Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 04-Μαϊ-2018 19:43

    Την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ υπερασπίστηκε ξανά ο Χρ. Σπίρτζης

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ υπερασπίστηκε ξανά ο Χρ. Σπίρτζης

    Βολές κατά του αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης Κυριάκου Μητσοτάκη εξαπέλυσε ο υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης, με αφορμή όσα ανέφερε ο πρώτος σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της Θεσσαλονίκης για τον ΟΑΣΘ, κάνοντας λόγο για "πείραμα που δεν αποδίδει".

    Ο κ. Μητσοτάκης, στη σημερινή, κοινή, ραδιοφωνική συνέντευξή του σε τρεις σταθμούς της Θεσσαλονίκης, είπε ότι "το πείραμα δεν αποδίδει", ότι "τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο" και εξέφρασε την αντίθεσή του στην "πρωτοβουλία της κυβέρνησης να κρατικοποιήσει τον ΟΑΣΘ".

    Ωστόσο, παραδέχθηκε ότι το προηγούμενο καθεστώς λειτουργίας στις αστικές συγκοινωνίες της πόλης δεν μπορούσε να συνεχιστεί, γιατί -όπως είπε- δημιουργούσε συνθήκες μίας επιδότησης του μεταφορικού έργου, ασχέτως του τελικού παραγόμενου αποτελέσματος.

    Σχολιάζοντας τις δηλώσεις του κ. Μητσοτάκη, ο υπουργός Υποδομών ανέφερε ότι: "Ο ΟΑΣΘ ήταν μία δομή παρακράτους μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και αναπαραγωγής του παλαιοκομματισμού μετά τη μεταπολίτευση" και προσέθεσε: "Άρα καταλαβαίνουμε να λέει ο κ. Μητσοτάκης ότι έχει αποτύχει αυτό το μοντέλο που θέλουμε εμείς, δεν μας λέει όμως ποιο μοντέλο θέλει".

    Ερωτηθείς σχετικά με την προοπτική αναβάθμισης των συγκοινωνιακών υπηρεσιών που προσφέρει σήμερα ο ΟΑΣΘ ο υπουργός επισήμανε: "Για να λειτουργήσει ο ΟΑΣΘ χωρίς προβλήματα, χωρίς ελλείψεις και να παρέχει ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες πρέπει να γίνουν δύο πράγματα. Το πρώτο είναι να ολοκληρωθεί το μετρό -τουλάχιστον η βασική γραμμή και η επέκταση προς Καλαμαριά- το δεύτερο είναι να έχει σύγχρονα λεωφορεία. Δεν μπορούσε να έχει μέσα σε έναν χρόνο καινούρια λεωφορεία και δεν θα ακολουθήσουμε την πολιτική που είχε η ΝΔ στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας να δανειζόμαστε για να αγοράζουμε λεωφορεία, τη στιγμή που εκκαθαρίζεται η ΕΛΒΟ". "Εμείς", εξήγησε, "θέλουμε να υπάρχει η ανανέωση του στόλου ταυτόχρονα με τη δημιουργία παραγωγικών δομών, άρα με την παραγωγή λεωφορείων στη χώρα μας και με τη διάσωση και την επέκταση και της ΕΛΒΟ και άλλων μονάδων που ασχοληθούν με την παραγωγή ηλεκτρικών λεωφορείων".

    Από την πλευρά του, με σημερινή ανακοίνωσή του ο πρόεδρος του Οργανισμού, Στέλιος Παππάς, παρείχε τη διαβεβαίωση ότι η εκκαθάριση και η εξυγίανση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) "όσες τρικλοποδιές και αν μηχανεύονται σε βάρος μας". Ο κ. Μητσοτάκης "πρέπει να ξέρει ότι οι απαντήσεις θα έρθουν και θα είναι σκληρές, κυρίως για τα νομοθετήματα που έκαναν οι κυβερνήσεις τους και με τα οποία προσέφεραν κάλυψη σε αλλεπάλληλες ενέργειες που επιβάρυναν το δημόσιο και τη καταλήστευση του δημόσιου πλούτου" πρόσθεσε.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ