Αποθήκευση
Εγγραφή          Υπενθύμιση κωδικού
Σύμβολο go
        Τζίρος  εκ. €
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ποια είναι η Farmers Republic που καταργεί τους μεσάζοντες

Εκτύπωση σελίδας
Αποθήκευση σελίδας
Αποστολή με e-mail
Προσθήκη στο αρχείο
Μέγεθος κειμένου

Ξεκίνησε το 2012 με το gineagrotis.gr, ένα site μέσω του οποίου οι καταναλωτές μπορούν να αγοράσουν φρέσκα φρούτα και λαχανικά κατευθείαν από τους παραγωγούς μέσω ίντερνετ. Ο Δημήτρης Κουτσολιούτσος, ο 29χρόνος «πατέρας» της πλατφόρμας και μέλος της οικογένειας της Folli Follie, προχωρά ένα βήμα παρακάτω δημιουργώντας το Farmers Republic, την πρώτη στεγασμένη αγορά παραγωγών στην Ελλάδα, η οποία κάνει πρεμιέρα το προσεχές Σάββατο.

Σαράντα πιστοποιημένοι παραγωγοί βιολογικών προϊόντων θα μπορούν κάθε βδομάδα να πωλούν απευθείας τα προϊόντα τους σε μια στεγασμένη και πλήρως κλιματιζόμενη αίθουσα 1.200 τ.μ. στον κόμβο του Αγίου Στεφάνου. Επειδή δεν εμπλέκονται μεσάζοντες, οι τιμές των νωπών βιολογικών προϊόντων, σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθ. σύμβουλο της Farmers Republic Δημήτρη Κουτσολιούτσο, μπορεί να είναι 30% - 50% φθηνότερες σε σύγκριση με τα βιολογικά προϊόντα των σούπερ μάρκετ, ενώ θα είναι σαφώς χαμηλότερες σε σχέση με αυτά που πωλούνται στις λαϊκές αγορές.

Το οικόπεδο προϋπήρχε και ήταν ιδιοκτησία της Folli Follie. Το ύψος της επένδυσης, η οποία προέρχεται από ίδια κεφάλαια, αγγίζει τις 700 χιλ. ευρώ περίπου και αναμένεται να αποσβεστεί σε βάθος πενταετίας. Για τους παραγωγούς δεν υπάρχει προμήθεια επί των πωλήσεών τους, θα καταβάλουν όμως για να συμμετάσχουν με πάγκο στη λαϊκή ένα «εισιτήριο εισόδου» των 30 ευρώ.

«Στόχος είναι η ανάδειξη των παραδοσιακών προτύπων παραγωγής και κατανάλωσης, με προτεραιότητα στις ποικιλίες της ελληνικής γης, όπως και η επαναφορά αξιών και η τήρηση κανόνων ηθικής στη διάθεση τροφίμων» τονίζει ο Δημήτρης Κουτσολιούτσος.

Στο χώρο θα λειτουργεί ακόμη παντοπωλείο με τα προϊόντα των παραγωγών. Οι λιανικές τιμές θα καθορίζονται από τους ίδιους, ενώ για αυτά θα υπάρχει προμήθεια 23% προς την εταιρεία Farmers Republic. Επιπλέον θα λειτουργεί e-shop και διανομή κατ’ οίκον. Η λαϊκή αγορά λειτουργεί κάθε Σάββατο, ενώ το παντοπωλείο και το ηλεκτρονικό κατάστημα καθημερινά.

Στις προθήκες του παντοπωλείου θα βρίσκονται αρχικά περισσότερα από 200 προϊόντα. Τέλος στους χώρους του Farmers Republic θα υπάρχει και κουζίνα, όπου επώνυμοι σεφ θα μαγειρεύουν με προϊόντα από το παντοπωλείο και τη λαϊκή.

Τη θεσμοθέτηση των farmers market, αγορών που θα πωλούν απευθείας τα προϊόντα τους στους καταναλωτές, είχε προαναγγείλει και το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, εντούτοις επειδή δεν δημιουργήθηκε το νομικό πλαίσιο για τη δημιουργία τους, η πρωτοβουλία πέρασε στους ιδιώτες.

Η λειτουργία του «Γίνε Αγρότης», σύμφωνα με την ομάδα του Farmers Republic δεν σταματά, αντιθέτως οι δύο εταιρείες είναι πιθανό να ενωθούν στο μέλλον. Μέσα σε δύο πάντως χρόνια από τη δημιουργία της πλατφόρμας, το gineagrotis.gr απέκτησε 350 συνδρομητές και 70 συνεργαζόμενοι παραγωγούς, ενώ μετρά και 5 χιλ. εγγεγραμμένους χρήστες.

Βίκυ Κουρλιμπίνη

vicky.kourlibini@capital.gr

Ακολουθήστε το Capital.gr στα Social Media
Σχολιάστε το άρθρο 
Βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον:
LINKS ΧΟΡΗΓΩΝ

1ημ όλο
Τιμή
Διαφορά
Μετ. %
Αγοραστές
Πωλητές
Όγκος
Άνοιγμα
Χαμηλό
Υψηλό
Τζίρος (€)
χιλ.
Πράξεις
Κεφαλ. (€)
Υψήλο Εβδ.
Υψ. Μήνα
Υψ. Έτους
Χαμηλό Εβδ.
Χαμ. Μήνα
Χαμ. Έτους

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

  στό    Αναζήτηση
Δημοφιλέστερα σήμερα
Περισσότερα σχόλια