Ο κολοσσός καταναλωτικών ειδών Reckitt Benckiser Group ανακοίνωσε ότι έχει θέσει στόχο την αύξηση των συγκρίσιμων πωλήσεων στο έτος κατά 4%, μετά από την ανακοίνωση μιας μέτριας αύξησης στις συγκρίσιμες πωλήσεις γ΄ τριμήνου.

Η εταιρεία που παράγει τα προϊόντα Dettol, Durex και Air Wick, δήλωσε πως οι συγκρίσιμες πωλήσεις στο τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, αυξήθηκαν κατά 2%.

"ΟΙ επιδόσεις μας στο τρίμηνο έχουν επηρεαστεί αρνητικά από προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στην Κορέα, στην Ρωσία και με την καινοτομία Scholl", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Rakesh Kapoor.

Τα έσοδα του ομίλου σε πραγματικές ισοτιμίες αυξήθηκαν 17% στις 2,56 δισ. στερλίνες (3,14 δισ. δολάρια), κυρίως εξαιτίας των θετικών κινήσεων των συναλλαγματικών ισοτιμιών.

Τον Ιούλιο, η Reckitt δήλωσε πως οι συγκρίσιμες πωλήσεις για το σύνολο της χρήσης αναμένεται να διαμορφωθούν στο κατώτερο εύρος του στόχου για αύξηση 4%-5%.