι αρκετά εκτεταμένη, η ζήτηση αυξάνεται περαιτέρω.

    Επίσης, εστιάζουμε στην αύξηση της πρόσβασης στα προϊόντα μας, ενισχύοντας την παρουσία μας σε διάφορα σημεία πώλησης, συμπεριλαμβανομένων των κυριότερων τουριστικών προορισμών, όπως είναι οι νησιωτικές περιοχές και γενικότερα η περιφέρεια.

    - Μια από τις κατηγορίες που δεν φαίνεται να έχει επηρεαστεί από την κρίση είναι εκείνος του pet care. Γιατί πιστεύετε ότι ισχύει αυτό;

    Η κατηγορία των προϊόντων της Mars που απευθύνονται σε σκύλους και γάτες είναι μια αναπτυσσόμενη κατηγορία που περιλαμβάνει περίπου 50 brands, απασχολεί περίπου 75.000 συνεργάτες και απευθύνεται σε περισσότερες από 55 χώρες, εξυπηρετώντας καθημερινά τις ανάγκες διατροφής και υγείας των κατοικίδιων.

    Το συγκεκριμένο τμήμα της εταιρείας λειτουργεί για πάνω από 75 χρόνια και αποτελεί στην ουσία τον μεγαλύτερο κτηνιατρικό όμιλο στον κόσμο, με κλινικές όπως όπως οι BANFIELD, BLUE PEARL, PET PARTNERS, και VCA. Για εμάς λοιπόν η φροντίδα των κατοικίδιων είναι σοβαρή υπόθεση.

    Συνεπώς το γεγονός ότι αυτή η κατηγορία δεν έχει επηρεαστεί τόσο από την κρίση μας κάνει πραγματικά υπερήφανους, αφού ως αποτέλεσμα της ιστορίας και της φιλοσοφίας μας εστιάζουμε σταθερά στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου για τα κατοικίδια μέσω της έρευνας και ανάπτυξης και της δημιουργίας νέων και προηγμένων προϊόντων.

    Μάλιστα έχουμε πραγματοποιήσει μια σειρά από έρευνες για διάφορα θέματα που σχετίζονται με τον συγκεκριμένο τομέα και το σταθερό συμπέρασμα είναι ότι το να έχεις κανείς κατοικίδιο έχει μια σειρά από θετικές συνέπειες, μεταξύ των οποίων η διαχείριση του άγχους, η θετική στάση ζωής, η παραγωγικότητα και η καθημερινή άσκηση.

    Ως αποτέλεσμα αυτού, οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων συνεχίζουν να τα αγαπούν άνευ όρων και να τα βλέπουν ως πραγματικά μέλη της οικογένειάς τους ακόμα και κατά τη διάρκεια της κρίσης.

    Ταυτόχρονα, βλέπουμε ότι ο αριθμός των ιδιοκτητών αυξήθηκε τα τελευταία χρόνια και αυτό φαίνεται να σχετίζεται με όλα τα θετικά ψυχολογικά οφέλη που αποκομίζει κάποιος από την απόκτηση ενός κατοικίδιου.

    Για εμάς στην Mars είναι εξίσου σημαντικό ότι οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων είναι πλέον καλύτερα εκπαιδευμένοι σχετικά με τις σωστές διατροφικές ανάγκες των ζώων (π.χ. συνδυασμός υγρής και ξηράς τροφής, στοματική υγιεινή, θεραπείες, ιδανική πρόσληψη θερμίδων σε σχέση με την ηλικία και το βάρος του κατοικίδιου ζώου). Αντίστοιχα και οι κτηνίατροι είναι ακόμα καλύτερα καταρτισμένοι. Σε όλα αυτά μάλιστα έχει συμβάλλει σημαντικά και η Mars μέσα από τα σχετικά εκπαιδευτικά προγράμματα που υλοποιεί. Ειδικά στην Ελλάδα, παρατηρείται μεγάλη αλλαγή τα τελευταία χρόνια στη νοοτροπία των ιδιοκτητών, καθώς είναι πλέον πολύ πιο δραστήριοι στην online και offline αναζήτηση των καλύτερων δυνατών τρόπων φροντίδας των ζώων. Ελπίζουμε ότι αυτή η τάση θα συνεχιστεί και ότι οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να αντιλαμβάνονται ότι τα υψηλής ποιότητας προϊόντα συμβάλουν στην υγεία και την καλή ζωή των κατοικίδιων τους.
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων