ΟΙ ισχυρές επιδόσεις στη Λατινική Αμερική για την Carrefour βοήθησαν την εταιρεία να αντισταθμίσει την πτώση των πωλήσεων στη βασική γαλλική αγορά και τις συνεχιζόμενες δυσκολίες στην Κίνα.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν 1,1% στα 21,78 δισ. ευρώ στο τρίμηνο μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν 21,7 δισ. ευρώ. Οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν 3,1%,

"Συνεχίζουμε να προσθέτουμε ανάπτυξη στην ανάπτυξη", τόνισε ο επικεφαλής οικονομικών, Pierre-Jean Sivignon.

Στη Γαλλία, όπου η Carrefour έχει τις μισές περίπου δραστηριότητές της, οι πωλήσεις υποχώρησαν 0,9% στα 10,17 δισ. ευρώ. Η εταιρεία τόνισε πως οι πωλήσεις τροφίμων ενισχύθηκαν στην περίοδο αλλά οι τιμές της βενζίνης επηρέασαν τα έσοδα.

Οι διεθνείς πωλήσεις αυξήθηκαν 3% με την Λατινική Αμερική να εμφανίζει εξέχουσες επιδόσεις. Στη Βραζιλία, όπου η οικονομία βρίσκεται σε ύφεση, οι πωλήσεις αυξήθηκαν 25%. ΟΙ πωλήσεις στην Ασία υποχώρησαν 6,9% καθώς η εταιρεία συνεχίζει να αναδιαρθρώνει τις δραστηριότητές της στην Κίνα.