Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 08-Ιαν-2018 18:50

    Αυγενάκης: Η κυβέρνηση αντιμετωπίζει με πλήρη προχειρότητα το θέμα του ΒΟΑΚ

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Αυγενάκης: Η κυβέρνηση αντιμετωπίζει με πλήρη προχειρότητα το θέμα του ΒΟΑΚ

    O Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) είναι το τελευταίο μεγάλο οδικό έργο στη χώρα και πρέπει να προχωρήσει με τον πλέον επωφελή για τους πολίτες τρόπο, αναφέρει ο γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, Λευτέρης Αυγενάκης.

    "Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, η οποία επί 3 χρόνια δεν έχει σχεδιάσει, δεν έχει δημοπρατήσει και δεν έχει συμβασιοποιήσει κανένα μεγάλο δημόσιο έργο, αντιμετωπίζει κι αυτή τη φορά με πλήρη προχειρότητα το θέμα του ΒΟΑΚ", σημειώνει σε δήλωση του ο βουλευτής της ΝΔ και προσθέτει:

    "Την ώρα που ο ΒΟΑΚ παραμένει ο πιο επικίνδυνος αυτοκινητόδρομος με εκατοντάδες νεκρούς κάθε χρόνο, δεν επιτρέπουμε η κυβέρνηση να αντιμετωπίζει το ΒΟΑΚ ως ένα ακόμη επικοινωνιακό πυροτέχνημα.
     
    Ο κ. Τσίπρας στο Αναπτυξιακό Συνέδριο Κρήτης είχε ανακοινώσει ότι εντός του Οκτωβρίου 2017 θα ξεκινούσε η δημοπράτηση για τη Στρατηγική Μελέτη Σκοπιμότητας για το ΒΟΑΚ και ότι το 2019 θα ξεκινούσαν τα έργα! Πρόκειται για άλλη μια προσπάθεια εμπαιγμού της Κυβέρνησης αφού ουδέποτε προκηρύχθηκε η μελέτη. Η σύνταξη μιας τέτοιας μελέτης απαιτεί διάστημα τουλάχιστον 2 ετών.
     
    Το τραγελαφικό δε στην υπόθεση αυτή είναι ότι ο ίδιος ο κ. Σπίρτζης διέψευσε τον Πρωθυπουργό! Ανακοίνωσε ότι εντός του Ιανουαρίου 2018 ξεκινά το 1ο στάδιο της διαδικασίας για την προ-επιλογή αναδόχων, που έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στην υλοποίηση έργων άνω των 1,5 δις ευρώ όπως είναι ο ΒΟΑΚ. Η επιλογή αυτή (προ-επιλογή αναδόχων) έχει, μεταξύ άλλων, τα εξής προβλήματα:
    Θα χρειασθεί 1,5 χρόνος περίπου για την ολοκλήρωση των περιβαλλοντικών όρων.
    Δεν υπάρχει τεχνική λύση, αλλά θα προτείνουν λύσεις οι εταιρείες, μέσω τεχνικού συμβούλου.
    Δεν υπάρχουν όλα τα δεδομένα (οικονομικοί όροι, επικαιροποίηση κυκλοφοριακού φόρτου, χρηματοοικονομικό μοντέλο, κλπ). 

    Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ξεκινήσει το έργο το 2019, όπως διατυμπανίζει η Κυβέρνηση. Διότι αδιαφορεί για την ουσία και επενδύει μόνο στη δημιουργία εντυπώσεων. 

    Η πρόταση της Νέας Δημοκρατίας, όπως είχε διατυπωθεί επίσημα από τον Πρόεδρο μας κ. Κ. Μητσοτάκη, σε εκδήλωση που είχε γίνει στο Ηράκλειο τον περασμένο Σεπτέμβριο και όπως επαναλήφθηκε στην πρόσφατη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο  Γραμματέας ΠΕ ΝΔ - Βουλευτής Ηρακλείου κ. Λευτέρης Αυγενάκης είναι η εξής:

    "Ο ΒΟΑΚ, ο άξονας Κίσσαμος - Σητεία είναι κομβικής σημασίας. Δεσμευόμαστε ότι ο ΒΟΑΚ θα γίνει. Είναι θέμα ασφάλειας και θέμα ανάπτυξης για ολόκληρη την Κρήτη. Είναι το τελευταίο μεγάλο οδικό έργο στη χώρα που πρέπει να πραγματοποιηθεί και αποτελεί δέσμευση για την επόμενη Κυβέρνηση της Ν.Δ.

    Μόλις έχουμε το σύνολο των δεδομένων θα αποφασίσουμε για τον βέλτιστο τρόπο υλοποίησης του έργου. Δυστυχώς - με ευθύνη της κυβέρνησης - δεν έχουμε ακόμα Στρατηγική Μελέτη Σκοπιμότητας που να αναλύει όλα τα δεδομένα, κυρίως ως προς τις εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης.

    Πρόθεσή μας και δέσμευση της επόμενης Κυβέρνησης της Ν.Δ. είναι ο ΒΟΑΚ να αποτελέσει ένα έργο ΣΔΙΤ (σύμβαση παραχώρησης με ρήτρες διαθεσιμότητας)".

    Σε κάθε περίπτωση όμως, η δέσμευση της Νέας Δημοκρατίας και του Προέδρου της είναι απόλυτη. Το έργο θα προχωρήσει άμεσα και με τον πλέον επωφελή για τους πολίτες τρόπο".

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων