Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 06-Ιουν-2018 20:10

    Η συντηρητική προσέγγιση της LVMH απέναντι στις τεχνολογικές εξελίξεις

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Parmy Olson 

    Όσοι έχουν επενδύσει στην LVMH έχουν λόγο να είναι χαρούμενοι: Όσοι επένδυσαν στις μετοχές της πριν από πέντε χρόνια θα έχουν διπλασιάσει σήμερα τα χρήματά τους, και αυτό πραγματικά βοήθησε στο να γίνει ο επικεφαλής της Bernard Arnault ο τέταρτος πιο πλούσιος άνθρωπος στον κόσμο το 2018. Παράλληλα αποδεικνύεται ότι η μεγαλύτερη εταιρεία πολυτελών ειδών παγκοσμίως είναι η ίδια ένας δραστήριος επενδυτής, συγκεκριμένα σε startups του τεχνολογικού κλάδου.

    O όμιλος με κεφαλαιοποίηση 150 δισ. ευρώ επίσης πρέπει να ακολουθεί τις εξελίξεις που αφορούν το λογισμικό και τις υπηρεσίες που θα τον βοηθήσουν να παραμείνει επίκαιρος σε ορισμένες από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες αγορές του κόσμου όπως η Κίνα, τονίζει ο Ian Rogers, νέος chief digital officer της LVMH.  Παλιότερα, ο Rogers ήταν στέλεχος στη βιομηχανία music-streaming.

    Πρόσφατα μεταπήδησε στη LVMH και γρήγορα έμαθε για τρεις μεγάλες εξελίξεις στον κλάδο των ειδών πολυτελείας: τις μαζικές προκλήσεις που αντιμετωπίζoυν οι φυσικές πωλήσεις, μια αλλαγή στην προσέγγιση του μάρκετινγκ και την αυξανόμενη σημασία της Κίνας.

    "Παρακολουθείτε μια μετάβαση" δήλωσε στο περιθώριο του συνεδρίου του VivaTech στο Παρίσι νωρίτερα αυτόν τον μήνα. "Το από πού θα έρθει η ανάπτυξη τα επόμενα είναι διαφορετικό σε σχέση με το από πού ήρθε 15 χρόνια πριν". 

    Αν και ορισμένες μεγάλες εταιρείες κάνουν αγώνα δρόμου ώστε να είναι στην πρωτοπορία των τεχνολογικών εξελίξεων όπως η τεχνητή νοημοσύνη και οι τεχνολογίες blockchain, η LVMH έχει μια πιο συντηρητική προσέγγιση. 

    "Δεν θέλουμε να είμαστε τελευταίοι, αλλά δεν χρειάζεται να είμαστε και πρώτοι. Θέλουμε να είμαστε λίγο πριν το ρεύμα. Δεν χρειάζεται να δοκιμάζουμε καθετί νέο”.

    Όταν πρόκειται για μια αναδυόμενη τεχνολογία, οι συνεργάτες που επενδύουν για λογαριασμό της LVMH, διαρκώς αναρωτιούνται αν έχει σαφή εφαρμογή και αν αυτές οι επενδύσεις μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία γνώσης, λέει ο Rogers, μέσω π.χ. Instagram και Facebook.

    Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η LVMH ηγήθηκε ενός κύκλου χρηματοδότησης ύψους 60 εκατ. δολαρίων στο Lyst, μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ειδών πολυτελείας, "γιατί πιστεύουμε ότι η αναζήτηση είναι το μέλλον”. Είχε προηγηθεί επένδυση ύψους 40 εκατ. δολαρίων, του οποίου ηγήθηκε το Groupe Arnault.

    "Ασχολείται πάρα πολύ με την αναζήτηση startups μαζί μας και με το να σκέφτεται τον στρατηγικό δρόμο που ανοίγεται μπροστά μας" λέει ο Rogers για τον 69χρονο δισεκατομμυριούχο. "Η επένδυση στο Lyst είναι το άμεσο αποτέλεσμα συζητήσεων εντός του ομίλου” συμπεριλαμβανομένων συζητήσεων μεταξύ του Chief Executive Anish Melwani και του γιου του Arnault Alexandre Arnault, που διοικεί το brand Rimowa.

    H Groupe Arnault το 1999 ηγήθηκε μιας επένδυσης σε μια μικρή εταιρεία με την επωνυμία Netflix (τώρα αξίας 156 δισ. δολ.) και επίσης στήριξε τη Nest Labs το 2013, ένα χρόνο πριν πουληθεί στην Google έναντι 3,2 δισ. δολ.

    Η LVMH, που διαθέτει 70 brands, μεταξύ των οποίων η Louis Vuitton και η Sephora "είναι εξ' ορισμού ένα χαρτοφυλάκιο,” και η πρόσφατη απόφασή της να ξεκινήσει ένα πρόγραμμα startup στο κέντρο startups στο Station F, στο Παρίσι, χρηματοδοτούμενο από τον γαμπρό του Χavier Niel, έχει δώσει ρυθμό σε αυτές τις συζητήσεις, λέει ο Rogers.

    Η LVMH, που αγόρασε την Christian Dior πέρυσι έναντι 13 δισ. δολ. επίσης πληρώνει για χώρο 20 τετραγωνικών μέτρων στο Station F, όπου σχεδιάζει να φιλοξενήσει 50 startups ετησίως.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Ροή Ειδήσεων

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ