07:41 28/03
"Βαρύ" σφυρί για 5άστερο στα Χανιά - Στα 12,78 εκατ. ευρώ η τιμή εκκίνησης
Ο πλειστηριασμός -εφόσον δεν υπάρξει κάποια προσπάθεια αναστολής της διαδικασίας- έχει προγραμματιστεί για τις 16 Οκτωβρίου 2024.
Στις αρχές Απριλίου ολοκληρώθηκε η ανακαίνιση του ξενοδοχείου ΤΙΤΑΝΙΑ, μια επένδυση που προσέβλεπε στην αναβάθμιση του προσφερόμενου προϊόντος και των υπηρεσιών.
Ο κ. Σπύρος Κομνηνός, Γενικός Διευθυντής της ιστορικής μονάδας επί της οδού Πανεπιστήμιου, μιλά στο Capital.gr για τους νέους στόχους της διοίκησης και τις προσπάθειες για ενίσχυση της τουριστικής ζήτησης .
Συνέντευξη στη Β. Κουρλιμπίνη
Μόλις πριν δύο μήνες ολοκληρώθηκε η τελευταία επένδυση στο ΤΙΤΑΝΙΑ. Που νομίζετε πως στηρίχθηκε η μέχρι σήμερα επιτυχημένη πορεία του ξενοδοχείου;
Η μέχρι σήμερα πορεία κι επιτυχία του ξενοδοχείου ΤΙΤΑΝΙΑ οφείλεται πρωτίστως στο ότι- από την έναρξη της λειτουργίας του- η διοίκηση δεν έπαψε να επενδύει σε σωστό ανθρώπινο δυναμικό καθώς και σε ένα αξιοπρεπές και προσιτό προϊόν. Ακόμη και σε περιόδους κρίσης, η διοίκηση του ξενοδοχείου αποφάσισε να επενδύσει και συνεχίζει να επενδύει, με σκοπό την αναβάθμιση του προϊόντος και των υπηρεσιών του.
Η τελευταία επένδυση για την ανακαίνιση του ΤΙΤΑΝΙΑ ολοκληρώθηκε στις αρχές του Απριλίου. Στους πέντε ορόφους, από τον 1ο έως και τον 5ο, έγινε αναβάθμιση όλων των δωματίων, ενώ στους πέντε επόμενους ορόφους, από τον 6ο έως και τον 10ο, έγινε πλήρης ανακαίνιση σε όλους τους χώρους από τις υποδομές και τα μπάνια έως τη διακόσμηση και τα έπιπλα. Η ανακαίνιση δεν σταμάτησε στους ορόφους δωματίων αλλά προχώρησε και στους χώρους εστίασης του 11ου ορόφου. Έτσι στον πελάτη του ξενοδοχείου προσφέρεται πλέον η δυνατότητα διαμονής υψηλών προδιαγραφών σε κομψά και σύγχρονα δωμάτια με ανέσεις και αισθητική πολλών αστέρων.
Ποιο θα λέγατε ότι είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα του ξενοδοχείου;
Είναι η θέση του, δεδομένου πως βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας, η ιστορία του... Θα έλεγα πως είναι το φιλικό κι ευγενικό ανθρώπινο δυναμικό αλλά και η εξαιρετικά προνομιακή θέση του ξενοδοχείου ΤΙΤΑΝΙΑ που συμβάλει σημαντικά στην αύξηση της ζήτησης του.
Μετά τη συγκεκριμένη επένδυση, ποιοι είναι οι νέοι σας στόχοι για την μελλοντική πορεία του ξενοδοχείου;
Το ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ έχει ως στόχο την συνεχή αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό του, με σκοπό να αποτελεί την πρώτη επιλογή για κάθε επισκέπτη.
Ποιο είναι το προφίλ των πελατών που επισκέπτονται το ξενοδοχείο σας;
Η τοποθεσία του ξενοδοχείου, το μέγεθος του και η σχέση μεταξύ ποιότητας – τιμής, επιτρέπουν στο ξενοδοχείο να έχει μεγάλη ποικιλία πελατολογίου (ταξιδιώτες αναψυχής, εταιρικοί πελάτες, συνεδριακοί πελάτες κ.α.)
Από πού προέρχεται ο κύριος όγκος των πελατών σας; Στοχεύετε σε νέες αγορές;
Το ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ το επισκέπτονται ταξιδιώτες από ολόκληρο τον κόσμο με αυξημένη προτίμηση από χώρες της Λατινικής Αμερικής, τις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά κι από Ευρωπαϊκές χώρες όπως η Κύπρος, Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία κ.α. Στοχεύουμε πάντα στην προσέλκυση νέων αγορών όχι μόνο για το ξενοδοχείο μας, αλλά για την ενίσχυση του τουρισμού στην χώρα μας γενικότερα.
Τα τελευταία τρία χρόνια καταγράφεται μεγάλη αύξηση στον αριθμό των τουριστών που έρχονται στην Αθήνα, αλλά και γενικότερη άνοδος της τουριστικής ζήτησης. Θεωρείτε όμως ότι η πρωτεύουσα έχει καταφέρει να καθιερωθεί ως ένας "city break" (τουρισμός πόλεων) προορισμός;
Η Αθήνα ως ευρωπαϊκή πρωτεύουσα παραμένει αρκετά προσιτή και θα μπορούσε να αποτελεί ιδανικό city break προορισμό για το πολιτισμό, τις τέχνες, τη γαστρονομία, το σύγχρονο αλλά και κλασικό χαρακτήρα της. Δυστυχώς όμως, όπως και η χώρα μας έτσι και οι γειτονικές μας χώρες αντιμετωπίζουν εξίσου σημαντικά οικονομικά προβλήματα που δεν τους αφήνουν το περιθώριο έστω για ολιγοήμερες κοντινές εξορμήσεις. Πραγματοποιούνται κάποιες δράσεις και κάποιες καμπάνιες για την προβολή της Αθήνας και την προώθηση της ως city break προορισμό κι ευελπιστούμε στην άμεση προσέλκυση επισκεπτών.
Τι πιστεύετε άρα πως χρειάζεται η πόλη για να αναπτυχθεί γενικότερα ως τουριστικός προορισμός;
Η Αθήνα έχει την δυνατότητα να αναπτυχθεί ως τουριστικός προορισμός τόσο τους καλοκαιρινούς κι ακόμη περισσότερο τους χειμερινούς μήνες. Οφείλει να γίνει μια ασφαλής και καθαρή πόλη για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα της. Πέρα από την Ακρόπολη, το υπουργείο Τουρισμού πρέπει να ρίξει το βάρος τόσο στους υπόλοιπους αρχαιολογικούς χώρους όσο και στα πολυάριθμα μουσεία της πρωτεύουσας. Επίσης χρήζουν προβολής και οι πλούσιες γαστρονομικές επιλογές της, τα σημεία τέχνης και πολιτισμού της, καθώς και το παραλιακό κομμάτι της η "Αθηναϊκή Ριβιέρα", ως εναλλακτικός τόπος διαμονής.