Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 16-Μαϊ-2018 13:03

    Ευθεία επίθεση Σπίρτζη κατά ΤΑΙΠΕΔ: Ευθύνεται για καθυστερήσεις και χαμηλό αντίτιμο

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Ευθεία επίθεση Σπίρτζη κατά ΤΑΙΠΕΔ: Ευθύνεται για καθυστερήσεις και χαμηλό αντίτιμο

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 13:29

    Της Δήμητρας Καδδά

    "Αν τον διαγωνισμό για την Εγνατία τον έκανε το υπουργείο θα τον είχε τελειώσει" ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης μιλώντας μετά την ολοκλήρωση της συνάντησής του με τους θεσμούς. Είπε ότι την θέση αυτή τη μετέφερε και στους θεσμούς.

    Είπε μάλιστα ότι και το θέμα του "Ελευθέριος Βενιζέλος" σχετίζεται με λάθη του ΤΑΙΠΕΔ. "Δεν μπορεί να έχει τελειώσει το Καστέλι από την ημέρα μηδέν και το Ελ. Βενιζέλος που δεν έχει κανένα κατασκευαστικό θέμα να είναι βουνό". Δεν φταίει η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού για την καθυστέρηση στην επέκταση της παραχώρησης, πρόσθεσε.

    "Αν κάναμε εμείς τον διαγωνισμό για το Ελ Βενιζέλος ή για την Εγνατία θα παίρναμε τρεις φορές μεγαλύτερο τίμημα", ανέφερε. "Θα δείτε την αξιολόγηση του ΤΑΙΠΕΔ για την επέκταση της αξιολόγησης και θα δείτε αυτή για το Καστέλι και θα βγάλετε τα ανάλογα συμπεράσματα". Θα τα δει και η ΓΔ ανταγωνισμού, ανέφερε.

    Παράθυρο για την αλλαγή των μέτρων μετά το 2018

    Άφησε επίσης ανοικτό το ενδεχόμενο αλλαγής των δημοσιονομικών μέτρων μετά το 2018.

    Ερωτηθείς για το πλαίσιο πολιτικής μετά το 2018 και για την πιθανότητα να μην εφαρμοστεί, για παράδειγμα, η περικοπή συντάξεων ανέφερε ότι "μπορεί και από την Ευρώπη να μας πούνε ότι δεν υπάρχει λόγος" για τα μέτρα αν η οικονομία προχωρήσει καλά. Υπάρχει αλλαγή κλίματος στην Ευρώπη, εξήγησε.

    Εγνατία ΑΕ

    Ειδικά για την Εγνατία, ο κ. Σπίρτζης επισήμανε ότι "μάλλον το προσωπικό του ΤΑΙΠΕΔ, οι σύμβουλοί του, έχουν τεχνική ανεπάρκεια".

    "Ο μηχανισμός του ΤΑΙΠΕΔ εν γένει έχει πρόβλημα. Ο διαγωνισμός της σύμβασης παραχώρησης της Εγνατίας τρέχει από το 2010, εμείς θα είχαμε τελειώσει, πρόσθεσε αναφερόμενος στο θέμα των διοδίων που εμποδίζει την ολοκλήρωσή του. Δεν κάνει γρήγορα" είπε.

    Προχωρά πλέον η διαγωνιστική διαδικασία των διοδίων και της Εγνατίας, ανέφερε.

    Το ΤΑΙΠΕΔ "είχε να κάνει 20 ιδιωτικοποιήσεις και το αποτέλεσμα είναι πολύ μικρό. Και ο ΔΕΣΦΑ δεν έχει ολοκληρωθεί, όχι μόνο το θέμα της Εγνατίας", είπε. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων