Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 17-Απρ-2018 11:05

    Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση

    "Η Ελλάδα, παρά την οικονομική κρίση, με στόλο αξίας 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων, είναι η υπ΄αριθμόν ένα χώρα στην παγκόσμια κατάταξη των εμπορικών στόλων - ακολουθούμενη από κοντά από την Ιαπωνία και την Κίνα. Στην κατάταξη ακολουθούν οι ΗΠΑ, η Σιγκαπούρη, η Νορβηγία και η Γερμανία. Ιδιαίτερα, τα ελληνικά πετρελαιοφόρα (35,7 δισ. δολάρια) συμβάλλουν στο αποτέλεσμα αυτό", σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία πλοίων της "Vesselsvalue", γράφει η "Die Welt"

        Η Γερμανία είχε μέχρι τώρα τον μεγαλύτερο στόλο εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο. Αλλά τώρα έχει αντικατασταθεί από την Κίνα. Ο λόγος για την αλλαγή στην κορυφή είναι η δεκαετής κρίση της ναυτιλίας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της "Vesselsvalue" του Λονδίνου, η αξία των κινεζικών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ανέρχεται σε 21,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Στην Γερμανία αναλογούν "μόνο" στα 18,7 δισεκατομμύρια δολάρια" σημειώνει η Welt.

        "Ωστόσο, η "Vesselsvalue" έχει συμπεριλάβει και παραγγελίες πλοίων. Οι κινεζικές ναυτιλιακές εταιρείες έχουν έχει κάνει πρόσφατα παραγγελίες ύψους 4,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η κατάσταση των παραγγελιών των γερμανικών εταιρειών, ωστόσο με 29 παραγγελίες ύψους 41 δισ. δολαρίων είναι μάλλον μέτρια. Οι αριθμοί αντικατοπτρίζουν την τάση του κλάδου: η Κίνα χρειάζεται γιγαντιαία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που διαθέτουν χώρο για έως και 20.000 εμπορευματοκιβώτια. Η Γερμανία και οι διεθνείς ανταγωνιστές στρέφονται όλο και περισσότερο προς τα μεσαίου μεγέθους φορτηγά. Η χρηματοδότηση για την αγορά νέων εμπορικών πλοίων είναι δύσκολο να επιτευχθεί στη Γερμανία. Αυτό οφείλεται κυρίως στην πώληση του πρώην μεγαλύτερου χρηματοδότη πλοίων της χώρας, της HSH Nordbank. Και η έξοδος της Commerzbank από την επιχείρηση έχει επίσης αρνητικό αντίκτυπο. Η Γερμανία απειλείται να χάσει σε σημασία και επιρροή σε παγκόσμια σύγκριση. Παρ 'όλα αυτά, η σημασία της βιομηχανίας στη χώρα είναι ακόμα μεγάλη. Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Γερμανών Εφοπλιστών, οι εταιρείες συμβάλλουν με περίπου 30 δισ. ευρώ στην προστιθέμενη αξία της Γερμανίας" αναφέρει η εφημερίδα.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ