Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 21-Νοε-2017 00:05

    Fabio Lazzerini: Η Ελλάδα βρίσκεται στον πυρήνα της ανάπτυξης της Alitalia

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Fabio Lazzerini: Η Ελλάδα βρίσκεται στον πυρήνα της ανάπτυξης της Alitalia

    Για τα σχέδια της Alitalia στην ελληνική αγορά μιλάει σε συνέντευξή του στο Capital.gr o εμπορικός διευθυντής του ιταλικού αεροματαφορέα Fabio Lazzerini. Η εταιρεία, όπως εξηγεί, στις πτήσεις μακρινών αποστάσεων, επανέφερε το εμπορικό σήμα Magnifica για την διακεκριμένη θέση (business class), το οποίο χαίρει μεγάλης εκτίμησης μεταξύ των Ιταλών και διεθνών επιβατών business class.

    Αναφέρεται και στην εν εξελίξει πώληση του αερομεταφορέα, τονίζοντας ότι η διαδικασία προσελκύει ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον

    Συνέντευξη στον Δημήτρη Δελεβέγκο

    Ποια είναι τα σχέδιά σας για την ελληνική αγορά; Ποιο είναι το δίκτυο προορισμών από και προς την Ελλάδα;

    Η Alitalia λειτουργεί σήμερα από την Αθήνα προς τη Ρώμη τρεις καθημερινές απευθείας πτήσεις και από τις 5 Δεκεμβρίου 2017 και για όλη τη χειμερινή περίοδο 2017-2018 προσφέρει μια τέταρτη άμεση σύνδεση μεταξύ της Αθήνας και της Ρώμης που θα λειτουργεί κάθε Τρίτη και Πέμπτη. Από τη Ρώμη, χάρη στις ανταποκρίσεις, οι επιβάτες της Alitalia μπορούν να συνεχίσουν να ταξιδεύουν σε 19 προορισμούς στην Ιταλία και 54 προορισμούς σε όλο τον κόσμο.

    Επιπλέον, από την 1η Δεκεμβρίου, η Alitalia θα λειτουργήσει μια νέα non-stop καθημερινή πτήση από Αθήνα προς Μιλάνο (αεροδρόμιο Λινάτε). Η Alitalia είναι η μόνη αεροπορική εταιρεία που συνδέει με απευθείας πτήσεις την πρωτεύουσα της Ελλάδας με το αεροδρόμιο της πόλης του Μιλάνου, που βρίσκεται στην καρδιά του κέντρου της πόλης του Μιλάνου.

    Επιπλέον, στις 2 Μαΐου 2017, η Alitalia εγκαινίασε μια απευθείας σύνδεση μεταξύ της Αθήνας και του Τελ Αβίβ. Οι εξαιρετικοί χρόνοι πτήσεων του δρομολογίου δίνουν την ευκαιρία και για ημερήσιες εκδρομές στο Τελ Αβίβ, καθιστώντας την πτήση ανταγωνιστική και ελκυστική και για όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικό σκοπό.

    Δεδομένης της σημασίας της ελληνικής αγοράς, αξιολογούμε περαιτέρω την επιπρόσθετη επιχειρησιακή ανάπτυξη μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας. Ξεκινάμε, λοιπόν, από τη φετινή χειμερινή περίοδο και προχωράμε στην περαιτέρω ενίσχυση της καλοκαιρινής περιόδου του 2018. Εργαζόμαστε επίσης για τη θερινή περίοδο του 2018 με στόχο να συμπεριλάβουμε, μεταξύ άλλων, απευθείας συνδέσεις μεταξύ των ελληνικών νησιών και της Ιταλίας.
     
    Η Alitalia επανέφερε το brand Magnifica. Ποιο είναι το σκεπτικό της συγκεκριμένης ενέργειας;

    Στις πτήσεις μακρινών αποστάσεων, επαναφέραμε το εμπορικό μας σήμα Magnifica για την διακεκριμένη θέση (business class), το οποίο χαίρει μεγάλης εκτίμησης μεταξύ των Ιταλών και διεθνών επιβατών business class.

    Για τους πελάτες της Magnifica, η Alitalia παρέχει αποκλειστικές υπηρεσίες: καθίσματα που επιμηκύνονται σε μια άνετη επίπεδη θέση, βραβευμένη κουζίνα εμπνευσμένη από τοπικά ιταλικά πιάτα συνοδευόμενα από τα καλύτερα ιταλικά κρασιά, πρόσβαση στα lounges Casa Alitalia και άλλες υπηρεσίες προτεραιότητας στο αεροδρόμιο και σύνδεση Wi-Fi (διαθέσιμη στην πλειοψηφία των αεροσκαφών μακρινών αποστάσεων), η οποία θα προσφέρεται δωρεάν από τις 8 Δεκεμβρίου στους επιβάτες της Magnifica και της premium economy.
     
    Τι σχεδιάζετε για την χειμερινή περίοδο 2017-2018 και για τη θερινή περίοδο του 2018;

    Ξεκινήσαμε απευθείας πτήσεις προς το Νέο Δελχί και τις Μαλδίβες και επεκτείναμε την απευθείας εξυπηρέτηση στο Λος Άντζελες για όλη τη χειμερινή περίοδο. Αυξήσαμε, ακόμη, τη συχνότητα στο δρομολόγιο Ρώμη-Σάο Πάολο, σε συνδυασμό με τις πτήσεις μακρινών αποστάσεων που ξεκίνησαν τα τελευταία δύο χρόνια (προς Σεούλ, Σαντιάγο της Χιλής, Μεξικό, Πεκίνο και Αβάνα). 

    Οι κινήσεις αυτές φανερώνουν ότι η Alitalia δεσμεύεται να αναπτύξει το διηπειρωτικό της δίκτυο, το οποίο θα αναπτυχθεί περαιτέρω κατά το επόμενο καλοκαίρι. Επιπλέον, αυξάνουμε τις συχνότητες μας από τον κόμβο της Ρώμης Fiumicino σε πολλά εσωτερικά δρομολόγια και ευρωπαϊκούς προορισμούς.

    Πώς εξελίσσεται η πώληση της Alitalia;

    Η προθεσμία για την ολοκλήρωση της διαδικασίας εξαγοράς εκπνέει στις 30 Απριλίου 2018. Κατά τη διάρκεια αυτής της προθεσμίας, οι τρεις Επίτροποι που διόρισε η ιταλική κυβέρνηση για τη διαχείριση της εταιρείας δεσμεύονται να βρουν πιθανούς επενδυτές και να διαπραγματευτούν μαζί τους.
     
    Το ενδιαφέρον που υπήρξε για την Alitalia αποδεικνύει τις προοπτικές της εταιρείας μας. Εν τω μεταξύ, το χρηματοδοτικό δάνειο που χορήγησε η κυβέρνηση εξασφαλίζει ότι η Alitalia μπορεί να λειτουργήσει με πλήρη ισχύ, αφαιρώντας τυχόν ανησυχίες σχετικά με την λειτουργία της εταιρείας: τα εισιτήρια που αγοράζονται είναι πλήρως χρησιμοποιήσιμα και μπορούν να αποκτηθούν μέσω των παραδοσιακών καναλιών πωλήσεων, όπως η ιστοσελίδα της Alitalia, τα εκδοτήρια εισιτηρίων και τα ταξιδιωτικά γραφεία. 

    Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού του 2017 λειτουργούσαμε τακτικά και με αξιόπιστο τρόπο. Αυτό αποδεικνύεται επίσης από το γεγονός ότι η ιταλική αρχή πολιτικής αεροπορίας (ENAC) επανέφερε την μόνιμη άδεια εκμετάλλευσης αερομεταφορέα για την Alitalia.

    Οι οικονομικές επιδόσεις βελτιώνονται: μετά από τρία χρόνια πτώσης των εσόδων, οι καλοκαιρινοί μήνες έχουν καταγράψει υψηλότερα έσοδα και υπολογίζουμε στο κλείσιμο του δεύτερου εξαμήνου με την εμφάνιση λειτουργικής κερδοφορίας κοντά στο break-even.
     
    Τώρα είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις της επερχόμενης χειμερινής περιόδου με νέα δρομολόγια, υπηρεσίες και ενίσχυση της ψηφιοποίησης. Στόχος μας είναι να ενθαρρύνουμε τις ροές τουριστών από το εξωτερικό προς την Ιταλία και ταυτόχρονα να βελτιώσουμε περαιτέρω την ταξιδιωτική εμπειρία των Ιταλών ταξιδιωτών. Εργαζόμαστε επίσης, για να σχεδιάσουμε τη θερινή περίοδο του 2018 με στόχο τη διασύνδεση της Ιταλίας με τον κόσμο και τους κόσμου με την Ιταλία.
     
    Εμπιστεύεστε τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού;

    Οι προοπτικές του ελληνικού τουρισμού, που βρίσκεται σε συνεχή ανάπτυξη και καταγράφει συνεχώς αύξηση της επιβατικής κίνησης από έτος σε έτος, είναι πολύ ενθαρρυντικές. Είμαστε βέβαιοι ότι αυτή η θετική τάση θα συνεχίσει να αυξάνεται. Η ελληνική αγορά αναπτύσσεται, υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό από την Ιταλία, από άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς και παγκοσμίως και η Alitalia πάντα λαμβάνει υπόψη την Ελλάδα στα στρατηγικά της σχέδια.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων