Τροποποιήσεις και εναλλακτικά σενάρια στη διαδικασία της πώλησης του ΟΛΘ έχουν μπει επί τάπητος με στόχο να αυξηθεί το τίμημα που θα εισπραχθεί το 2017 και ταυτόχρονα να εξασφαλιστεί ότι ο νέος επενδυτής θα δεσμευτεί για μεγαλύτερο ύψος επενδύσεων.  Σύμφωνα με πληροφορίες πάντως ακόμη δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση, που να διαφοροποιεί τα δεδομένα της αποκρατικοποίησης, παρά το γεγονός ότι συζητούνται διάφορες εναλλακτικές, μεταξύ των οποίων και προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι από τους υποψήφιους επενδυτές με τους οποίους βρίσκονται σε εξέλιξη διαβουλεύσεις. 

Στο πλαίσιο αυτό όπως αναφέρει σημερινό δημοσίευμα της Καθημερινής, εξετάζεται η πώληση του 67% του ΟΛΘ να γίνει σε μία συναλλαγή αντί για δύο όπως είχε αρχικά σχεδιαστεί. Σημειώνεται ότι η σημαντικότερη επένδυση για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα αφορά στην ανάπτυξη του προβλήματα 6 ύψους 180 εκ. Ευρώ ενώ το σύνολο των επενδύσεων που προβλέπεται να αναλάβει ο νέος επενδυτής θα ξεπεράσει τα 220 εκ. Ευρώ και σε αυτές περιλαμβάνεται ο εκσυγχρονισμός και άλλων υποδομών του ΟΛΘ.

Σύμφωνα με την Καθημερινή από τους 8 συνολικά ενδιαφερόμενους που παραμένουν στη διαδικασία της αποκρατικοποίησης τουλάχιστον 4 εμφανίζονται πιο ζεστοί. Σε αυτούς περιλαμβάνονται η ιαπωνική Mitsui, η δανέζικη APM Terminals, η Dubai Port από τα ΗΑΕ, και η ICTS από τις Φιλιππίνες.