Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 05-Ιουν-2018 12:51

    Αύξηση 5,3% στην πληρότητα καταγράφουν στο τετράμηνο τα ξενοδοχεία της Αθήνας

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Αύξηση 5,3% στην πληρότητα καταγράφουν στο τετράμηνο τα ξενοδοχεία της Αθήνας

    Αύξηση 5,3% της μέσης πληρότητας των ξενοδοχείων και κατά 7,8% της μέσης τιμής δωματίου καταγράφει για το πρώτο τετράμηνο η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών - Αττικής και Αργοσαρωνικού και η GBR Consulting σύμφωνα με τα στοιχεία τουριστικής κίνησης και απόδοσης ξενοδοχείων, έναντι του αντίστοιχου 4μηνου 2017.

    Ωστόσο, όπως σημειώνει η Ένωση, παρά την αύξηση που παρατηρείται, η μέση τιμή δωματίου της Αθήνας (88,11 ευρώ) εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα χαμηλή σε αντιστοιχία με αυτή των βασικών πόλεων-ανταγωνιστών της. Πιο συγκεκριμένα, η Αθήνα, παραμένει η 10η φθηνότερη πόλη σε σύνολο 11 πόλεων, ξεπερνώντας κατά τι μόνο την Κωνσταντινούπολη - της οποίας, την δυσχερή θέση και τα προβλήματα, όλοι γνωρίζουμε.

    "Το γεγονός, αποδεικνύει για μια ακόμη φορά πως τα ξενοδοχεία της Αθήνας ακολουθούν μια εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική που συμβάλλει καθοριστικά στην άνοδο της τουριστικής κίνησης. Επίσης, αποδεικνύει ότι στην τουριστική Αθήνα δεν έχει ακόμη επανέρθει η απαραίτητη ισορροπία -ζήτησης και τιμών- τουλάχιστον σε ότι αφορά στην ξενοδοχειακή δραστηριότητα” τονίζει σε δελτίο τύπου η ΕΞΑΑΑ.

    "Παράλληλα, τα ξενοδοχεία της Αθήνας, εξακολουθούν να δέχονται ισχυρές πιέσεις από δύο μέτωπα: Αφενός από τον αθέμιτο ανταγωνισμό (λ.χ. καταλύματα που καθημερινά πολλαπλασιάζονται και εμφανίζονται στα διεθνή sites κρατήσεων ως ‘hotels’ χωρίς να είναι ξενοδοχεία) και αφετέρου από την υπερφορολόγησή τους σε κάθε επίπεδο. Έχουμε κατ΄ επανάληψη επισημάνει πως τα έσοδα από τον Τουρισμό, δεν προκύπτουν μόνον από τις ξενοδοχειακές μονάδες. Αποτελεί πλέον πρόκληση να αντιμετωπίζονται με "δύο μέτρα και δύο σταθμά" από την πολιτεία και τους μηχανισμούς της, τα ξενοδοχεία και οι λοιπές, διαφορετικού τύπου "επιχειρήσεις διαμονής" τουριστών” συνεχίζει.

    "Σε ότι αφορά στην Αθήνα - Αττική, όλα τα παραπάνω σε συνάρτηση με τα αποτελέσματα των Ερευνών "Ικανοποίησης Επισκεπτών και Απόδοσης Ξενοδοχείων ΕΞΑΑΑ & GBR Consulting 2016 & 2017", όπου εκδηλώνεται μείωση της ‘Ικανοποίησης’ των επισκεπτών από τον προορισμό, δεν συνάδουν με πανηγυρισμούς. Μάλλον γεννούν προβληματισμό για την εικόνα και την πορεία της Αθήνας, εξ’ αιτίας χρόνιων αγκυλώσεων και εγγενών προβλημάτων που απαιτούν να παρέμβουμε συντεταγμένα και στοχευμένα” καταλήγει η Ένωση Ξενοδόχων.

    Β. Κουρλιμπίνη

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων