Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 13-Μαρ-2018 22:32

    Νέα επίθεση Σπίρτζη κατά της Beat στην Επιτροπή της Βουλής

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Νέα επίθεση Σπίρτζη κατά της Beat στην Επιτροπή της Βουλής

    Τον πόλεμο κατά της εταιρείας διαμεσολάβησης ταξί Beat συνέχισε, απόψε, κατά την επεξεργασία του νομοσχεδίου στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής για τις αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.

    Εκτοξεύοντας εκ νέου πυρά κατά του αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης Κυριάκου Μητσοτάκη, σημείωσε χαρακτηριστικά ότι έκανε διάγγελμα για την Beat και αμφισβήτησε ότι η εταιρεία συνεργάζεται με επαγγελματίες οδηγούς.

    "Το αρμόδιο Υπουργείο δεν το γνωρίζει. Δεν είχαμε, μέχρι σήμερα, θεσμικό πλαίσιο που να δηλώνει η κάθε εταιρεία διαμεσολάβησης με ποιους συνεργάζεται, ποιοι είναι οι οδηγοί της. Πού το ξέρετε εσείς; Ειλικρινά αναρωτιέμαι και ψάχνω να βρω: Συνεργάζονται με επαγγελματίες οδηγούς, με επαγγελματίες ταξί, με "μαϊμού", με τι συνεργάζονται; Πρέπει να μπείτε στην εφαρμογή της Taxibeat και να κάνετε έρευνα σε 8.000, κατά τα λεγόμενά σας και τα λεγόμενα του κ. Δρανδάκη, αυτοκινητιστές. Εάν το κάνατε αυτό σαν Ν.Δ., συγχαρητήρια! Σαν κυβέρνηση, πάντως, της Ν.Δ. δεν το είχατε κάνει" ανέφερε, απευθυνόμενος στον βουλευτής της Ν.Δημοκρατίας Κ.Καραμανλή.

    Σχετικά με την αγορά της εταιρείας από την Daimler- παραγνωρίζοντας ότι οι ιδιωτικές μη εισηγμένες στο χρηματιστήριο εταιρείες δεν υποχρεούνται στη δημοσιοποίηση λεπτομερειών για το είδος των συναλλαγών που πραγματοποιούν- ο κ. Σπίρτζης σημείωσε: "θα μας πείτε εσείς και πόσο την αγόρασε, φαντάζομαι, και τι ήρθε στη χώρα από αυτή την εξαγορά, μιας που λέτε για το ελληνικό θαύμα, να δούμε που είχε έδρα το ελληνικό θαύμα, να έρθει εδώ ο κ. Δρανδάκης να μας πει πού είχε έδρα, ποιοι ήταν οι μέτοχοί της, ποιοι τη χρηματοδότησαν, πόσο πουλήθηκε στην Daimler. Να μας πείτε, γιατί εμείς δεν τα ξέρουμε σαν Υπουργείο.

    Σκεφτείτε τι δομή και τι δομές ελέγχου είχατε φτιάξει και στο Υπουργείο Μεταφορών και αλλού, που δεν υπάρχει μια γραμμή για αυτά, ένα όνομα.

    Προφανώς, είναι σύμφωνες οι διατάξεις με το ευρωπαϊκό δίκαιο, τις συστάσεις του ΟOΣΑ και το Σύνταγμα".

    Σχολίασε ακόμη ότι η εφαρμογή της Taxibeat δεν είναι η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση. "Υπάρχουν εκατοντάδες εφαρμογές σαν της Taxibeat στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο" είπε.

    Αναφερθείς στην Uber σημείωσε ότι εκκρεμούσε επί χρόνια η έκδοση υπουργικής απόφασης σχετικά με τα χαρακτηριστικά των οδηγών, την ειδική άδεια και τα χαρακτηριστικά των οχημάτων που πρέπει να έχουν τα ενοικιαζόμενα με οδηγό αυτοκίνητα.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων