Η πρώτη συνάντηση του υπουργού Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου, με τα ΔΣ της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ πραγματοποιήθηκε σήμερα στο υπουργείο.

Στη συνάντηση που έγινε σε καλό κλίμα και είχε κυρίως εθιμοτυπικό χαρακτήρα, ο υπουργός ζήτησε από τα στελέχη των ομοσπονδιών να ξεκινήσει ένας εξαντλητικός διάλογος με θεματικές συναντήσεις για κάθε ένα από τα ζητήματα που απασχολούν την εκπαιδευτική κοινότητα.

Ο υπουργός, αφού άκουσε με προσοχή τις θέσεις των εκπροσώπων των εκπαιδευτικών, επιφυλάχθηκε για τις περισσότερες από αυτές να απαντήσει σε επόμενη συνάντηση μαζί τους, αφού πρώτα μελετήσει τα αιτήματά τους, ολοκληρώσει την ενημέρωσή του στα εκπαιδευτικά θέματα, και σχηματίσει πλήρη και σαφή εικόνα για τα ζητήματα της παιδείας και των εκπαιδευτικών.
 
Ωστόσο, ο κ. Γαβρόγλου ενημέρωσε τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών για τις πρόσφατες διαπραγματεύσεις με τους Θεσμούς, επισημαίνοντας ότι για πρώτη φορά αποτυπώθηκε γραπτώς και έγινε αποδεκτή η ανάγκη διορισμού μόνιμων εκπαιδευτικών.
 
Επίσης, ο υπουργός τόνισε ότι η ατομική αξιολόγηση αφορά αποκλειστικά και μόνο τα στελέχη της εκπαίδευσης. Η βελτίωση των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων θα επιδιωχθεί με μία διαδικασία σχεδιασμού και αποτίμησης του ετήσιου έργου της σχολικής μονάδας, η οποία θα αποκρυσταλλωθεί μετά από διάλογο με τις Ομοσπονδίες.
 
Αναφερόμενος στην έκθεση του ΟΟΣΑ, ο κ. Γαβρόγλου επανέλαβε ότι αυτή δεν είναι δεσμευτική και ότι η ενδιάμεση έκθεση του οργανισμού που ακυρώνει την έκθεση του 2011 και αναμένεται να παραδοθεί προσεχώς, είναι σημαντικά βελτιωμένη από αυτή που είχε αρχικά κατατεθεί - ενώ η τελική έκθεση θα παραδοθεί στο τέλος του 2017.
 
Από τη μεριά τους, οι εκπρόσωποι των συνδικαλιστικών φορέων των δασκάλων και των καθηγητών, έθεσαν στον υπουργό ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο τους και κυρίως, να γνωστοποιηθεί στην εκπαιδευτική κοινότητα το τριετές πρόγραμμα που συμφωνήθηκε με τους Θεσμούς.
 
Υπενθυμίζεται, ότι μεταξύ άλλων, οι εκπρόσωποι ζητούν μόνιμους μαζικούς διορισμούς για την κάλυψη των πραγματικών κενών στα σχολεία, άμεση πρόσληψη αναπληρωτών για όλα τα κενά, να μην απολυθεί κανένας αναπληρωτής, γενναία αύξηση της χρηματοδότησης για τις λειτουργικές δαπάνες των σχολείων, να μη συγχωνευθούν ή καταργηθούν σχολεία και τμήματα, καθώς επίσης και να καταργηθούν οι υπουργικές αποφάσεις για ολοήμερα νηπιαγωγεία και δημοτικά.