Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 17-Οκτ-2006 10:44

    Τα... "επικίνδυνα” rail-bus του ΟΣΕ ξανά σε κυκλοφορία

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Φώτη Φωτεινού

    Στην επαναδρομολόγηση των rail - bus που είχαν αποσυρθεί το καλοκαίρι από τη μετρική γραμμή Κορίνθου - Πύργου - Καλαμάτας προχώρησε ο ΟΣΕ. Οι συρμοί αυτοί είχαν αποσυρθεί, έπειτα από διαπιστώσεις της Επιτροπής Πελοποννήσου ΟΣΕ που έθεταν συγκεκριμένους όρους ασφάλειας για τη συνέχιση της κυκλοφορίας τους.

    Ο ΟΣΕ, προχωρώντας σε εργασίες ενίσχυσης της μετρικής γραμμής, αλλά και στους τροχούς των τρένων, επαναδρομολόγησε 8 από τις 12 αμαξοστοιχίες rail bus που είχε αποσύρει, με τον περιορισμό ότι θα μεταφέρουν έως 92 επιβάτες σε ορισμένα τμήματα του δικτύου.

    Σε έγγραφό του, στις 28 Ιουνίου, με την υπόδειξη "Εξαιρετικά Κατεπείγον" ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Δ. Χιόνης εξέδωσε διαταγή για την απόσυρση των 12 αμαξοστοιχιών, καθώς η αρμόδια επιτροπή είχε διαπιστώσει ότι:

    - Οι τροχοί των τρένων δεν εφαρμόζονταν με ακρίβεια στις ράγες της γραμμής.

    - Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, με φουλ καύσιμα και επιβάτες, το αξονικό φορτίο τους ήταν μεγαλύτερο από αυτό που αντέχει η γραμμή.

    Ωστόσο, δεν είναι και λίγα τα στελέχη του ΟΣΕ που υποστηρίζουν ότι "δεν συνέτρεχαν και τόσο σοβαροί λόγοι ασφαλείας για την απόσυρση των συρμών, με αποτέλεσμα να αποδυναμωθεί η επιβατική κίνηση της Πελοποννήσου το καλοκαίρι", αλλά και όταν έγινε η απόσυρση συνοδεύτηκε από "πομπώδη σχόλια".

    Το καλοκαίρι πάντως τα παλαιά τραίνα που κυκλοφορούσαν στην Πελοπόννησο ήταν κακοσυντηρημένα, με χαμηλή διαθεσιμότητα. Μάλιστα, επειδή η ανταπόκριση μεταξύ των συρμών μετρικού και κανονικού πλάτους στην Κόρινθο με προορισμό την Αθήνα εξακολουθεί να είναι ατελής, οι προερχόμενοι επιβάτες από Κυπαρισσία, Πύργο, Αμαλιάδα και Πάτρα ταξίδευαν ορισμένες φορές όρθιοι μεταξύ Κορίνθου-Αθήνας λόγω του ότι έβρισκαν τους αναμένοντες συρμούς του Προαστιακού γεμάτους από επιβάτες της Κορίνθου.

    Η κατάσταση αυτή είχε συντελέσει στη μείωση της επιβατικής κίνησης του δικτύου Πελοποννήσου, "εξανεμίζοντας" έτσι τα οφέλη από την αύξηση της επιβατικής κίνησης λόγω της σύνδεσης του Προαστιακού με την Κόρινθο.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων