Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 01-Οκτ-2008 02:39

    Σε επίπεδα - ρεκόρ οι LCD τηλεοράσεις και τα car navigators

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Του Φώτη Φωτεινού 

    Σε επίπεδα-ρεκόρ αναμένεται να εκτιναχτούν εφέτος οι πωλήσεις LCD τηλεοράσεων στην Ελλάδα. Ήδη στο επτάμηνο, δηλαδή την περίοδο Ιανουαρίου – Ιουλίου, διατέθηκαν περισσότερες από 329.000 τηλεοράσεις LCD, αριθμός ο οποίος εκτιμάται ότι θα ενισχυθεί σημαντικά στα τέλη του έτους, έπειτα από τα εγκαίνια νέων πολυκαταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών και τις προσφορές που παρέχουν στο καταναλωτικό κοινό.   

    Ενδεικτικό είναι ότι, στο επτάμηνο του έτους, πωλήθηκαν 329.000 τηλεοράσεις LCD (στοιχεία της GFK Hellas), σημειώνοντας αύξηση 41%, σε σχέση με πέρυσι. 

    Οι 32” εξακολουθούν να κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο (36%), αλλά ήδη οι τηλεοράσεις από 40” και άνω, συγκεντρώνουν ολοένα και μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς (20%). 

    Η τηλεόραση LCD, η οποία αποτελεί τάση σε όλη την Ευρώπη, αναμένει αύξηση πωλήσεων 19% σε σχέση με πέρυσι.  Υπολογίζεται ότι το 2007 πουλήθηκαν παγκοσμίως 371 εκατ. τηλεοράσεις LCD έναντι 270 εκατ. τεμαχίων το 2006.

    Στην Ελλάδα αυξημένες είναι και οι αγορές τηλεοράσεων plasma, καθώς στο επτάμηνο πωλήθηκαν 11.000 τηλεοράσεις plasma, ενισχυμένες 55% σε σύγκριση με πέρυσι.  Η «ελληνική τάση» είναι αντίθετη με τα τεκταινόμενα στην Δυτική Ευρώπη, όπου οι τηλεοράσεις Plasma εμφανίζονται πτωτικές σε πωλήσεις. 

    Πάντως, σύμφωνα με την έκθεση της GFK Hellas, αξιοσημείωτο είναι ότι οι οθόνες Full HD αποτελούν μόνο το 15,5% των οθονών που έχουν πωληθεί στο πρώτο επτάμηνο του έτους, με τη ψηφιακή τηλεόραση «προ των πυλών». 

    Τα navigators δημιούργησαν μια νέα αγορά 

    Μια νέα αγορά δημιούργησαν τα car navigators στην Ελλάδα, ο τζίρος της οποίας υπολογίζεται στα 15 εκατ. ευρώ. Ενδεικτικό είναι ότι στο επτάμηνο πουλήθηκαν στην Ελλάδα 75.000 τέτοιες συσκευές, σημειώνοντας αύξηση 443%. 

    Σχεδόν, το σύνολο των πωλήσεων, έγινε για φορητές συσκευές (99,7% των πωλούμενων τεμαχίων), ενώ το κύριο κανάλι πωλήσεων ήταν οι αλυσίδες και οι μαζικοί έμποροι, όπως και στη Δυτική Ευρώπη. 

    Η κύρια τάση είναι προς τις συσκευές με οθόνες διαστάσεων 16:9, όπως και στη Δυτική Ευρώπη.

    Οι Έλληνες οδηγοί προτιμούν αυτά που περιέχουν μόνο το χάρτη της Ελλάδας, σε αντίθεση με τη Δυτική Ευρώπη, όπου οι διεθνείς χάρτες είναι η κύρια προτίμηση.

    Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι, στο εξεταζόμενο διάστημα, η αγορά των ψηφιακών φωτογραφικών μηχανών (DSC) και των καρτών μνήμης παρουσίασε άνοδο πωλήσεων 19,6%. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων