Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 22-Ιαν-2018 13:23

    Δυσαρέσκεια ΝΔ για την ελλιπή κάλυψη του συλλαλητηρίου από την ΕΡΤ

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Δυσαρέσκεια ΝΔ για την ελλιπή κάλυψη του συλλαλητηρίου από την ΕΡΤ

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 14:50

    Την έντονη δυσαρέσκεια της ΝΔ για την ελλιπέστατη, όπως τη χαρακτηρίζει, κάλυψη του χθεσινού συλλαλητηρίου μετέφερε η εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος, Μαρία Σπυράκη, στον πρόεδρο της ΕΡΤ, Χρήστο Λεοντή και τον εντεταλμένο σύμβουλο, υπεύθυνο του τομέα ειδήσεων, Βασίλη Ταλαμάγκα.

    Στην επικοινωνία που είχαν, η κ. Σπυράκη επισήμανε την ολιγωρία της δημόσιας τηλεόρασης και ανέφερε ως χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής, ότι την ώρα της συγκέντρωσης, η ΕΡΤ3 προέβαλλε την εκπομπή "Κυριακή στο Χωριό”. 

    "Η ΕΡΤ η οποία είναι δημόσια και χρηματοδοτείται από ειδικό τέλος που πληρώνουν οι Έλληνες πολίτες κάλυψε ελλιπέστατα το συλλαλητήριο στη Θεσσαλονίκη. Κατά παράβαση των κανόνων της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, η οποία επιτάσσει την πλήρη και αντικειμενική ενημέρωση για κάθε σημαντικό γεγονός, κάλυψε ανεπαρκώς μία μαζικότατη συγκέντρωση”, τονίζουν, την ίδια στιγμή, πηγές της Νέας Δημοκρατίας. Παράλληλα και προς επίρρωση των λεγομένων τους, σημειώνουν ότι:

    - Η ΕΡΤ3, κανάλι που εντέλλεται να καλύπτει την επικαιρότητα της Β. Ελλάδος, δεν έκανε απευθείας μετάδοση του συλλαλητηρίου, ούτε έκανε απευθείας συνδέσεις.

    - Συνολικά, κατά τη διάρκεια του συλλαλητηρίου η ΕΡΤ 1 έπαιζε "Το αλάτι της Γης", η ΕΡΤ 2 πατινάζ και η ΕΡΤ 3 την εκπομπή "Κυριακή στο χωριό".

    - Στην ιστοσελίδα της ΕΡΤ υπήρξε αναφορά πως συμμετείχαν στο συλλαλητήριο δεκάδες πολίτες.

    "Γαλάζιες” πηγές¨επισημαίνουν πως το συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης, προσέλκυσε το ενδιαφέρον των ξένων ΜΜΕ. "Όπως αναφέρει το Reuters, "εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες...διαδήλωσαν κατά της χρήσης του όρου "Μακεδονία" σε οποιαδήποτε λύση στην αντιπαράθεση μεταξύ Αθήνας και Σκοπίων για την ονομασία της πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας”. Σχετικά με τον αριθμό των συμμετεχόντων, όπως αναφέρει το πρακτορείο, μάρτυρες έκαναν λόγο για 300.000 άτομα, προσθέτοντας πως "ήταν μία από τις μεγαλύτερες διαδηλώσεις στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια”. Σε δημοσίευμα των New York Times γίνεται λόγος για "δεκάδες χιλιάδες” διαδηλωτές, με αναφορά στην εκτίμηση της αστυνομίας για 90.000. Εκτεταμένες είναι οι αναφορές στο συλλαλητήριο και στα γερμανικά ΜΜΕ όπως στην Die Zeit, την Tageszeitung και την Deutsche Welle. Είναι λοιπόν τουλάχιστον οξύμωρο πως ένα γεγονός που έτυχε διεθνούς προβολής, είχε τόσο χαμηλή κάλυψη από τη δημόσια τηλεόραση”, σχολιάζουν στην οδό Πειραιώς. 

    Τι απαντά η ΕΡΤ για την κάλυψη του συλλαλητηρίου Θεσσαλονίκης

    Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η ΕΡΤ αναφέρει ότι: "Κάλυψε χθες και σήμερα ειδησεογραφικά το συλλαλητήριο, με εκτενή ρεπορτάζ που μετέδωσαν όλα τα δελτία και οι ενημερωτικές εκπομπές της, ακριβώς όπως γίνεται παγίως για την κάλυψη κάθε κινητοποίησης". Παράλληλα, σημειώνει πως "Ο χρόνος που διατέθηκε από την ΕΡΤ για το συγκεκριμένο θέμα ήταν σαφώς μεγαλύτερος από αυτόν που διέθεσαν τα ιδιωτικά κανάλια. Τα στοιχεία που αποδεικνύουν του λόγου του αληθές έχουν ήδη δημοσιοποιηθεί και είναι διαθέσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο".

    Στις κατηγορίες περί εσφαλμένης πληροφόρησης από την ιστοσελίδα της ΕΡΤ σχετικά με τον αριθμό των συμμετεχόντων στο συλλαλητήριο, η ΕΡΤ απαντά πως "αυτό οφείλεται σε ένα – εμφανές για κάθε καλόπιστο – ανθρώπινο λάθος, το οποίο διορθώθηκε σε λίγα λεπτά. Το ίδιο δε λάθος έκαναν πολλές επίσημες ιστοσελίδες ιδιωτικών μέσων, χρησιμοποιώντας πληροφορίες από την ίδια πηγή με την ΕΡΤ". "Παρότι βεβαίως η ΕΡΤ το διόρθωσε πρώτη, συγκεκριμένοι κύκλοι επιλέγουν για μια ακόμα φορά τη στοχοποίηση μόνο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης", καταλήγει.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων