Συνεχης ενημερωση

    Σάββατο, 20-Ιαν-2018 21:05

    "Ξεπαγώνουν" οι πλευρικοί σταθμοί διοδίων σε Αγ.Στέφανο και Βαρυμπόμπη

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    "Ξεπαγώνουν" οι πλευρικοί σταθμοί διοδίων σε Αγ.Στέφανο και Βαρυμπόμπη

    Στην έγκριση της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων για την προσθήκη πλευρικών διοδίων στον Άγιο Στέφανο και τη Βαρυμπόμπη προχώρησε με απόφαση, που έχει αναρτηθεί στη Διαύγεια, το υπουργείο Περιβάλλοντος.

    Η υλοποίηση των συγκεκριμένων μετωπικών σταθμών προβλέπεται από τη σύμβαση παραχώρησης του 2007 για το τμήμα του αυτοκινητόδρομου Π.Α.Θ.Ε. μήκους περίπου 172,5 χλμ. από τον Ανισόπεδο Κόμβο Μεταμόρφωσης έως τη Σκάρφεια, μετά τα Καμένα Βούρλα.

    Παρολ’αυτά, τα χρόνια που μεσολάβησαν δεν προχώρησε, κυρίως λόγω αντιδράσεων, η κατασκευή των δύο μετωπικών σταθμών στον Αγ.Στέφανο και τη Βαρυμπόμπη.

    Εν τέλει, στο πλαίσιο των συμβατικών υποχρεώσεών του, το Δημόσιο προχώρησε στην έκδοση της απόφασης για τροποποίηση των περιβαλλοντικών όρων του τμήματος Μεταμόρφωση – Υλίκη του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ, ως προς τους ανισόπεδους κόμβους Κηφισιάς και Βαρυμπόμπης, καθώς και ως προς την προσθήκη πλευρικών διοδίων Αγίου Στεφάνου και Βαρυμπόμπης.

    Τι προβλέπει η απόφαση

    Αναλυτικα, η απόφαση του υπουργείου Περιβάλλοντος προβλέπει τα εξής:

    -Η διάταξη του Α/Κ Καλυφτάκη προσαρμόζεται στην επικαιροποιημένη μελέτη της Λεωφόρου Κύμης (σύνδεση με Αττική Οδό) και ο σχεδιασμός του (Α/Κ Ιλισίων – βασική σύνδεση Κηφισιάς) τροποποιείται εξαιτίας υφιστάμενου κεντρικού αγωγού ύδρευσης καθώς και κεντρικού δικτύου αποχέτευσης, η μετατόπιση των οποίων είναι αδύνατη. Με την τροποποίηση, αντί υπόγειας διάβασης προβλέπεται άνω διάβαση η οποία δίνει τη δυνατότητα απευθείας πρόσβασης στον αυτοκινητόδρομο (κατεύθυνση προς Αθήνα), ενώ παρέχεται η δυνατότητα μελλοντικά για κατασκευή (σε νέο, υπερυψωμένο επίπεδο) απευθείας σύνδεσης του ΠΑΘΕ με την Λεωφόρο Κύμης, όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες αναβάθμισής της.

    - Ο Α/Κ Βαρυμπόμπης μετατρέπεται σε κυκλικό δακτύλιο και προβλέπεται η κατασκευή δύο επιπλέον δακτυλίων (round abouts) στις συνδέσεις με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο. Η υφιστάμενη γέφυρα διατηρείται και μετά το πέρας της κατασκευής του κύριου κυκλικού δακτυλίου μετατρέπεται σε χώρο πρασίνου.

    Με την τροποποίηση αυτή επιτυγχάνεται καλύτερη διαχείριση της κυκλοφορίας, ενώ ταυτόχρονα αποτρέπονται οι σοβαρές δυσμενείς κυκλοφοριακές επιπτώσεις κατά τη διάρκεια της κατασκευής, δεδομένου ότι προβλέπεται η διατήρηση σε κυκλοφορία της υφιστάμενης γέφυρας και η μη διακοπή της λειτουργίας του κόμβου.

    Σημειώνεται ακόμη ότι λόγω των παραπάνω τροποποιήσεων, όπως και της τοποθέτησης πλευρικών διοδίων η συνολική κυκλοφοριακή κατάσταση, θα είναι σημαντικά ευνοϊκότερη της υφιστάμενης, κυρίως επειδή αναμένεται:

    - Να αρθούν σημεία έντονης κυκλοφοριακής συμφόρησης (έξοδοι αυτοκινητοδρόμου προς Βαρυμπόμπη και ιδίως προς Άγιο Στέφανο) και να αυξηθούν οι χρήστες που θα επιλέγουν να παραμείνουν επί του αυτοκινητοδρόμου για μεγαλύτερο μήκος διαδρομής.

    - Να βελτιωθούν οι κυκλοφοριακές συνθήκες στο επηρεαζόμενο άμεσα και έμμεσα τοπικό οδικό δίκτυο των περιοχών των κόμβων Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου, καθώς και σε αυτή του νέου κόμβου Καλυφτάκη.

    Σημειώνεται ότι το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των παραπάνω παρεμβάσεων και δημιουργίας των δύο νέων μετωπικών σταθμών διοδίων παραμένει άγνωστο.
     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων